• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    [Waarschijnlijk wel.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    'En geef die mobiel maar hier' grijns ik, en loop het hok in.
    Ik pak de mobiel grijnzend af, en loop weer weg terwijl ik de deur op slot doe.
    Altijd handig om bij de camerabeelden te zitten...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Verontwaardigd staarde ik naar mijn lege handen en dan weer naar de deur. Ik keek even rond, we zaten op een krakend bed en ik zag allerlei kamers waardoor ik de zenuwen kreeg. Daarna gleden mijn ogen naar het raampje in de deur en meer was er niet. 'Waarom laten jullie ons niet gewoon gaan?' gilde ik richting de deur, geen idee of we gehoord werden. Emily begon ook hard te krijsen en ik tilde haar op en wiegde haar troostend heen en weer.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Moedeloos liet ik me weer op bed zakken.
    "het heeft geen nut Kurt, het enigste wat je nu krijgt is of geen eten of klappen"mompel ik. Met tranen keek ik naar Em, ik was blij dat ik haar nog had kunnen zien maar ik vond het niet leuk dat ze me zo moest zien. "Kurt komen jullie me snel halen?" vraag ik zacht. Ik wist het nu al maar ik zouhet hier niet lang nog vol houden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik knikte en wreef met mijn hand troostend over haar rug. 'Ja,' zei ik met een schorre stem, als wist ik niet eens hoe we dat moesten doen. Ik had de locatie niet kunnen zien, aangezien het busje geblindeerd was. 'Je bent echt niet vergeten.' zei ik weer met tranen in mijn ogen. 'Wat hebben wij ze ooit aangedaan dat ze dit allemaal doen?' vroeg ik zuchtend. Ik gaf Emily weer aan Rachel en sloeg mijn armen rondom mijn knieën.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Dankbaar pak ik Emily aan die ik kusjes gaf en tegen me aandrukte.
    Ik miste iedereen verschrikkelijk. "ik weet het niet Kurt alleen dat die leider Micheal op me is, ik heb echt geen idee waarom zeme dan hier houden" ik zucht even en pak Emily's speen die ik aan haar geef en ze begint zorgeloos te sabelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Ze weten gewoon niet wat ze aanrichten.' zei ik met een trillende stem. Maar ik was geeoon zo machteloos en ik kon slecht tegen kleine kamertjes. Misschien was ik een klein beetje claustrofobisch. Ik keek naar mijn verlovingsring en zuchtte gekweld. Wat zou Blaine op dit moment aan het doen zijn? Ik vermoedde niet veel, aanzien hij amper kom bewegen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "ik ga heat hier niet lang volhouden dat kan ik je nu wel vertellen." mompel ik zacht en laat mijn hoofd zuchtend op zijn shouder zakken. "maar is Blaine aan de verwonding overleden door te weinig bloed ofzo?" vraag ik zwak.
    Ik begon me edht niet meer lekker te voelen de laatste tijd. Duizelig, hoofpijn, warm, koud noem maar op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Even had ik de neiging om met mijn hoofd tegen de muur te bonken omdat ik niet werd geloofd. 'Rachel alsjeblieft, hij is niet dood. Nadat we hem vonden hebben we zijn wond dicht gedrukt en kwam de ambulance. Hij had verl bloed verloren maar bij het ziekenhuis hebben ze en gered. Hij moet alleen nog geopereerd worden en hij heeft veel pijn en heeft me nodig op dit moment.' verzuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik schud mijn hoofd "kurt lees dit dan, dit gaat over Blaine" ik was vergeten dat ik dat artikel nog had. Snel pakte ik het en gaf het aan hem. De kamer draaide een beetje, ik wou nu echt frisse lucht hebben en een raam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte en las het krantenartikel. 'Lieve hemel,' zei ik verbaasd tijdens het lezen. 'Dit is hartstikke nep, Blaine leeft nog en ik ben echt niet achterlijk.' zei ik waarna ik de krant tot een prop maakte en weggooide. Wat een idiooten, wat was hun doel daarvan? 'Hij is niet dood, geloof me toch!' zei ik een beetje wanhopig.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik zuchtte met tranen in mijn ogen "zullen wehet over iets anders hebben?" vraag ik zacht.
    Ik zie een flesje water een stukje van me vandaan liggen en pak het snel.
    Snel draai ik met moeite de dop eraf en neem ik een slok.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Waarom geloof je me dan niet?' vroeg ik waarna ik weer prikkende ogen kreeg en mijn onderlip begon te trillen. Ik vond dit zo oneerlijk dat ze haar hier al zolang hielden. Ik werd nu al gek en dat kwam ook omdat ik niet geloofd werd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Kurt het staat in de krant, ik wou en kon het ook niet geloven dus hebben ze mij het artikel gegeven. ik weet dat het moeilijk ismaar e moet het echt anders verwerken dan iedereen te zeggen dat hij er nog is" ik kijk hem even aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Ugh.' bracht ik gekweld uit, omdat ze me nog niet geloofde. Ik had alleen geen bewijs.. Wacht eens! Dat had ik wel van gisteravond. Ik trok de hals van mijn shirt omlaag en deed mijn kin omhoog zodat ze mijn nek kon zien. 'Zie je deze zuigzoen? Hij is nog vers zoals je ziet en gisteravond gegeven om precies te zijn.' zei ik. Het was absurd dat ik het zo moest bewijzen. 'Dat krantje is nep, Rachel. Hij leeft nog.' zuchtte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.