• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Rachel heeft het recht om vrij te staan, en te staan en gaan waar ze wilt zodat ze Emily zelf vast kan houden. Dus ga hier niet komen janken om dat ze een foto moet omdat ze daar recht op heeft. Het zou haar alleen maar kapot maken en ik gun jullie die plezier niet.' siste ik terug naar hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik ga even eten. het is soep maar ik moet ook ff douchen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luke
    Grijnzend kijk ik naar Jayden. "we kunnen 2 soorten deals maken, je geeft ons een foto, of je geeft emily aan ons zodat Rachel er een uur mee kan spelen en dan krijg je het terug. Mijn part wijs je het af maar onthou dit komt ze te weten dat jij haar geen kans geeft om dat ding te laten zien aan haar" ik grijns gemeen naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ik ga Emily niet met jullie meegeven!' riep ik boos naar ze, het is sneu voor Rachel maar ik ga Emily niet in gevaar brengen zodat ze er een uurtje mee zou kunnen spelen. Tenslotte zou Rachel zelf ook willen dat ze veilig was. 'Dus geen deal, voor allebei jullie opties niet en donder gewoon op.' siste ik naar ze. Ik pakte Santana's hand en trok haar iets verder van hun vandaan. 'Ik heb de neiging om hun koppen te verbouwen.' zuchtte ik boos toen we op een afstand stonden. Maar jammer genoeg moet ik me verantwoordelijk gedragen, anders had ik het wel geweten.

    Jayden Ian Archibald

    'Dit gaat niet werken zo,' verzuchtte ik toen hij weg liep. 'Mijn inspiratie is op, dus heb jij nog ideeën?' vroeg ik aan Luke.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik had mijn broodje gekocht en liep nu naar school, eenmaal op de schoolplein zag ik Finn met een meisje en Jayden met die jongen. Ze hadden ruzie en uiteindelijk liep Finn weg met het meisje, maar dan op een afstand. Ik stond zo dat iedereen mij in vizier kreeg, dus Finn en Jayden konden me nu allebei zien, wat me niet op mijn gemak stelde. Ik hoopte zo erg dat ze me niet zagen of dat ze nu achter mij aankwamen. Ik hoopte zo erg en keek bang in hun richting. Snel liep ik naar binnen en als ze me wel zagen, dan konden ze zien dat ik ging vluchten voor hun.

    Blaine Anderson:

    Kurt zat nu naast me en Emily tussen ons. Ik pakte Kurt's zijn hand en drukte een kusje op zijn wang. 'Ik hou van je' zeg ik lief tegen hem en aaide over het hoofdje van Emily. Gelukkig voelde ik me weer beter, nouja, beter. Ik had er nu geen last meer en had geen hoofdpijn. Ik keek naar het broodje en smoothie. Wat me nu hongerig maakte en pakte mijn broodje gezond en at het op. Kurt was echt lief voor me, hij deed alles voor me. Hij was gewoon te goed voor me. Gelukkig was Kurt bij me en Emily nu en voelde me opgelucht dat Finn is gekomen.

    David Lopez:

    Ik stond op en ging me klaar maken voor mijn opdracht. Ik had net een sms gekregen, dat ik even iemand in het buitenland moest ontvoeren en hem hier moest brengen, dat koste me minstens een week en we kregen er een hoop geld voor. Micheal wist het al net als de rest en ik pakte mijn tas in en liep uit mijn kamer. Als ik die persoon had, hadden we veel geld binnen gekregen. En die geld hadden we echt nodig. Ik zei gedag tegen iedereen en liep vervolgens naar mijn auto op weg naar de vliegtuig om naar Italtie te vertekken.

    Emma Pillsbury:

    Voor nu had ik het echt druk gekregen, heel veel kinderen wou me spreken en ik had ook heel veel vergaderingen die ik moest doen. Gelukkig hielp Bella me nu en was ik niet alleen. Ik ruimde alles op in mijn kantoor en deed mijn werk voor nu. Ik had minstens een week tijd om mijn werk te kunnen doen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Ik hou ook van jou.' zei ik met stralende ogen tegen hem. Ik keek naar Emily die voor zich uit staarde. Ik pakte haar speen en stopte het in haar mond waarna ze er tevreden op begon te sabbelen. Ze was ook zo schattig. Ik pakte ook mijn broodje gezond en at het op. Ondanks dat het maar kantine-voer was smaakte het wel goed. Toen ik het op had veegde ik mijn handen en mond schoon met een servetje en gooide alles in de prullenbak. 'Heb je nog pijn, Blaine?' vroeg ik bezorgd aan hem terwijl ik Emily over haar wang streelde waardoor ze vrolijk kirde en haar speentje uitspuugde. Ik lachte en stopte het weer terug.

