• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Verward kijk ik hem aan.
    Wat was nou waar? Ik had het idee dat als ik hier ooit uitkwam dat ze me naar het gesticht zouden moeten brengen. "maar, he? hoe kan dat" ik keek hem verward aan ik snapte alles even niet meer en het bonkend oog met hoofdpijn hielp er niet bij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik keek bezorgd naar Rachel die verward was. 'Denk je echt dat als het waar was, dat ik hier zo rustig bleef zitten?' vrieg ik zuchtend. Nouja, ik was alles behalve rustig maar Rachel begreep me wel. 'Hij heeft veel pijn, maar leeft nog wel en komt er bovenop.' zei ik nogmaals. 'Wie geloof je eerder? Hun of mij' vroeg ik zuchtend, maar niet boos bedoeld.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem aan, en ik wist en zag dat hij niet loog. "j-jou" fluister ik zacht terwijl er weer tranen in mijn ogen branden. "ze maken me helemaal gek hier" fluister ik zacht terwijl ik naar voor staar. Met mijn hand aai ik afwezig over Em's hoofd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik sloeg mijn armen om haar heen en liet mijn hoofd rusten tegen de hare. 'Ik begrijp het, ik zit hier pas en ik word nu al langzaam gek.' verzuchtte ik. Ik was zo blij dat ze me eindelijk geloofde, eindelijk had ik haar overtuigd. Ik was Blaine zo dankbaar voor die zuigzoen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik zacht "de eerste naachten wearen het ergst. Ik wist niet wat er met /Blaine was en ze vertelde me dat jij en Finn niet voor Emily konden zorgen. En ik moest kiezen een pijnlijke langzame dood voor haar of ze zouden haar neerschieten. Ik geloofde ze niet maar het spookte door mijn hoofd. Ik voel me kapot Kurt en als ik hier niet snel uit ben dan" ik slik even mijn tranen weg. "dan ben ik kapot van alles en gek in mijn hoofd"

    Luke
    IK kijk grinnikend door het raampje naar binnen "ahhh zie ze zitten" grinnikend kijk ik jay aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Nee Rachel,' zei ik, mijn stem was verstikt door tranen. 'Je bent sterk, sterker dan ik en je zult ook sterk blijven, beloof me dat je sterk blijft en je niet gek laat maken.' zei ik waarna ik met mijn handen haar gezicht zachtjes pakte zodat ze me moest aankijken. Mijn handen lagen op allebei haar wangen en ik keek haar doordringend aan. 'Ik hou van je, Rachel.' zei ik zuchtend. Ik zei altijd tegen mijn allerliefste vriendinnen dat ik van ze hield.

    Jayden Ian Archibald

    'Ach ja, bijna hartverscheurend, is het niet?' vroeg ik grijnzend aan Luke en keek vervolgens weer naar Rachel en Kurt. Stiekem vond ik dit wel leuk, en vooral om ze zo te zien. En ik wist dat Luke hetzelfde dacht.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 8:10 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slik en even voel ik me een oud vrouwtje wat op sterven ligt. "ik weet het niet Kurt. Ze kunnen me hier alles wijs maken. Ik ben mezelf amper want geef toe ik en agressief.... ik hou ook van jou" zeg ik zacht. Ik kon hem het niet beloven want stel voor als ik hier over een maand zag dan zou ik wel een andere manier hebben en dan kwam ik er niet levend weg.

    luke
    Ik grinnik en zie wat Kurt doet. Daardoor schiet ik in een lachbui.
    "net een stel"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Gun ze die plezier niet, Rachel.' zei ik streng. 'Je bent sterk en denk gewoon aan mij of aan Emily.' zei ik waarna ik haar haren bekeek. Ik draaide haar om en begon haar haren te vlechten, zodat ze minder klitten zijn krijgen. 'Probeer het zolang mogelijk in een vlecht te houden en na het douchen te kammen.' zei ik. Ik haalde een kleine kam uit mijn broekzak en gaf het aan haar. 'Denk je nou serieus dat ik ergens heen ga zonder mijn kam?' vroeg ik, in een poging haar een beetje op te vrolijken. 'En zo heb je iets van mij, zodat ik toch een beetje bij je ben als ik weg en.' zei ik tegen haar.

