• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Ik hou ook van jou, Rachel.' zei ik terwijl de tranen weer geruisloos over mijn wangen rolden. Ik miste haar nu al. 'Ik zorg ervoor dat ze veilig is.' fluisterde ik nog terwijl ik Emily op pakte en opstond. Mijn ogen gleden naar het mes en ik deed gehoorzaam wat hij zei en liep naar buiten, maar ik keek nog wel een keer om naar Rachel en maakte oogconact met haar.

    Jayden Ian Archibald

    Ik liep ook het hok in en pakte ineens Rachels handen stevig ast en hield ze op haar rug, zodat Luke ons plannetje zou kunnen uitvoeren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rahel
    Huilend keek ik Kurt en Emily na. Ineens pakte Jayden mijn handen en hield ze strak op mijn rug "auw"kreunde ik pijnlijk. Ik zag Emily nogmaals kijken en ik staarde haar na.

    Luke
    Zodra Kurt eruit was deed ik het hok weer dicht. "oke je gaat mee werken of ik doe dat kind wat aan" sis ik naar hem. Ik pakte de baby en zet haar in een babystoel die we gehaald hadden. "dadelijk ram ik tegen de muren en begin jij te gillen alsof ik je in elkaar ram"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik grijnsde en hield haar stevig vas5t, zodat ze niet kon ontsnappen. 'Je bent net op tijd voor de grote show.' zei ik lachend. Dit zou haar zo gaan breken.

    Kurt Hummel

    Ik keek Luke angstig aan en keek daarna naar Emily, ik had Rachel beloofd om haar niets te laten overkomen en aan die belofte zou ik me houden. Ik zou sowieso alles doen om er voor te zorgen dat ze veilig is. 'Alsjeblieft, doe dit niet. Ze heeft het al zwaar genoeg.' smeekte ik hem huilend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slikte, wat bedoelde hij? Ik kruende weer toen hij me nog steviger vasthield. Langzaam begon ik te hijgen van angst.

    Luke
    Ik liep met mijn mes richting het kind "sorry heb je me net niet gehoord" grijnzend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik grijnsde en wachtte tot ze zouden beginnem.Waarschijnlijk was Luke, Kurt nog een beetje aan het bedreigen omdat hij niet mee wilde werken.

    Kurt Hummel

    'Nee! Nee alsjeblieft blijf uit buurt!' smeekte ik hem waarna ik snel beschermend voor Emily ging staan. ' Oké, ik doe het, ik doe het.' snikte ik zachtjes. Ik trilde nu over mijn hele lichaam, ik wilde Rachel dit niet aandoen, maar ik had geen andere keuze..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    luke
    Ik grijndse "en owee als je het niet goed doet" sis ik.
    Daarna begin ik luid tegen de muur te bonken en geef Kurt het teken dat hij moet kreunen en schreeuwen.

    Rachel
    Langzaam werd mijn ademhaling rustiger aanagezien ik niets speciaals hoorde of zag. Ineens hoorde ik gebonk tegen de muur. Zouden ze Kurt wat aan doen? Bij die gedachte begon ik weer te stressen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Neeee!' gilde ik, net alsof ik echt werd geslagen. De tranen stroomden over mijn wangen en Emily begon hard te krijsen, wat het een nog dramatischer effect gaf. Ik kreunde nog hard, zodat het echt leek. Er mocht echt niets met Emily gebeuren, echt niets!

    Jayden Ian Archibald

    'Deze show bedoelde ik,' zei ik gemeen toen we gebonk hoorden en Kurts gegil en gekreun. Vanaf hier leek het echt, ik twijfelde even of Luke hem niet echt in elkaar aan het rammen was. Ik grinnikte en bleef Rachels armen vasthouden zodat ze haar handen niet voor haar oren kon doen, en gedwongen werd om er na te luisteren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Wild begon ik te spartelen "laat hem met rust" schreeuwde ik huilend.
    Waarom deden ze dit? Ik probeerde Jayden in zijn ballen te trappen wat een keer lukte. Ik voelde me zwak nu, ik kon Kurt en Emily niet eens helpen.

