• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen



    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    Stephan deed zijn vest uit en slaat het om Kate heen, maar ze doet hem weet uit en heeft het terug aan hem. 'Ik heb het al bloed heet dus tenzei ik dood wil van de hitte.' zei ze met een grinnik.Na een tijdje legde ik me languit in het gras en keek naar de sterren,ik wilde hen niet storen,maar van Toxic moest ik hier blijven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [haha oke :p. Dan kunnen jullie in ieder geval verder :p]

    Stephen Connery
    Ze doet het vest weer uit en zegt dat ze het bloedheet heeft en ondertussen vangt ze een blik van jaloezie op en haar gedachtes beginnen te spinnen als een gek. Hoe stom kan ik zijn om het te laten merken. Ik heb het haar nooit verteld omdat we zulke goede vrienden zijn en ik haar niet kwijt wil, maar nu heb ik het gevoel alsof ik der ben kwijtgeraakt. Door mijn eigen schuld nog wel. Ik pak mijn vest weer aan en glimlach even. "ik haal wel wat verkoelends voor je" mompel ik dan en ik loop terug naar het kasteel, als ik bij de deur ben twijfel ik en sla rechtsaf richting het bos en begin weer te rennen en te rennen tot ik weer tegen gehouden word door het hek en daar trap ik weer tegen aan. Ik zak op de grond en ga tegen een boom aan zitten. Bandit is natuurlijk met me mee gerend maar is de hele weg stil geweest. Hij komt naast me zitten en legt zijn hoofd op mijn schouder. Ik sla mijn armen om hem heen en een traan rolt over mijn wang.

    [oke, weltruste]

    [Nu vind ik Kate zo verschrikkelijk hartenloos :( arme Stephen.. Slaap lekker]
    Kate Skye Woods
    "ik haal wel wat verkoelends voor je" Mompelt hij waarna hij naar het kasteel toeloopt. Ik shenk hem nog een glimlach maar ik denk niet dat hij het zag. Ik zag Nick liggen en kijken naar de sterren. Toxic liep echter op me af en likte mijn hand was ik super schattig vond, maar het was vast in de band van Sorry het spijt me. Ik aai hem over zijn hoofd en glimlach naar hem. 'Het is al goed hoor.' Zeg ik grinnikend. Hij pakt mijn doorweekte mouw en trekt me mee naar Nick zodat ik vervolgens naast hem ga liggen en met hem naar de sterren kijk. Ik maakte altijd patronen in de sterren. 'Kijk daar is de Boogschutter.' Zeg ik als ik naar de sterren wijs die de Boogschutter maakte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    Ik hoorde Stephan wat mompelen en rende daarna weg.Toxic liep naar Kate toe en likte haar hand,als teken te zeggen dat het hem spijt.Ze aaide hem over zijn kop .Ik keek weer naar de sterren en zag vanuit mijn ooghoeken dat Kate naast me was komen te liggen.En nu zaten we samen naar de sterren te kijken.'Kijk daar is de Boogschutter.'zei ze en wees naar een stel sterren.Ik glimlachte sterren waaren altijd mooi,mijn moeder zei vroeger altijd dat het engeltjes waren die zich s'nacht toonden door zo te schitteren."Voel je,je al wat beter?"vroeg ik haar,omdat ik niet echt veel van de sterren wist en toch nog bezorgd was om haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Skye Woods
    Hij glimlachte toen ik dat zei. Dat was goed toch? "Voel je,je al wat beter?" Vraagt hij dan weer bezorgt. 'Het is over oké. Alles gaat goed. Ik was misschien even uit mijn lichaam en zag hoe je me zacht sloeg reanimeerde en mond op mond gaf, maar Alles gaat goed. Oké? Anders zou ik het wel zeggen.' Zeg ik grinnikend. Ik kijk weer naar de sterren en ben bezig ze te verbinden. 'Kijk de grote beer.' Zeg ik terwijl ik naar de beer wijs. Ik was goed in sterrenkunde. Het intreseerde me. De andere zonnen zoveel lichtjaren bij ons vandaan prachtig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( Oeeeppsss. Sorry Cel !)

