• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:20 ]


    El Diablo.

    Santana

    Ik grinnik, en stop de Ipad weer weg.
    We lopen naar de kassa, en ik grijns...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik kreeg nu helemaal geen lucht meer en begon in paniek te raken, mijn armen en benen stopten met tegen te stribbelen en hingen nu slapjes naar beneden. Mijn hersenen schreeuwden nu om zuurstof die ik niet kon geven, ik keek hem in paniek aan, nog even en dan zou ik stikken. Ik begon al stikgeluidjes te maken.

    Finn Hudson

    We liepen naar de kassa en we zetten alles op de toonbank. Op dat moment hoorde ik mijn ringtoon en nam ik op zonder te kijken wie het was. 'Hallo, met Finn.' nam ik op terwijl ik met één hand de boodschappen op de toonbank zette.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 16:01 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "f-finn, Kurt" kreeg ik met moeite eruit gterwijl ik naar adem hapte.
    "hij ging, kleding halen. hij hing, zomaar op" ik begon te snikken en zag een waas voor mijn ogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex
    ineens besef ik wat ik aan het doen ben en laat hem los
    'kurt s-sory' zeg ik
    ik ren weg zijn huis uit en sla mijn handen voor mijn gezicht
    wat heb ik gedaan!


    Music is my life

    Finn Hudson

    'Rachel, niet in paniek raken.' zei ik bezorgd terwijl ik de laatste boodschappen op de toonbank legde en mijn pinpas alvast paraat hield. 'Misschien had hij gewoon even geen bereik, probeer hem anders nog een keer te bellen, als hij dan niet opneemt ga ik hem zoeken, oké?' vroeg ik bezorgd aan haar.

    Kurt Hummel

    Hij liet me los waardoor ik op de grond viel. Ik hapte paniekerig naar lucht en voelde mijn keel pijnlijk branden. Ik hoestte het uit van de pijn en probeerde weer rustig te worden. Maar mijn keel deed heel veel pijn en ademen ging heel moeilijk.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 16:07 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "A-alex was daar.......hij kreeg, geen luch" kreeg ik er nog uit.
    Alles werd slap en zwart voor mijn ogen. Ik hoorde in de verte een paar dokters mijn kamer binnen komen en toen werd alles zwart.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Rachel? Hallo?' vroeg ik verbaasd toen ze niks meer zei. Verbaasd keek ik naar mijn mobiel en zag ik dat er werd opgehangen. 'Oké, dat was heel erg vaag.' mompelde ik. Ik nam alle boodschappen mee en rekende snel af, daarna liep trok ik Santana mee naar de auto. 'Als jij met de boodschappen met mijn auto naar huis toe rijdt is het dan goed als ik even jouw scooter leen om te kijken of alles goed gaat?' vroeg ik aan Santana. Ik kon haar moeilijk met haar scooter met al die zware boodschappen laten gaan. Ik gaf haar mijn sleutel en pakte snel haar scooter, waar de sleutels nog in zaten en reed snel naar huis. De deur stond open en even werd ik nu ook bezorgd. 'Kurt? Alex?' riep ik waarna ik naar Kurts kamer liep, niets. Mijn kamer was ook niks, maar toen ik bij Emily's kamer kwam zag ik hem op de grond liggen en naar adem happen. 'Kurt!' riep ik en knielde bij hem neer. Hij had zijn ogen gesloten in de hoop om meer lucht te krijgen. Hij haalde piepend adem. Wat was er gebeurt? Ik tilde hem gemakkelijk op en liep naar de scooter en deed mijn helm op zijn hoofd. Ik had geen helm, maar dat gaf niks. 'Hou je goed vast, ik breng je naar het ziekenhuis.' zei ik tegen hem. Ik voelde zijn armen om mijn middel geklemd en reed naar het ziekenhuis. Daar aangekomen ging het nog niet echt beter. Ik tilde hem op en bracht hem naar binnen. Hij werd al snel van me overgenomen. Ik zuchtte en liep naar Rachel toe. 'Rachel!' riep ik deze keer en rende naar haar toe, de dokters waren met haar bezig en ook zei was buitenwesten. Wat een ellende weer.

