• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    Rachel

    Pas toen het echt doordrong begon ik te huilen terwijl Kurt me ook huilend omhelsde. "K-Kurt, waarom is Blaine dood waarom niet ik ofzo" snik ik zacht.
    Ik vond het echt erg ze waren net verloofd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik snikte maar door, zonder antwoord te geven. Ik was zo verward en snapte niet wat ze zei. Ik hijgde nog altijd en mijn ademhaling was onregelmatig. Ik omhelsde haar steviger en begroef mijn gezicht in haar shirt. 'I-ik..' probeerde ik, maar ik kreeg er niets uit. Ik probeerde het nog een keer. 'W-wat b-bedoel je?' vroeg ik stotterend en trillend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik sniakte ok maar trok hem langzaam richting het krakerig bed waar ik Em even oplegde en half in de gate hield. Verdoofd en kapot van alles staarde ik metm ijn goede oog vooruit "Blaine, ik kreeg het krantenartikel da thij overleden is aan zijn , aan de, door , door de dinges. het schieten" zei ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik keek haar verward maar ergens toch wel helder aan het schudde mijn hoofd. 'H-hij is niet dood.' zei ik nog verstikt door tranen. Ik dacht aan Blaine, die niets kon doen toen ik mee moest lopen en begon harder te huilen. 'Hij moet g-gewoon geopereerd worden.' snikte ik nog.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "het stond in de krant Kurt"mompel ik zacht.
    Ik sla mijn schouder om hem heen en pak Emily op mijn schoot "ik mis jullie Kurt, ik wil hier weg" fluister ik. Ik voelde me gebroken, alle ellende die ik hier al mee heb moeten maken, de trappen, vernederde woorden, alles.

    [ik ga zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik herstelde me weer een beetje en drukte een kusje op haar wang. 'Je komt hier uit, Rachel.' zei ik met nog steeds een trillende stem. Ik snapte niet wat ze bedoelde met een krant. 'H-hij leeft!' riep ik iets harder, zodat het tot haar doordrong. Geloofde ze me nu niet?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik sla mijn ogen neer maar schud mijn hoofd "dat lukt niet kurt" ik snik even "je gelooft he tnog niet, het is je niet doorgedrongen maar ik heb het kranten artikel gelezen" zeg ik zacht. "Red Finn het een beetje?" vraag ik zacht en denkend aan thuis.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik keek haar niet-begrijpend aan, waar had ze het in hemelsnaam over? Blaine leefde gewoon, maar hij moest gewoon geopereerd worden. Daarna werd hij weer helemaal de oude. 'Je gaat gewoon op onze bruiloft komen, Rachel.' zei ik verward, door wat ze zei. Mijn ogen gleden naar de camera aan de muur en ik keek er even naar. Ik luisterde naar haar volgende vraag en knikte maar gewoon. Ik keek naar Emily die zich van geen gevaar bewust was. Wat moest dit verwarrend zijn voor haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek hem niet snappend aan, de arme jongen hij geloofde echt nog dat Blaine leefde. "Kurt, wanneer wordt hij begraven, ik wil erbij zijn" vraag ik zahct.
    Ik kijk even naar Emily. "Kurt ik mis mijn vaders, ik mis jou, ik mis iedereen ik wil weer naar Glee discussies met Santanna" huil ik zacht. Ik snapte niet waarom ze Kurt hierheen hadden gebracht met Em maar ik vond het niet erg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Verontwaardigd keek ik haar nu aan. 'Rachel, hij is niet dood!' riep ik weer, mijn stem echode door het hok heen. Waarom geloofde ze me niet? 'Hij moet geopereerd worden maar komt er weer boven op!' riep ik naar haar, maar ik bedoelde het niet boos, ik wilde het gewoon laten doordringen. 'Ik mis jou ook, Rachel.' zei ik weer zachtjes waarna de tranen weer over mijn wangen stroomden. Het drong nu pas dat me door dat ze gewond was. 'Wat hebben ze in hemelsnaam met je gedaan?' vroeg ik schor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slik even en besluit het onderwerp Blaine maar te laten.
    "ehm ik heb eten gegooit naar Tyler en ben deels ontsnapt en daar waren ze niet blij mee en aangezien ik niet zwanger meer ben en Micheal me niet dood wilt mochten ze doen wat ze wouden en hij heeft me inelkaar getrapt. Op de grond gegooit en tegen de muur gegooid" mompel ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik sloeg mijn hand voor mijn mijn mond, omdat ik schrok door wat ze zei. Dit was niet normaal meer, en die engerd van een Luke beweerde maar dat ze het hier zo goed had. 'Wat een..' Ik kon mijn zin niet eens afmaken en ging met mijn handen in mijn haar zitten. 'Blaine gaat nu kapot hieraan, hij kon niets doen. Ik wilde Emily beschermen maar toen namen ze mij ook mee.' zei ik met trillende stem. Ik wilde naar hem toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [en toen riep mama "yvonne ga je afsluiten!!" but she didn't know dat ik al klaar ben]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    "Blaine is dood Kurt begrijp het. Hij wou Emily en mij beschermen en toen toen had zijn laatste uur geslagen. Ik weet dat je graag wilt en hoopt dat hij nog leeft, maar je moet het verwerken Kurt. Het is niet niets": fluister ik terwijl zijn hand vastpak. "owja je moet opassen met wat je zegt er zijn hier 6 camera's" mompel ik erachter.

    [ik ga ik ben er morgen vroeg weer. jij ook??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte en haalde mijn mobiel uit mijn zak. Ineens besefte ik dat ik mijn mobiel bij me had en drukte het in Rachel handen. 'Bel Finn dan als je het niet gelooft!' riep ik naar haar, ik kon haar moeilijk Blaine laten bellen, want hij kon nu niet bij zijn mobiel. 'Of bel de politie.' fluisterde ik er heel zachtjes eraan. Ze hadden mijn mobiel niet eens afgepakt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.