• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:20 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik glimlach dankbaar. Met moeite weet ik me overeind te krijgen en laat Emily zitten. Als Kurt terug kom pak ik het flesje aan en stop het in haar mond. Gelijk begin ze gulzig te drinken "Dit heb ik gemist" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    'Ik kan misschien wel iets regelen' grijns ik.
    Ik was nou eenmaal goed in overtuigen.
    Ik haal een Ipad uit mijn tas, ach ja. Kadootje van Damon.
    Ik tik wat in, 'jammer, nu kan je niet naar je huis' zeg ik en laat een foto zien...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Maak je geen zorgen, ze moet nog wel tijdje de fles hebben totdat ze over mag naar babyvoeding, dus je kunt haar vaak zat nog de fles geven.' zei ik waarna ik liefjes glimlachte naar haar. Ik had Emily samen met Finn verzorgd en ook al was het soms zwaar, ik deed het altijd met plezier. 'Oh gut, ik lijk nu zelf wel een moeder net mijn gekir over baby's' lachte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnik om Kurt "Als jij en Blaine een kindje nemen word dat een verwend en gelukkig kind" ik gaf hem een por in zijn zij en kietelde Emily een beetje die gelijk begon te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik maakte een soort schrik geluidje toen ze in mijn zij porde en maakte een spastische beweging. Daarna begon ik te lachen en knikte ik. 'Blaine en ik willen een jongentje en een meisje. We moeten wel adopteren, dus dan hebben we ook keuze voor het geslacht.' glimlachtte ik waarna naar Emily keek.

    Finn Hudson

    'Santana,' zuchtte ik een beetje chagrijnig waarna ik mijn blik van haar los maakte. 'Ik heb mijn keuze gemaakt, hoe graag ik ook zou willen gaan, ik moet voor het welzijn van Emily kiezen en dat ligt bij Rachel.' zei ik zuchtend en chagrijnig. Ik wilde helemaal niet chagrijnig tegen haar doen, maar ik vermoedde dat het kwam door de spanningen van de hele dag en vooral om met dat gedoe van Bella dat ik zo reageer, terwijl ik het helemaal niet zo bedoelde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "dat is inderdaad handig" ik zuchtte even vermoeid. Ik was doodmoe en mijn hele lichaam deed pijn. Mijn keel en nek brandde nog na van de hechtingen die ik gekregen had van de mes sporen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik hou even mijn hand voor de telefoon, 'echt? Ik zat net te regelen dat het toernooi hier in Amerika gespeeld kon worden' zeg ik droogjes.


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Weet je of je hier lang moet blijven?' vroeg ik aan haar. 'Anders kan ik wel wat spullen voor je ophalen, zoals ik ook voor Blaine deed. En dan kan ik ook een film meenemen die we kunnen kijken. Ik heb zin in een chickflick.' glimlachtte ik, Rachel had afleiding nodig van haar pijn en traumatische ervaringen. Ze had ook rust nodig en die wilde ik haar geven.

    Finn Hudson

    'Wat?!' viel ik compleet uit de lucht, ik keek haar verontwaardigd aan en ging iets dichterbij haar zitten. 'Meen je dat nou serieus?' vroeg ik verbaasd aan haar. Als dat kon, dan was alles geregeld en kon ik gewoon mijn droom waarmaken! En ik kon natuurlijk ook gewoon naar school, dit was de perfecte oplossing.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik haalde mijn schouders op "ik heb geen idee eigenlijk, ik denk niet dat ik nu gelijk naar huis mag dus dat zou wel fijn zijn, zou je dat dan willen doen. Neem wel iemand mee oke ga niet alleen" zeg ik en kijk hem streng aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik grijns, 'jep, ik had de voorzitter van het Psi toernooi aan de lijn' lach ik.
    Ik pak de telefoon weer, en hij zegt dat het voor elkaar komt.
    'Geregeld' grijns ik...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Wees niet bang, er gebeurt mij niets want ze zijn allemaal opgepakt.' zei ik geruststellend tegen haar waarna ik een kus op haar wang drukte. Ik zou niet weten wie ik mee zou moeten nemen op dit moment, dus ik moest wel even alleen gaan. 'Ik beloof je dat ik snel terug ben.' zei ik gemeend.

    Finn Hudson

    'Je bent geweldig!' zei ik uitgelaten waarna ik mijn armen om haar heen sloeg en een kusje op haar wang drukte. 'Jij kan serieus ook alles voor elkaar krijgen.' zei ik verontwaardigd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Weet ik' grinnik ik.
    'Daarvoor ben ik je manager' lach ik, ik stap uit de auto en loop het winkelcentrun in....


    El Diablo.

    Rachel
    "Kurt nee je neemt iemand mee. Misschien waren ze er niet allemaal het zijn er echt heel veel" ik schiet in paniek en begin snel te ademen. Straks zouden ze hem alles aandoen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Rachel, rustig alsjeblieft.' zei terwijl ik haar doordringend aankeek. 'Dadelijk begin je te hyperventileren, doe alsjeblieft rustig.' zuchtte ik waarna ik. Ze waren vast wel allemaal opgepakt, toch?

    Finn Hudson

    'Je bent de beste manager die iemand ooit kan wensen.' zei ik gemeend waarna ik met haar naar een supermarkt liep om drank te halen voor het feestje.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 14:58 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "niet alleen, kurt alsjeblieft" ik probeerde rustig te worden. ik pakte Em stevig in imjn armen en dat hielp en langzaam werd ik rustig. "neem finn mee ze kunnen me hier niets maken" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan