• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 16:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Angela
    'Dank je Axton, het heeft me een groot deel van mijn leven gekost om hem zo te krijgen. Het is een beetje mijn levenswerk.' lach ik zachtjes en kijk even naar de keukendeur en zucht dan. 'Let op haar ok? Ik haat het zo dat ik niet zelf kan helpen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Mijn adem stokt even als ze rondjes begint te draaien en ik kijk haar aan.
    'Je doet het er echt om he?' zeg ik en begin zachtjes te wrijven met mijn hand. Ik grijns, bijt zachtjes op haar lip en kus haar weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Wees gerust, ik laat haar niets gebeuren." mompelde ik overtuigd. "Ik verlies haar niet uit het oog en zorg ervoor dat ze veilig is. Niet alleen tegen anderen, maar ook tegen zichzelf."
    Ik glimlachte geruststellend en om mijn woorden waar te houden, hield ik haar zelfs nu in de gaten. Ik voelde de warmte van haar lichaam in de kamer hiernaast en hield het in de gaten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Angela
    Ik glimlach en staar dan even denkend naar de kast naast de deur voor naar de living te gaan. 'Axton, hoe... neemt je vader dit op? Ik kan niet geloven dat een demon blij is met dit..' vraag ik hem en hou zijn reactie nauwkeurig in de gaten.

    Alexi
    Ik was in stilte af met opa. Opa praat niet veel maar geniet van de rust. Er zijn geen woorden nodig tussen ons om elkaar iets duidelijk te maken dus als ik verlangend naar de achterdeur staar, hoor ik opa zachtjes 'ga maar.' zeggen. Ik glimlach hem dankbaar toe en geef hem een kus op zijn wang. Ik leg mijn handdoek weg, loop door de achterdeur en volg het padje naar het bos. Niet oma's bos maar een echt bos. Ik dwaal alleen in stilte door het bos en glimlach als ik iets opmerk zoals een egeltje of een veldmuis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Mijn vader..." mijn gezicht betrok een beetje. "Nou we hebben een bindende afspraak gemaakt. Als ik het ritueel overleef, dan laat hij haar met rust. Zo niet... dan is er veel kans dat hij haar toch met rust laat, aangezien ze dan van geen belang meer is, maar zo niet heb ik mijn plan B. Een vriend van me en u... Meer kan ik niet doen... toch niet dat ik weet." zei ik opnieuw naar waarheid. Ik voelde de warmte van Alexi's lichaam vertrekken uit de keuken. Ik beet even onzeker op mijn lip, maar besloot haar gewoon te laten gaan. Ik hield haar wel verder in de gaten, zoals ik al de hele tijd deed nu.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik hoor zijn adem stokken in zijn keel. En ik lach om wat hij zegt en knik. En ik kan een zachte kreun niet onderdrukken als hij begint te wrijven met zijn hand. Hij grijnst, bijt zachtjes op mijn lip en kust me dan weer. Ik moet moeite doen om af en toe niet zacht te kreunen. 'Jij ook,' zeg ik gesmoord tegen zijn lippen. Ik ga met mijn tong langs zijn onderlip maar voordat hij ook maar iets kan doen trek ik die al weer terug. En ik glimlach tegen zijn lippen. Terwijl ik mijn nagels wat bij hem naar beneden laat glijden richting zijn navel. En dan ga ik voorbij zijn navel richting zijn boxer waar ik plagerig blijf hangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Angela
    Ik knik traag. En kijk dan weer naar de kast. 'Ik denk dat Alexi wel geluk met je heeft als je echt zo bent. Als je nu geen spel speelt.' zeg ik.

    Alexi
    Ik laat me op een boomstam vallen midden in het bos. Ik had de pop meegegritst en bekijk hem nu eens goed. Het is een gewoon gelukspopje zoals oma vaak maakt. Mijn oog valt op een stuk spiegel. Blijkbaar heeft iemand hier een spiegel laten vallen. Ik kijk even erin en draai een haarlok om mijn vinger. Iedereen waarschijnlijk niet. Ik kijk even naar de scherpe rand. Even scherp en glad als de kant van een schaar. Opmerkelijk aangezien het zo brut gebroken is maar toch nog mooi.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik kreun en haal haar hand weg van mijn boxer. 'Mooi niet.' prevel ik zachtjes en wrijf een beetje sneller. Ik houd haar hand met mijn vrije hand boven haar hoofd en zoen haar weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach zelfvoldaan. Maar ik kreun iets harder als hij sneller wrijft. En gelukkig zoent hij me weer. Ik heb nog een andere vrije hand. En daarmee ga ik naar beneden. En ga dan verder dan zijn boxerrand. Vlug, plagerig. En dan leg ik die hand ver van me af. Zodat Jake er niet bij zou kunnen zonder of mijn ene hand los te laten of te stoppen met wrijven. Jk kreun weer zachtjes en kus verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kus haar nek zachtjes en dring dan met 2 vingers binnen als ze nat genoeg is. Ik laat dan even haar ene hand los maar pak dan haar beide polsen vast met een hand zodat ze nu niets kan doen en ik niet gestopt ben met wat ik aan het doen was. 'Plan mislukt.' prevel ik zachtjes tegen haar hals aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik frons licht mijn voorhoofd, terwijl ik me concentreer om haar lichaamswarmte te blijven voelen.
    "Jammer genoeg is dat iets wat ik pas na verloop van tijd kan tonen." glimlachte ik triest, terwijl ik nog steeds erop lette dat ik Alexi niet uit het oog verloor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kreun als hij gelijk twee vingers bij me naar binnen brengt. En hij heeft het somehow voor elkaar gekregen om beide mijn polsen boven mijn hoofd beet te hebben. Hij drukt kusjes in mijn nek. En ik kreun weer, op normaal volume. Zijn adem in mijn hals. Zijn lippen in mijn nek. Zijn vingers in me. 'Je maakt me gek,' kreun ik. En ik kan er niets aan doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Angela
    'Wat ben je eigenlijk aan het doen?' vraag ik nieuwsgierig. Ik voel dat hij niet helemaal bij het gesprek is.

    Alexi
    Ik voel het stukje spiegel snijden door mijn handpalm als ik het verkeerd vasthoud. 'Auw.' mompel ik en laat de spiegel verschrikt vallen. Ik kijk even naar het bloed dat opwelt uit het bloed en kijk dan om me heen. Ik zie een plant met lange bladeren en trek er een blad vanaf zodat ik het om mijn hand kan binden.

    Jake Sadler
    'Ik wil je laten genieten maar ik blijf me beheersen.' prevel ik zachtjes.
    Ik ga traag heen en weer met mijn vingers en voer het tempo na een tijdje op. Ik plaats mijn lippen weer op de hare om haar kreunen te smoren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij voert het tempo op en ik kreun weer. Hij plaatst zijn lippen gelukkig weer op die van mij. Mijn kreunen worden gesmoord. Als hij zich nu beheerst wil ik weten hoe het is als hij zich niet meer beheerst. Ik kus hem eerst met alles wat ik in me heb. Daarna zet ik mijn lippen in zijn nek. Ik druk kusjes, glijdt af en toe met mijn tong naar buiten. Ook zuig ik zachtjes af en toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Huh? Oh... mijn belofte nakomen." glimlachte ik. "Ik hou Alexi wat in de gaten... Ik vind het niet fijn als ze alleen buiten is." mompelde ik. Ik voelde haar lichaam even warmer worden, wat erop wees dat haar adrenaline gehalte was gestegen, maar wist niet goed wat het moest betekenen. Het lijk mij nog geen reden om haar achterna te rennen.


    “To live will be an awfully big adventure.”