• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 16:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik voel Axton's arm op mijn middel maar probeer het te negeren. 'En wat met Samantha? Je zei de laatste keer toen we chatten dat je wel wat voelde voor haar.' Hij schud zijn hoofd. 'Afgewezen.' mompelt hij en kijkt me dan gespeeld verontwaardigt aan. 'Wie kan dit kopje nu afwijzen.' zegt hij en wijst naar zijn hoofd. Ik lach. 'Nou ik vind je wel schattig.' lach ik en woel door zijn haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ze blijft redelijk lang weg en ik besluit om te kijken wat ze doet. Ik loop naar de badkamer en zie dat ze naar haar kaak in de spiegel zit te kijken. Ik kijk er nu ook eens wat zorgvuldiger naar en zie de rode plek. 'Heeft Matthew dat gedaan? Je zei dat die klootzak je geen pijn had gedaan!'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt binnen en ik kijk via de spiegel naar hem. Ik zie hem kwaad worden. 'Heeft Matthew dat gedaan? Je zei dat die klootzak je geen pijn had gedaan!' ik zucht. Tuurlijk doet het pijn... 'Dat er een plek verschenen is betekent niet dat het pijn doet,' zeg ik dan. Maar het doet wel pijn. Maar anders leeft Matthew dadelijk niet meer. 'Die plek trekt wel weer weg en geloof me, hij zal pijn hebben met zijn gebroken vinger en de stomp die ik in zijn maag heb gegeven.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik loop nog wat dichter naar haar toe en kijk naar de plek. Dan til ik haar op zodat ze niet kan tegenspartelen en loop de kamer weer in en de gang op. 'Wij gaan naar de schooldokter.' zeg ik en loop verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik probeerde niet al te jaloers te zijn. Ik had toch geen reden? Het was gewoon een goede vriend... Maar hij kende haar wel al langer...
    Ah, verdomme, zet het uit je hoofd, Ax!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Fmfl D: gemist !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi
    Ik kijk bezorgt naar Axton als ik hem een beetje voel verstrakken. 'Is er iets?' fluister ik zachtjes tegen hem. Dylan zit na te denken naast me. Dat zie ik aan zijn uitdrukking op zijn gezicht. Waarschijnlijk aan Samantha.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [wat is er?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ineens tilt Jake me op. 'Wij gaan naar de schooldokter,' zegt Jake. En hij loopt verder. Ik spartel even maar ik weet dat het geen zin heeft, hij is te sterk. 'Jake! Het is niet nodig' het doet pijn maar dat gaat heus wel weer over.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Dit topic gewoon gemist en iemand ik werd fucking chagrijnig wakker. Doordat iemand zo nodig door het huis moest gillen ( Iemand die even mijn oom kwam ophalen ))


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Axton
    "Nee, hoor." probeerde ik overtuigd te glimlachen. Ik drukte een kus op haar lippen en voelde me beter. Dit is iets wat ze speciaal voor mij bewaarde. Ze mocht hem nog zo schattig vinden. Hij was niet degene waar ze mee kuste, hield ik mezelf voor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [gillen? ocharme :P]

    Jake Sadler
    'Het is wel nodig Leslie.' zeg ik en duw met mijn voet de deur open. 'Mevrouw? Kan u eens kijken naar Leslie haar wang?' vraag ik en ze knikt en komt op ons afgelopen.

    Alexi
    'Hoe lang blijven jullie? Moeten jullie niet op school zijn?' vraagt Dylan als Ax zijn lippen weer van de mijne afhaalt. 'Alleen vandaag.' zucht ik een beetje teleurgesteld. 'En moet jij zeggen. Jij spijbelt ook.' Hij lacht. 'Dakota gaat zooo balen dat ze je niet gezien heeft.' Ik draai me een beetje om naar Axton omdat ik denk dat hij niet echt kan volgen met al die namen. 'Dakota is Dylan's zus en ik ken haar van klein's af. We zeiden altijd dat we zusjes waren. Nou ja tot ik verhuisde.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De vrouw komt naar ons toegelopen, Jake heeft me nog steeds beet. 'Er is niets aan de hand!' zeg ik protesterend. Ik ga er even met mijn hand langs en verberg de rode plek zo. 'Het is niet nodig Jake.' ik kan nergens heen. Maar ik houd wel de hand voor de rode plek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Laat haar er nu maar gewoon naar kijken, Les.' zucht ik en de vrouw duwt Leslie's hand weg. 'Wat is er gebeurt?' vraagt ze. 'Een klein meningverschilletje met haar kamergenoot. Hij sloeg haar in haar gezicht.' de vrouw knikt en kijkt Leslie aan. 'Als het pijn doet moet je het echt zeggen. Anders kan ik niet helpen en als het een breuk is of een scheurtje kan dat naar aflopen.' zegt ze en duwt zachtjes op de plek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De vrouw duwt mijn hand weg en kijkt ernaar. Ze vraagt wat er is gebeurd en Jake geeft antwoord. Dan duwt ze zachtjes tegen de plek. 'Au,' mompel ik zachtjes. Waarom duwt die kreng ertegen! Ze kijkt er aandachtig naar en ik moet moeite doen om niet weer mij hand ervoor te doen. Rot Jake. Het gaat heus wel zo over. Ik kan nog steeds geen kant op want Jake heeft me nog steeds beet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.