    Jayden Ian Archibald

    Ik lag ook helemaal dubbel omdat het er zo grappig uit zag. Kurt, die zelf zowat een meisje was en Rachel, samen als een stel. 'Geef toe, het zou een leuk stel zijn.' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik liet een snik horen "ik ben mezelf niet meer Kurt" ik laat hem mijn haren vlechten. Ik wou net zeggen dat ik niets had om het uit te kammen toen hij mij de zijne gaf. Met een kleine glimlach draaide ik me om en gaf ik hem een knuffel "dankje Kurt. Het is fijn dat je er bent." ik slik even. "wil je tegen Finn zeggen dat hij het wel red, dat ik er van baal dat ik niet kan mee helpen. Want hij kan wel zorgen voor haar" zeg ik zacht. ik pak Emily weer in mijn armen en geef haar een kus. "i love you princess " mompel ik zacht.

    Luke
    ik schiet in de lach "wel een lesbischstel dan " ik greep naar mijn buik avn het lachen. "ahhhh ze hebben nog twee minuten samen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Natuurlijk zeg ik dat, als jij beloofd om sterk te blijven.' zei ik en omhelsde haar weer. Ik had geen besef van tijd en had geen idee hoelang ik hier al zat. Ik vond het wel fijn om Rachel weer te kunnen knuffelen.

    Jayden Ian Archibald

    Ik lachte het uit om wat hij zei en keek daarna weer. 'Ik heb een idee, wat als we doen alsof we Kurt helemaal in elkaar rammen, dat zou haar echt breken. Dan faken we het en slaan we tegen de muren, zodat het lijkt alsof we hem slaan, en zodat zij het kan horen. we dwingen hem te gillen en voila, dat kreng is helemaal gebroken.' stelde ik grijnzend voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even maar beloofde het uiteindelijk. "hoelang zit ik hier? en weet jij hoelaat het is?" alles was door de war bij mij. Het leek me logisch dat ze hem overdag gehaald hadden maar het voelde als nacht bij me.

    Luke
    "jaaaaa dat gaan we doen" hyper spring ik in de rondte. Woops iets te druk. "ik ben zo terug even een pilletje in nemen" zei ik met een knipoog. snel pakte ik het pilletje en nam het in met water. Ja Adhd pilletjes. snel liep ik terug "oke zometeen tijdens het gesprek moeten ze snel afscheid nemen en nemen we dat mormel mee en daarna voila"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Je zit er nu voor een dag, het is ochtend maar de tijd weet ik niet precies.' gaf ik toe, ik drukte haar iets steviger tegen me aan, omdat ik me zo iets rustiger voelde worden. 'We gaan ooit nog naar Broadway.' zei ik weer en probeerde een beetje te glimlachen. 'En niemand houdt ons tegen.' zei ik


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "een dag nog maar?" verbaasd kijk ik hem aan. het voelde als een lange week. "we gaan zeker naar Broadway" glimlach ik. Ik omhelsde hem ook stevig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik wreef haar over haar rug tijdens onze omhelzing, en liet haar niet meer los. 'Je bent hier uit voordat je het weet.' zei ik zuchtend en ik hoopte maar dat ik gelijk had.

    Jayden Ian Archibald

    Ik grinnikte toen ik naar de dramatische jank scene van 'Hummelberry' keek en richte me daarna weer op Luke. 'Hoelang hebben ze nog?' wilde ik weten terwijl ik nog tegen de muur leunde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik hoop het, ik mis jullie ik denk heel de tijd aan jullie. Wens je Blaine beterschap van me? en wil je mijn vaders zeggen dat ik van ze houd"ik wist dat Kurt dat zou doen voor me.

    Luke
    "geen tijd meer"lachend keek ik hem aan. Ik haalde mijn mes te voorschijn en trok de deur open. Ik zag dat Rachel dat kind nog een keer stevig omhelsde en een kus gaf en bij Kurt het zelfde deed. "neem dat ding mee hummel" zeg ik streng en liep met het mes richting Kurt en ik nam aan dat Jay zorgde dat Rachel bleef. "ik hou van je Kurt" hoorde ik rachel zeggen en ik grijnde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan