• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:20 ]


    El Diablo.

    rachel
    Ik omhlesde hem stevig "we zijn er kurt rustig maar"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik liep naar de artsen toe die Emily hadden en liep vervolgens weer terug naar Kurt en Rachel. Ik zag dat Kurt in slaap was gevallen tegen Rachel aan en hield Emily goed vast en keek naar Rachel. 'Denk je dat jullie het zo gaan redden?' vroeg ik aan haar. Ik had namelijk aan Santana beloofd dat ik nog terug zou komen en nu ze beiden veilig waren kon ik gaan. 'Als je wilt kan ik Emily meenemen of naar onze ouders brengen, maar ik bedacht me dat je dat niet wilde.' zei ik op een normale toon. Ik fluisterde niet, omdat Kurt altijd sliep als een baby en nooit snel gewekt werd door praten. Ik ging op de stoel ging zitten bij hun bed en knuffelde Emily.

    Kurt Hummel

    Rachels omhelzing en woorden stelden me gerust, ik voelde me nog altijd suf en nestelde me goed tegen Rachel aan en liet mijn hoofd op haar schouder rusten. Maar wel zo dat mijn mondkapje niet dwars zat. Ik voelde me telkens suffer en suffer worden en mijn oogleden werden zwaarder. Mijn ogen vielen dicht en zo viel ik in slaap terwijl ik nog tegen Rachel aan lag en met mijn hoofd op haar schouder rustte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [jihaa eerste schooldag tot half 3 -sarcasme-
    Rachel
    "Doe maar anders wel, Emily heeft al te veel mee moeten maken en als er iets gebeurd wil ik niet dat we Em een trauma bezorgen. Ik kijk met een glimlach naar Kurt.Finn tilt haar even op zodat ik haar een kus kan geven. Ik omhels haar zoveel als het kan en gaf haar een kus. Op een echte baby manier gaf ze Kurt een kusje. "ga maar lekker slapen en spelen bij opa en oma" zeg ik en geef haar nog een kus.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Oké, dan vertrekken we zo naar oma en opa,' zei ik tegen Emily, ze kreeg een pruillipje en begon te krijsen. Ik keek verschrikt van haar naar Kurt die wakker schrok. 'Ik ga maar, dan. Als er iets is moeten jullie bellen.' zei ik waarna ik weg liep met Emily naar huis.

    Kurt Hummel

    Ik schrok wakker van een hard geluid en zag tot mijn grote opluchting dat het Emily maar was. Ik keek naar haar en zwaaide nog een beetje naar haar, aangezien ik niet kon praten en zag Finn weg lopen. Meteen keek ik Rachel aan, ik wilde haar zo graag vertellen wat er was gebeurt. Ik haalde het kapje van mijn mond en kwam tot de conclusie dat het steeds beter ging. 'Alex heeft een oogje op me, en hij werd boos omdat ik hem afwees.' zei ik snel tegen haar.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:13 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik kijk Em achterna als ze begint te krijsen en Finn haar mee neemt.
    Geschrokken kijk ik Kurt aan "wat:


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik hield het kapje af en toe voor mijn mond, alhoewel het ademen me steeds gemakkelijker ging. Maar het voelde gewoon fijn. 'Hij kuste me, dus ik duwde hem van me af. Toen mompelde hij dat ik niet moest doen alsof ik het niet wilde en zoende hij me weer. Ik werd een beetje boos en zei dat ik Blaine had en toen,' ik stopte even omdat ik in ademnood kwam en al buitenadem was. 'Toen kneep hij mijn keel dicht,' zei ik heel erg schor.

    Finn Hudson

    Nadat ik Emily bij mijn ouders gebracht had reed ik met Santana's scooter naar haar huis toe. Ik zette hem op slot en liep naar de voordeur toe en belde aan.

    [Omg,Yvonne! ik zie net pas dat je me een mail gestuurd heb. XD Moment, ik ga meteen even terug mailen.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik wrijf over zijn schouder "ik raakte in paniek daarna heb ikFinn gebeld en ben ik denk flauwgevallen" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik keek haar aan en zuchtte. 'Liefje, je moet niet zo snel in paniek raken. En dat komt uit mijn mond.' zei ik nog altijd schor, en hapte even naar adem. Ik hoopte maar dat mijn stem snel weer normaal werd, want ik wilde wel blijven zingen. Zingen was als een uitlaatklep voor mij. 'We zijn nu beiden veilig hier en er gebeurt ons niets hier.' zei ik troostend tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    ik glimlach zwak "na alles wat ik meegemaakt heb raak ik snel in paniek kurt. zeker als het om iemand gaat die me dierbaar is" Ik leg mijn hoofd even op zijn schouder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Maar je moet ook aan jezelf denken.' zei ik zachtjes, waarna ik mijn hoofd tegen de hare legde en een klein spiegeltje pakte uit mijn zak en keek of alles nog goed zat. 'Waarom doe ik eigenlijk moeite om mijn haren te doen s' ochtends? Het gaat de laatste tijd toch telkens door de war zitten.' verzuchtte ik geirriteerd. Ik liet het spiegeltje iets lager afglijden en bekeek mijn keel. Ik had nog striemen in mijn keel van Alex. Voorzichtig ging ik er met mijn vinger overheen en zuchtte gekweld en legde het mondkapje weg en klikte met een knop de beademingsapparaat uit. Ik kon nu wel weer op eigen kracht ademhalen, het ging een beetje moeizaam, maar het was te doen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "mijn dierbaren zijn belangrijker en vooral Finn en Emily" zeg ik ik zacht erachteraan. Want ials Finn er net is zou ik alles alleen moeten doen en ik kan gewoonweg niet zonder hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik liep naar de deur, en deed open.
    'Heej!' glimlach ik...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Maar je moet ook aan jezelf denken want als er iets met jou gebeurt, gebeurt er iets met ons allemaal. Dus in principe moet je aan jezelf denken zodat het met ons ook goed gaat.' zei ik zachtjes. Het was een vage theorie, maar ze moest het begrijpen.

    Finn Hudson

    'Sorry dat ik ineens weg moest, maar nu ben ik er weer.' glimlachte ik waarna ik naar binnen liep. 'Dus laten we alles gaan voorbereiden, heb je al leuke muziek?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "Kurt, als je mee zou hebben gemaakt wat ik allemaal heb dan zou je weten dat ik pas gelukkig zou kunnen worden als iedereen om me heen die iets voor me betekend gelukkig is. Ik wil andere gelukkig hebben of ik het ben maakt het niets uit" ik staar naar het lelijk witte plafond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Rachel, ik bedoel te zeggen dat als er iets met jou gebeurt zou ik geen geluk hebben. Daarom moet je goed voor jezelf zorgen.' zei ik gemeend. 'Nu kunnen we nog geen chickflick kijken.' zei ik vervolgens weer met een pruillipje.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.