    Rachelle 'Rae ' Lemmons

    Ik grijnsde en verstrengelde onze vingers. 'Gelukkig heb ik jou om me daarmee te helpen.' Zeg ik als hij me een eskimo kus geeft grinnik ik zachtjes. Hij was zo lief. Ik kuste hem weer en wist zeker dat hij voor mij de gene was.
    Ik ga even op zijn schoot zitten met beide benen aan een kant zodat ik hem kan aankijken. Ik glimlachte en keek hem aan. Zijn gifgroene, bijna katten ogen hadden me gewoon in een keer vast. Ik snap niet hoe ik dit drie jaar lang vol heb kunnen houden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick Sheeran
    'Het is over oké. Alles gaat goed. Ik was misschien even uit mijn lichaam en zag hoe je me zacht sloeg reanimeerde en mond op mond gaf, maar Alles gaat goed. Oké? Anders zou ik het wel zeggen.'zei ze grinnikend en keek dan weer naar de sterren.Ik begon wat te blozen,ze wist wat ik had gedaan om haar wakker te maken.'Kijk de grote beer.'zei ze en wees dan weer naar andere sterren.Ik glimlachte weer."Hoe kun hje dat allemaal zien en van elkaar onderschijden?"vroeg ik lichtelijk verbaast en geïnetreseerd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [No Problem. Forgotten Your name :'S]
    Aiden Samuel Dream
    Ze grijnst en verstrengeld onze vingers. 'Gelukkig heb ik jou om me daarmee te helpen.'. Ze gaat op mijn schoot zitten en kijkt me aan waardoor ik in haar ogen kan kijken alsof ik naar de sterrenhemel kijk. Zo mooi waren ze. Ik had me 2 jaar in kunnen houden. Ja 2 jaar een stiekeme liefde. Ze wist het niet maar hoe kon ze het weten. Ik durfde het ook niet te zeggen. Bang om haar kwijt te raken of dat ze me zou afwijzen. Ze bond zich niet. Dat wist ik ook wel. 'Bij jou ben ik altijd veilig. Jij bent mijn geluksamulet.' Zeg ik glimlachend. Zolang ik bijhaar was zou er niets met me gebeuren en ook niets met haar. Daar zou ik voor zorgen. Persoonlijk zelfs.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kate Skye Woods
    "Hoe kun hje dat allemaal zien en van elkaar onderschijden?" Vraagt hij dan verbaasd. Ik zag hem net wel blozen, maar ik vond het wel schattig. Nu was het mijn beurt om te blozen. 'Ik was vroeger heel gefasineerd over sterren en het heelal dus ik volgde op de vorige school zonder Soul voor het extra vak Sterrenkunde. Je leerd patronen voor als je de weg kwijt raakt. Je krijgt het hier ook in de nacht lessen. Sterren wijzen je namelijk de weg. De noordenster is gelijk aan de noordpool wat het dus naar het noorden laat wijzen. Zo weet je waar je heen moet. Bij de Boogschutter kan je zien wat dacht ik het oosten was. De rest van de sterrenbeelden zijn gewoon leuk om te vinden. Je maakt denkbeeldige lijnen tussen de lichtpunten en maakt er een dier of ding van. Daar is bijvoorbeeld het steelpannetje.' Zeg ik terwijl ik naar de sterren wijs.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( Amparo Hahah. Celine waar woon je? Kan je wat voor me doen? Aiden tot leven wekken en naar me sturen Ghehe. )

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    'Bij jou ben ik altijd veilig. Jij bent mijn geluksamulet.' Zegt hij glimlachend. Ik glimlach, maar wist het niet zeker. Dat er nooit wat met me gebeurde was een wonder, maar dat kwam vast door het Saffiere steentje aan mijn ketting. Maar met de mensen om me heen?
    Toch lachte ik en drukte een kus in zijn hals. Toch zou ik de woorden niet uit kunnen sprekenn. Dat leek wel het magische zinnetje verdwijn nu kunnen zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.


    Aiden Samuel Dream
    Ze drukte een kus op mijn hals en lachte even, maar zei niets. Had ik iets verkeerds gezegt of gedaan. Dat was nooit de bedoeling geweest. Ik trek haar mee als we liggen en open het Luik van de hut boven zodat precies boven ons de maan verschijnt. Hij was groot en vandaag was hij weer voor het eerst vol. Haar ogen ware. Zo mooi in het maanlicht. Dan leken er wel miljoenen sterren in haar ogen te zitten. Rae was echt prachtig en ik had geluk haar als mijn vriendin te noemen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (ik ben gaan slapen tot morgen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( Grr Rotterdammertje hierzo ! Ik had zo een ex..die tevens mijn beste vriend is. Misschien moeten ee een tweeling maken. Misschien dat het dan lukt ghehe. )

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Hij trekt me mee als we gaan liggen en opent dan het luik boven ons. Langzaam krijg ik meer herinneringen, van toen we hier zaten. Ik lach en lig hierdoor op hem. Ik legde mijn handen op zijn borst en tekende hier onzichtbare figuurtjes op. Ik ging met mijn blik van mijn handen naar zijn gezicht. Ik legde mijn ene hand op zijn wang en kuste hem toen zachtjes. Vervroegd haal ik ze van hem af. 'Je maakt me nu gelukkiger dan ooit te voren. Al heb je dat altijd wel gedaan. ' en druk weer zachtjes mijn lippen op die van hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    HurtedHeart schreef:

    .

    [Lol! Ik woon in uitgeest, dat is echt vlakbij alkmaar en heemskerk!!
    vanaf vandaag/vanavond reageer ik weinig, want ik ga morgen op vakantie]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nick Sheeran
    Ze bloosde even en begon dan uit te leggen'Ik was vroeger heel gefasineerd over sterren en het heelal dus ik volgde op de vorige school zonder Soul voor het extra vak Sterrenkunde. Je leerd patronen voor als je de weg kwijt raakt. Je krijgt het hier ook in de nacht lessen. Sterren wijzen je namelijk de weg. De noordenster is gelijk aan de noordpool wat het dus naar het noorden laat wijzen. Zo weet je waar je heen moet. Bij de Boogschutter kan je zien wat dacht ik het oosten was. De rest van de sterrenbeelden zijn gewoon leuk om te vinden. Je maakt denkbeeldige lijnen tussen de lichtpunten en maakt er een dier of ding van. Daar is bijvoorbeeld het steelpannetje.'Legde ze uit en wees naar de sterren."Dat is cool."zei ik en kijk weer naar de sterren."Ik nam vroeger tekenen als bijvak,maar veel leerde ik er niet bij."zei ik en keek weer even naar Kate."Het enige dat ik echt weet van sterren is dat het kometen zijn en erg mooi schijnen als het avond is."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH