• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:13 ]

    Criska schreef:
    (...)


    Met Kerst als het mee zit. Er is een kans dat er dan weer een groep heen gaat maar die kans is nu minuscuul. Maar het zijn niet echte Afrikanen. Alleen Shabira, onze guide. Haar vriend Jeroen was onze coördinator en zij komen sowieso. Dan heb je ook Ruben, ook een Hollander. En Kim, ze woont daar helemaal alleen en heeft daar acht jaar geleden een weeshuis opgezet. Als ze komt, komt ze met haar twee 'adoptie' kinjes Babi en Rosah. Heel misschien komt onze chauffeur Sunday - de vriend van Kim en echt een dorp Ugandees- ook nog maar het is allemaal niet zeker vooral omdat je daar jaren moet wachten op toestemming etc.

    Ach, het plan is er in elk geval. Warm houden in elk geval!

    Criska schreef:
    (...)

    Ik ga het vragen Claire. Alleen de moed...

    Ohh het hoeft nog niet eens zoiets heftigs te zijn. Een middagje shoppen of een avondje film bij iemand thuis een keer kan ook al meeting zat zijn. _O_

    @Amy:
    Goed plan! En we willen natuurlijk niet dat onze authority-WAG in de problemen raakt. :')

    En weet je, zo merk je wel meteen wie er hart voor voetbal hebben en wie niet.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:07 ]


    ars moriendi

    Roden schreef:
    Het topic is wel veranderd ja, maar dat komt ook omdat het voetbalseizoen nu pas weer een beetje van start gaat en we nu wel voor allemaal andere teams zijn. Tijdens het EK hangt er een heel andere sfeer en is vrijwel iedereen - behalve Demi volgens mij, lol - voor Nederland. En natuurlijk heb je ook wel een beetje van die fakers die alleen het EK kijken en zo.
    Als we de lijst kleiner maken trouwens, ben ik er wel voor dat als ze vragen waarom ze eruit zijn, we zeggen dat we dachten dat ze er geen zin meer in hadden en ze ook weer terug in de lijst kunnen worden gezet. Anders kom ik zelf als moderator zijnde echt in de problemen, sorry guuuys.


    Sorry


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    (...)
    Nou ja zeg! Zulke dingen doe ik niet. (A)


    Ik hoor je liegen! D:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aurelius schreef:
    Ik kijk alleen voetbal via de TV, via internet is een dikke drama met mijn PC.

    Same.


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ohh het hoeft nog niet eens zoiets heftigs te zijn. Een middagje shoppen of een avondje film bij iemand thuis een keer kan ook al meeting zat zijn. _O_

    @Amy:
    Goed plan! En we willen natuurlijk niet dat onze authority-WAG in de problemen raakt. :')

    En weet je, zo merk je wel meteen wie er hart voor voetbal hebben en wie niet.


    Weet ik. Ach, ik gooi gewoon het welbekende en niet werken argument genaamd operatie Rusland erin en het mag :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aurelius schreef:
    Ik HAAT Manchester United..... !!!!

    Hahaha ;D Ik heb niet echt diepgewortelde gevoelens in de Engelse competitie. En mijn mr Pretty Boy is net naar Manchester United gegaan, dussehm.. dat maakt die club er zeker niet lelijker slechter op. (A)


    ars moriendi

    Hebben julllie het ook gehoord over die Facebook moord? My god zo zielig echt man.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Criska schreef:
    (...)

    Weet ik. Ach, ik gooi gewoon het welbekende en niet werken argument genaamd operatie Rusland erin en het mag :Y)

    Operatie Rusland? =O Wat bedoel je daarmee? Het klinkt drastisch! :'D Haha


    ars moriendi

    Aurelius schreef:
    Hebben julllie het ook gehoord over die Facebook moord? My god zo zielig echt man.


    Ja, er wordt elke dag een moord gepleegd. Het is zielig maar ja, zo vatbaar ben ik er niet meer voor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aurelius schreef:
    Ik hoor je liegen! D:


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    Hahaha ;D Ik heb niet echt diepgewortelde gevoelens in de Engelse competitie. En mijn mr Pretty Boy is net naar Manchester United gegaan, dussehm.. dat maakt die club er zeker niet lelijker slechter op. (A)


    Niet weer een Robin plaatje.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)


    Dat zei Arjen vanmiddag ook tegen me, over zijn afgelopen nacht met jou. -wbw-


    ars moriendi

    Ik heb ze van de lijst afgehaald
    Iemand vergeten, of per ongeluk de verkeerde van de lijst gehaald ??

    Vampires schreef:
    (...)
    Niet weer een Robin plaatje.


    You mad? ;D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Operatie Rusland? =O Wat bedoel je daarmee? Het klinkt drastisch! :'D Haha


    Kennen jullie dat verhaal niet? Dat verbaast me :')

    Nou, ooit op een warme avond 2 maart 2011 - het kan ook 3 maar zijn want het was rond middenacht - vierde ik mijn verjaardag met kampvuur. Een vriend van mij had zijn Axe deo erop leeg gespoten dus er waren steekvlammen en al. We waren allemaal zo ontzettend van de wereld. Echt geweldig en toen besloten we aankomende zomer met zijn vijven naar België te gaan maar mijn vrienden zijn nou niet echt de meest verstandige mensen. Het plan hebben we eigen best ver doorgezet tot mijn moeder - en die van Lies- het niet meer leuk vonden. Toen zei mijn moeder dat ik alleen naar Rusland mocht en daar was operatie Rusland. Na Uganda zal ik - samen met Lies- Rusland onveilig maken :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."