• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 16:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik druk mijn lippen in haar nek zodat ze een beetje kalmeert. Ik weet niet of het werkt maar bij mij soms wel. 'Het is een eikel.' prevel ik. 'Alles komt wel goed. De lol zal er voor hem snel af zijn en dan staat niemand meer tussen ons in.' Behalve die Ashley dan...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel zijn lippen in mijn nek. Maar zelfs dat kan je niet afleiden. Ik zucht. 'Hij staat nu ook niet tussen ons in, het is gewoon een lampenlul.' ik kijk naar Jake en geef hem een kus. 'Niemand staat tussen ons.' en ik glimlach lief naar hem.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik word helemaal kwaad. Een rode waas verschijnt voor mijn ogen, mijn vuisten trillen onophoudelijk en... Ik glimlach naar haar.
    "Hé, je haar staat in brand." zeg ik simpel. Ze gilt het uit als ze ziet dat het echt zo is. Natuurlijk laat ik het vuur niet echt iets vernietigen of haar pijn doen, maar voor haar lijkt het maar echt genoeg.
    "Aaaaaaaaaaaah, water!!!"
    Ik grijns en laat een tweeliterfles water achter een boom verschijnen. Daarna ga ik die halen en giet hem over haar hoofd uit. Haar make-up loopt helemaal uit en ze lijkt op een verzopen clown.
    "Gelukkig dat hier geen spiegel is of hij zou breken." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik weet niet of ik moet lachen of geschokt kijken dus zoek even steun bij Dylan die ook niet echt weet wat te doen. Ik kijk naar Axton en dan naar Dakota en dan weer naar Axton. Ik ben al blij dat hij niet op haar is beginnen kloppen zoals hij in die discotheek gaat gedaan. Dylan trekt me beschermend tegen hem aan. 'Ik vraag me af hoe jij je vriendjes kiest.' mompelt hij zacht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik mompel binnenmonds 'Was dat maar waar.' zodat ze het niet zou horen.
    'Zo wat wil je vandaag nog doen behalve slaan?' vraag ik haar lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zucht even om moet toch lachen. 'Ach, het is al tegen avond aan,' zeg ik dan. En ik kijk hem aan. 'Dus zoveel kunnen we niet meer doen.' en ik glimlach naar hem. 'Normaal zou ik uitgaan voorstellen. Maar met mijn pleister... Is dat niet echt sexy.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Je bent altijd sexy.' lach ik en druk mijn lippen weer even op de hare.
    'We kunnen picknicken straks... met lekkere smoothies?'

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:26 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Moet eten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik glimlach en zeg: 'Dankje.' ik waardeer het dat hij dat zegt. 'En lekkere smoothies klinken goed. Veel beter dan drap eten.' en ik zucht even. Ik ga met mijn hand langs de pleister. Het doet pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Wil je een pijnstiller of zo?' vraag ik haar als ze met haar hand langs haar kaak gaat. Ik kijk haar bezorgt aan. Zonder een antwoord af te wachten druk ik een kusje op haar neus en zoek naar pijnstillers in de badkamer. Ik vind een doosje en geef haar een pilletje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik wil zeggen dat het niet nodig is maar Jake komt al terug met een pilletje. Ik neem hem aan en zeg: 'Mijn neus is heilig! Je drukt er zomaar kusjes op.' en ik kijk hem lachend aan. Dan neem ik het pilletje in en slik hem door. Ik kijk naar Jake en sta op en ga tegenover hem staan. 'Ik ben blij dat ik je ken Jake,' zeg ik zacht. Ik kijk hem aan in zijn ogen. En druk dan heel even zacht mijn lippen op die van hem om hem te laten voelen wat ik voel. Dan verbreek ik de kus en kijk hem weer aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach en heb me nog nooit zo gelukkig gevoelt. 'Ik ook Leslie.' zeg ik zachtjes. Ik bijt even op mijn lip. 'Als er iets mis gaat ooit, zou je me da haten?' vraag ik haar en kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie hem op zijn lip bijten. 'Ik denk niet dat ik je kan haten,' zeg ik. 'Zelfs al zou ik het willen. Maar ik wil dat niet.' en ik glimlach. Jake kijkt me aan. Ik hoop dat die pijnstiller snel gaat werken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik knik even. 'Misschien moet je even gaan slapen.' stel ik voor. 'Ik blijf wel bij je.' Ik glimlach zwakjes en kijk haar niet aan. Waarom maakt ze het me zo moeilijk. Ik weet dat het beter is dat ik het Leslie zeg maar... ik kan het niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [oe zit het met de mini Skaniel???]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'