• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 16:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kreun zachtjes en bijt op mijn tanden. Ze wil het me moeilijk maken dus... Ik blijf kalm en let op mijn ademhaling. Gelukkig voor mij heb ik een grote zelfbeheersing of ik had al toegegeven en die Matthew in elkaar gelagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela
    'Is ze buiten dan?' vraag ik bezorgt. 'Alleen?'
    Ik blik naar de deur waar Demetri net buiten komt. 'Waar is Alexi ?' vraag ik hem. 'In het bos.' zegt hij en drukt een kus op mijn wang waardoor ik toch moet glimlachen.

    Alexi
    Ik pak het stukje spiegel weer op en observeer het. 'Waarom is het zo scherp?' mompel ik. 'Het is scherper dan een mes. Een mes snijd niet direct zo diep in mijn hand.' Ik kijk naar mijn hand en zie het blad verkleuren maar besluit er niet te veel aandacht aan te besteden. Het stolt wel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor hem zachtjes kreunen en glimlach. Ik blijf doorgaan met plagen. Druk hele kleine kusjes in zijn nek en bijt dan zachtjes. Ik wil hem gek maken zoals hij bij mij doet. Ik kreun even zacht en ga dan door.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik bijt op mijn lip en concentreer me expres harder. Ik hou de omgeving rond haar nog extra in de gaten. Als er iemand in de buurt was zou ik het meteen voelen. De stoot adrenaline van net leek al uitgewerkt dus ze was vast geschrokken van niets.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik bijt harder op mijn lip en kijk haar aan.
    'Je bent gemeen.' zeg ik en pruil lichtjes.

    Alexi
    'Lexi?' hoor ik plots achter me na een paar minuten in stilte neer gezeten te hebben. Ik draai me om en glimlach dan als ik zie wie er staat. 'Lexi ben jij het echt?' vraagt Dylan dan nog eens. Ik grinnik en knik. Hij loopt op me af en tilt me de lucht in. 'Wat ben jij verandert! Sinds wanneer is je haar zo regenboogachtig?' lacht hij. 'Al een tijdje.' 'I like it' zegt hij lachend en woelt even door mijn haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Jij ook,' antwoord ik simpel. Ik bijt zachtjes op zijn pruillip. Ik kreun weer zachtjes want zijn vingers zitten nog steeds in me. En hij heeft ook nog mijn polsen vast. Als hij die los laat sta ik biet voor mezelf in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik spring overeind als ik voel dat er iemand in de buurt is.
    "Ik ga... even kijken of alles goed gaat." mompelde ik en rende zowat de deur uit. Wanneer ik merk dat ze wel heel dicht tegen elkaar komen, begin ik pas echt te rennen. Ik wist niet wat ik moest denken, maar hoopte op tijd te zijn voor... wat dan ook.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik beweeg mijn vingers nog wat sneller en druk mijn lippen weer stevig op de hare zodat ze me niet meer kan plagen. Ik tik met mijn tong tegen haar onderlip en laat mijn tong met de hare spelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn kreunen worden gesmoord door zijn lippen. Ik zoen hem gewillig en laat mijn tong met die van hem spelen. Dit is zo oneerlijk. Ik kan helemaal niets behalve zoenen met alles wat ik in me heb. Ik stop er mijn lust in, verlangen, liefde. En kreun ook nog af en toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Mijn haar!' protesteer ik en probeer het weer goed te leggen. 'Nog altijd even bezeten door je haar dus.' lacht hij. 'Ja en jij nog altijd zo'n ego?' kaats ik terug. Hij haalt zijn schouders lachend op. 'Zal nooit iets aan veranderen denk ik.' Ik rol met mijn ogen. Hij gaat zitten op de stam en ik ga naast hem zitten. 'Waar ben je al die tijd geweest?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik ben sneller bij haar dan ik verwachtte en kwam slippend voor haar terecht. Ik zag haar lachen en besefte meteen hoe gênant deze situatie was.
    "Euh... Ik-" ik wees naar de richting waar ik vandaan kwam. "Ik was bezorgd..." eindigde ik mompelend en voelde mijn gezicht rood worden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en verstop heel voorzichtig mijn hand achter mijn rug dat hij daar niet over zou beginnen. Ik kus zachtjes zijn lippen waardoor Dylan de andere kant op kijkt. 'Dat was lief.' fluister ik 'Maar niet echt nodig. Er is niets gebeurt.' Dylan staat recht. 'Hi ik ben Dylan, een vriend van Alexi, en jij bent?' vraagt hij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Mijn kreunen worden gesmoord door zijn lippen. Ik zoen hem gewillig en laat mijn tong met die van hem spelen. Dit is zo oneerlijk. Ik kan helemaal niets behalve zoenen met alles wat ik in me heb. Ik stop er mijn lust in, verlangen, liefde. En kreun ook nog af en toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik beantwoord haar gezoen en voer het tempo nog een beetje op. Eigenlijk zou ik het met mijn mond willen afmaken maar dan moet ik haar handen loslaten en dat risico wil ik niet nemen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jake gokt goed :Y)]

    Leslie Day
    Hij voert het tempo nog een beetje op en ik kreun weer wat harder. Ik voel hoe ik bijna tot mijn hoogtepunt kom. Dit is niet eerlijk! Hij was hier eerst degene die in alleen een boxer stond terwijl ik al mijn kleren nog aan had. Ik kreun weer en zoen verder. Dan kom ik met een luide kreun klaar. Ik maak mijn mond los van die van hem en hijg heel zacht na. 'Niet. Eerlijk.' is het enige wat ik zeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.