    Luke
    Grijnzend ging ik verder, ik hoorde Rachel schreeuwen en huilen wat voor een grotere grijns zorgde. ik stak snel mijn duim op naar Kurt dat hij zo door µoest gaat dat er niets aan de hand zou zijn dan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik begin te lachen om Rachel en voelde vaag dat ze me trapte in mijn kruis, maar ik voelde het amper. Ik grijnsde omdatze helemaal gek werd hierdoor.

    Kurt Hummel

    Ik voelde een steek door mijn hart omdat Rachel begon te schreeuwen en huilen, ik begon ook te snikken daardoor. Ze geloofde het, ik wilde dat ze het niet geloofde. 'Ik kan dit niet.' fluisterde ik zacht naar Luke. Ik stond nog beschermend voor Emily en keek hem met een betraand gezicht aan. Had hij dan helemaal geen hart?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik begon hopeloos te schreeuwen en hard te huilen en liet me op de grond vallen. Ik was vergeten dat hij mijn armen vast had en een pijnlijke steek trok door mijn armen waardoor ik schreeuwde van de pijn.

    Luke
    Boos draaide ik me om "je doet hetof je weet wat er gebeurd met je" ik grijnsde toen ik het geschreeuw hoorde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Dat is niet echt handig,' zuchtte ik droogjes, ik grijnsde omdat ze helemaal paranoïde werd en wachtte een beetje met ongeduld af tot ze verder zouden gaan.

    Kurt Hummel

    Bang keek ik voor me uit en kreunde ik nog een keer zogenaamd pijnlijk. Mijn lichaam trilde helemaal van de angst en de spanningen. Ik wilde het liefst schreeuwen dat er niets aan de hand was. Ik wachtte vervolgens weer tot hij tegen de muur ging bonken en snikte geluidloos. Ik hoopte zo dat hij zijn vuist pijn deed als hij tegen de muur sloeg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Boos kijk ik hem aan en ik begin me los te wrikken wat natuurlijk weer eens niet lukte. Hysterisch gillend en huilend spartelde ik als een vis op het droge. Het had geen nut.

    Luke
    Grijnzend begon ik weer te bonken en te trappen terwijl ik Berry helemaal hysterisch hoor te doen. ahhh ze had een hart, ze hield van iemand.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik had Rachel nog nooit zo gezien, ze was helemaal kapot en gebroken door dit. Ik grijnsde gemeen en hield haar gewoon stevig vast. Het klonk ook zo echt vanuit het hok. Dit trucje moesten we zeker onthouden.

    Kurt Hummel

    Ik schreeuwde het uit toen hij weer begon te bonken en trappen tegen de muur. Het deed zoveel pijn om dit te doen tegenover Rachel. Niet dat ik een andere keuze had, maar het vrat echt aan mijn ziel. Het voelde net of ik echt in elkaar geramd werd, maar dan geestelijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zag dat Jayden grijnsde "dit is niet grappig klootzak" ik begon woest weer te spartellen en trapte een aantal keer hard in zijn edele. Mijn ademhaling werd sneller en onregelmatig door alles.

    Luke
    Grijnzend ramde ik nog een paar keer "dadelijk schreeuw je dat we mormel met rust moeten laten" sis ik naar hem. Lachend kijk ik hem aan. Dat zou the big finale worden. Ik ramde hevig los op de muur.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Ik vind het anders wel grappig, dat je vriendinnetje helemaal in elkaar geramd wordt en jij er niks aan kunt doen.' lachte ik spottend, toen ze me trapte kromp ik in elkaar en liet ik haar even los. Ach, ze kon toch nergens heen aangezien de deur dicht zat.

    Kurt Hummel

    Ik keek hem door mijn tranen heen aan, wat een klootzak was hij. Ik schreeuwde en kreunde nog hard, waarna ik even zelf naar adem moest happen. 'Nee alsjeblieft! Laat Emily met rust!' schreeuwde ik naar hem. Het voelde vreemd om zo tegen hem te schreeuwen terwijl hi dat juist wilde. 'Laat haar met rust!' snikte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.