• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 16:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik denk dat we beter een foto zouden nemen.' zegt de vrouw en ik knik. Ze loopt naar een kamertje en ik til Leslie weer op. Ik leg haar daar op een soort bed en de vrouw legt een apparaat over haar heen. 'Even stil liggen, liefje. Het is zo voorbij.' zegt ze tegen Leslie. Ik leun afwachtend tegen de deur aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik knikte begrijpend en glimlachte naar haar.
    Wonderbaarlijk genoeg ben ik redelijk stil. Meestal ben ik de luidste van de bende, maar nu gun ik Alexi haar momentje met een oude vriend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake tilt me weer op en ik kan me niet verzetten. Hij legt me neer op een soort bed. 'Even stil liggen, liefje. Het is zo voorbij,' zegt de vrouw tegen me. Ik zucht en blijf stil liggen. Het apparaat maakt een geluid en ik zie Jake tegen de muur geleund staan. Ik wacht tot het voorbij is. De vrouw haalt het apparaat weer weg en ik sta gelijk zelf op. 'Het is echt nergens voor nodig. Het komt wel goed!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Hoe gaat het met Dakota?' vraag ik en hij haalt zijn schouders op. 'Ik vind haar nog altijd irritant. Ze is veranderd dat wel. Ze kan soms een beetje... bitchy zijn' zegt hij en ik frons mijn wenkbrauwen. 'Dylan!' hoor ik een meisjesstem roepen. 'Als je van de duivel spreekt.' mompelt hij. Een blond meisje met hakken en minikleedje komt uit de struiken te voorschijn. 'Dakota?' mompel ik verbaast. Ze ze haar hand in haar zij en kijkt me arrogant aan. O god? Wie is die bitch en wat hebt u met mijn vriendin gedaan?!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik negeer Leslie en ga naast de dokter staan. Ze ontwikkelt de foto en bekijkt het resultaat een paar minuten. 'Zie je dit?' vraagt ze me en wijst naar de foto. Ik knik. 'Dat is een klein scheurtje. Een normale blauwe plek blijft zolang niet rood daarom wilde ik die foto dus.' legt ze uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor ze praten. Ze spreekt over een klein scheurtje. Ik loop erheen. 'En wat moet ik nu doen?' vraag ik dan zuchtend. Ik kan niet met een gips om mij hoofd heen lopen. Ik kijk even naar Jake, hij zal zich wel zelfvoldaan voelen aangezien er dus iets is met mijn kaak. Ik kijk weer naar de vrouw en wacht op haar antwoord.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Als hij gebroken was zouden we er pinnen in steken zodat hij weer mooi recht zou genezen maar met een scheurtje kunnen we er alleen maar een verband omdoen of een grote pleister. Wat wil je?' vraagt ze Leslie. 'En rusten natuurlijk ook. Je eet het best niet te veel of mixt het zodat je je kaak niet moet gebruiken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De dingen die ze zegt trekken een beetje langs me heen. Ik voel me kwaad worden op Matthew. 'Doe maar een pleister,' mompel ik. De vrouw loopt gelijk weg en pakt er spulletjes bij. Ze plakt het erop en ok wil vloeken omdat ze tegen de pijnlijke plek gaat. Ze zegt dat we kunnen gaan en jk bedank haar en loop dan gelijk weg. Ik kom gelukkig niemand tegen op de gang. Ik ga op weg naar mijn eigen kamer in de hoop Matthew daar tegen te komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik bijt even op mijn lip als Leslie wegloopt maar besluit dan maar naar mijn eigen kamer te gaan. Ik laat me zuchtend op mijn bed vallen maar schiet dan weer recht. Jake, ik ben in het bos hoor ik plots. Mijn moeder's stem. Sommige demonen kunnen zo met hun familie praten. Ik denk dat er wel een goede band voor nodig is maar zeker weet ik het niet. Ik loop naar buiten het bos in en zie haar staan. 'Hi mam.' glimlach ik. Ze gaat zitten op de grond en ik laat me naast haar vallen. 'Ik heb iets opgevangen, dat je een vriendin hebt?' vraagt ze nieuwsgierig en ik glimlach trots. 'Ja, Leslie Day.' 'Een demon dus.' zegt ze en ik knik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik loop boos naar mijn kamer en tref daar Matthew aan. 'Klootzak,' zeg ik sissend. Ik zie hem opkijken. En geamuseerd glimlachen. Maar tot mijn genoegen zit zijn hand in het gips. 'Hallo Leslie,' zegt hij met een zoete stem. Ik word alleen maar kwader. De temperatuur in deze kamer stijgt. 'Doe niet zo verschrikkelijk,' bijt ik hem toe. Het doet pijn. Mijn kaak. 'Ik ben hier km je uit mijn kamer te schoppen en je in elkaar te slaan.' en ik kijk hem kwaad aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ow... kwade Leslie!!!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jup :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik ben echt kwaad op hem. Ik trek hem van zijn bed. Ik ben een demon, ik ben sterk. 'Rustig schatje,' zegt hij. Zijn eerste fout. Ik doe hem op zijn knieën zitten en draai zijn arm om die ik iets omhoog duw. 'Al pijn?' vraag ik aan hem. En ik duw zijn arm nog iets omhoog. En ik hoor hem een zacht kreetje van pijn slaken. Ik weet wat ik doe dus ik laat hem los en geef hem een duw. Dan loop ik weer kwaad de kamer uit. Iets meer opgelucht. Hij weet nu waar ik zoal in staat ben.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 14:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik praat nog wat met mam tot ze weer terug moet. 'Je vader roept me.' zegt ze en verdwijnt. Ik sta op en loop naar het meer. De zon laat het water schitteren en ik ga in de schaduw zitten. Ik staar naar het water en denk na.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word weer wat rustiger en haal een hand door mijn haar. Klote Matthew. Ik loop richting de kantine. En pak daar dan wat eten. Gewoon normale kost. Dan herinner ik me wat de vrouw zei. Ik zucht en loop ermee naar een blender. Lekker. Gehakt, aardappelen en groente gemixt. Ik doe het toch en snauw naar mensen die baar mij eten en mijn pleister kijken. Ik ga zitten en begin te drinken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.