    Kurt Hummel

    Toen Finn me binnen had gebracht, reden ze me op een bancard naar een kamer. Daar kreeg ik een kapje op mijn mond en voelde ik me suf worden. Dit deden ze vast om me rustig te laten worden. Mijn ogen vielen half dicht, maar ik was nog wel bij en ik werd rustiger, waardoor ik alweer wat lucht in mijn longen voelde stromen. Daarna werd dat kapje verwijderd en kreeg in een kapje voor beademing op mijn mond en sloot ik opgelucht mijn ogen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Het zwarte trok weer weg en langzaam opende ik mijn ogen.
    Toen ik Finn zag raakte ik weer in paniek. Er was iets met Kurt, ik wist het gewoon. De dokters probeerde me rustig te krijgen wat niet goed lukte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Rachel rustig, het is allemaal goed gekomen!' zei ik tegen haar, ik pakte haar hand en wreef over de rug van haar hand met mijn duim. 'Hij is nu hier in het ziekenhuis en veilig. Ik weet niet wat er gebeurt is, maar als je rustig bent kan ik je naar hem toe brengen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik werd rustiger toen Finn zei dat hij hier was en veilig was. Als ik weer normaal ademhaal begin ik weer te snikken. "ik wil naar hem toe" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Goed zo,' complimenteerde ik haar toen ze rustiger werd. Ik tilde haar voorzichtig uit bed, zodat ze niet hoefde te lopen en kwam aan bij Kurts kamer. Zijn ogen gingen meteen open, maar hij keek een beetje suf uit zijn ogen, waarschijnlijk door de medicijnen. 'Zie je, hij is veilig.' zei ik geruststellend. Ik legde Rachel maar bij hem in bed, aangezien ik haar niet eeuwig in mijn armen kon houden.

    Kurt Hummel

    Ik genoot van de lucht die mijn luchtwegen in stroomde en hoorde de artsen nog iets zeggen tegen elkaar. Mijn luchtwegen waren nog een beetje vernauwend door het dichtknijpen, maar verder was er niets aan de hand en moest ik gewoon even aan de beademing blijven liggen. Ik voelde me ontzettend suf en hoorde ineens de deur open gaan. Ik zag Finn en een huilende Rachel in zijn armen. De artsen liepen de kamer uit en ik wilde iets zeggen, maar dat kon even niet. Toen Finn haar bij me in bed legde omhelsde ik haar.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 16:40 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik reed naar mijn huis, en begon alles uit te pakken.
    Na een tijdje was ik klaar, en nam ik een glas water..

    [Was even boeken kaften!]


    El Diablo.

    rachel
    ik glimlach als ik kurt zie liggen en omhels hem terug
    "ik was bang kurt"fluiter ik. hij was as eeb brier voor me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt hummel

    Ik irriteerde me aan het feit dat ik niet kon praten, maar durfde de kap niet van mijn mond te halen. Ik zag Finn naar me kijken met een puzzelende blik in zijn ogen. Zij wisten niet eens wat er gebeurt was. Eigenwijs haalde ik de kap van mijn mond, waardoor ik het een stuk benauwder kreeg. 'Ik was ook bang.' zei ik met een hele schorre stem. Mijn stem was nog nooit zo schor geweest. 'A-alex..' bracht ik nog uit waarna ik snel het mondkapje weer op deed, om wat adem te halen.

    Finn Hudson

    Ik keek naar Kurt en vroeg me af wat er gebeurt was. Alex was bij hem, zei Rachel, maar ik kon me zo moeilijk voorstellen dat hij dit deed. Hij kon zo goed opschieten met Kurt, dus waarom zou hij dat doen? Ik hoorde wat hij zei en wist nu nog niks. Ik wachtte maar even af en sms'te Santana. 'Ik kom er zo aan.' sms'te ik naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Is goed X verstuur ik terug.
    Ik plof neer op het aanrecht, en zucht...


    El Diablo.