    Finn Hudson

    Ik zag ineens dat Jayden naar Bella liep en dreigend voor haar ging staan, met snelle passen liep ik daar naar toe. Ze was natuurlijk vreemd gegaan, maar dat wilde niet zeggen dat ik haar niet zou beschermen als er iets zou gebeuren. 'Jayden laat haar met rust.' siste ik woedend naar hem. Ik duwde hem aan de kant en ging beschermend voor Bella staan. Toen Jayden dat zei keek ik verward uit mijn ogen. Mét hem?

    Jayden Ian Archibald

    'Laat maar, ik weet al iets.' grijnsde ik toen ik Isabella zag staan. Ik liep naar haar toe en ging voor haar staan, zodat het een beetje dreigend leek. 'Ha, moppie. Ik heb je nog meer ellende beloofd, dus dat zul je krijgen ook.' zei ik gemeen tegen haar. Ineens kwam Finn en duwde hij me aan de kant en ging hij beschermend voor haar staan. 'Hey Finn!' zei ik tegen hem, alsof ik een oude bekende begroette. 'Ze is echt slecht in bed, hé?' grijnsde ik, doelend op dat ze was vreemd gegaan met mij.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 18:24 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    ik knikte en begon te grijnzen. IK wende me mijn blik af en keek naar Santana "waar is dat kind, serieus Berry loopt heel de tijd te janken en te zeiken en dan doet hij dit. wat een klootzak" zeg ik in de hoop dat ze begint te verspreken ofzo.

    Rachel
    Hongerig keek ik rond. IK had voor ik in slaap viel niets gegeten. Ik wist niet te zeggen of het nou een nieuwe dag was. Ik besloot om maar even te douchen zodat het opgedroogde bloed wegging. Ik liep naar de plek waar de deur zat en begon eraan te trekken. Great je moest eerst toestemming vrgaen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Dagopvang' zeg ik rustig.
    Ik was een goede leugenaar, dus ja...


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik zie dat Jayden naar me toe liep en dreigend voor me ging staan, waarnaar ik een paar stappen achteruit deed. Ik hoorde wat hij zei en reageerde er niet op. Opeens komt Finn en ging beschermend voor me staan en siste wat tegen Jayden, maar snel houd Finn zijn mond, wat hij nu hoorde van Jayden. Beschaamd keek ik naar de grond, nu wist Finn het met wie ik het had gedaan. Nouja, half. Jayden deed me pijn, maar ik hield mijn mond. Ik had geen zin om weer ruzie te krijgen met Finn of Jayden. Ik zou het liefst verdwijnen en hun nooit meer zien. Ik keek naar de grond en wist niet zo goed, wat ik nu moest doen.

    Blaine Anderson:

    'Nee, niet echt' glimlachte ik naar hem en beantwoorde zijn vraag. Ik at mijn brood helemaal op en dronk van me smoothie. Ik streelde liefdevol de andere wang van Emily en weer kirde ze en liet haar speen vallen. Waardoor ik nu echt moest lachen. Ze waren zo leuk om te plagen. Emily trok een pruillip en snel stopte ik het weer in haar mond, waarnaar ze weer tevreden op sabbelden. 'Ze is toch zo lief en schattig' zeg ik teder en lief en keek Kurt aan. 'En jij bent geweldig' zeg ik liefdevol en zoen hem zachtjes op zijn lippen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Luke
    Ik grijns "hij kan niet eens een pak luiers betalen dus laat staan dat." ik grijns weer even.

    rachel
    Zuchtend loop ik naar een camera "micheal ik wil graag douchen" zeg ik terwijl ik in de camera kijk. Ik ging hem mooi niet laten merken dat alles wat ik deed pijn deed van de trappen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Ooit gehoord van een dagopvang voor tienerouders? Zolang ze op school zitten is het gratis' grijns ik.


    El Diablo.

    Luke
    Ik grijns "ooit gehoord van leugenaars" ik draai me om en loop richting Jayden "zeg jayden waarom gaan we niet even een zieke bezoek brengen" grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Micheal

    Ik negeerde Rachel.
    Dat bloed stond wel grappig...


    El Diablo.

    rachel
    Toen er niets gebeurde keek ik ietswat geïriteerd de camera in.
    "ow wacht dat is waar ik ben stout geweest" mopmpel ik en zucht even.
    "ik heb het recht op een douche, en het maakt me geen reet uit of het weer een koude is" mopper ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik hoor wat ze zeiden en loop de school in.
    Ik pak mijn Iphone en bel Kurt.
    'Kurt, haal Emily weg uit het ziekenhuis, volgens mij komen Jayden en Luke' zeg ik als hij opneemt..


    El Diablo.