• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:13 ]

    Criska schreef:
    Maar Kim, nou ben ik wel benieuwd. Als we allemaal zo anders zijn; hoe ben ik dan? Naast de standaard dingen die ik hoor: arrogant, een te groot ego etc.

    .. Ja Kim, en ik..? (A)


    ars moriendi

    Aurelius schreef:
    Uch ik kan die foto's van Robin bij Man Stront niet aan zien, ik ga Sherlock kijken,
    TOEDELS!


    Chaos is a ladder.

    @ Claire, ken je deze. Heerlijk, party'en :')



    Bettâh


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:



    Oh great, now you made him cry. =S


    Chaos is a ladder.

    Pff, en dan zegt Deem dat Ronaldo gehaat wordt.

    Stop the RvP hate. D':


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Pff, en dan zegt Deem dat Ronaldo gehaat wordt.

    Stop the RvP hate. D':


    Ik zeg alleen dat RvP van Cris' vriend af moet blijven. Kom je aan Cris' hart, dan kom je aan de mijne. En daarbij, iedereen die tegen Robin is, is voor Huntie :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Maar Kim, nou ben ik wel benieuwd. Als we allemaal zo anders zijn; hoe ben ik dan? Naast de standaard dingen die ik hoor: arrogant, een te groot ego etc.

    Je zegt wat je denkt, maakt niet uit wat. Dat kan voor sommige misschien vervelend zijn maar ik persoonlijk stoor mij er niet zo erg aan. Verder kom je heel erg zelfverzekerd op mij over, weetje goed uit je woorden te komen en weet je wat je wilt. En ik heb het idee dat ik goed mijn problemen bij je kwijt kan.

    Huntelaar schreef:
    .. Ja Kim, en ik..?

    Jij bent onwijs grappig en ik vind jouw manier van typen leuk. (krul)
    En verder kom jij als de slimste van het forum over. Niet dat de rest dom is, vat het vooral niet verkeerd op.
    En ik vind gewoon jouw geworstel tussen Klaas en Robin leuk om te zien (":

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:31 ]


    Chaos is a ladder.

    Volgensmij zijn jullie stuk voor stuk enorme schatten (:

    Huntelaar schreef:
    Pff, en dan zegt Deem dat Ronaldo gehaat wordt.

    Stop the RvP hate. D':


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Je zegt wat je denkt, maakt niet uit wat. Dat kan voor sommige misschien vervelend zijn maar ik persoonlijk stoor mij er niet zo erg aan. Verder kom je heel erg zelfverzekerd op mij over, weetje goed uit je woorden te komen en weet je wat je wilt. En ik heb het idee dat ik goed mijn problemen bij je kwijt kan.



    En door deze woorden word ik arrogant :') Nee, schat. Echt lief


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    @Kim: Yaayy, gelukkig (: Ik typ gewoon alle bullshit die in me opkomt, lol. x'D Gelukkig slaat het aan. En wow, dat is leuk om te horen. (nerd) Ik ben de smartass, hellyeah!
    En Klaas blijft stiekem altijd boven Robin staan, wat er ook gebeurd. ;P

    @Demi: Klaas versus Robin wordt ALTIJD gewonnen door Klaas. Zijn lach, zijn skills, zijn instelling en zijn vechterslust is iets wat niet te toppen is. Maar Robin.. zucht.. Robin is gewoon zo'n badboy waar ik niet omheen kan. Dat lachje enzo.. Fuck, ik vind die gast echt mooi. :'D


    ars moriendi

    Criska schreef:
    En door deze woorden word ik arrogant :') Nee, schat. Echt lief


    OMFG, WAT EEN SCHATTIG GIF GEBRUIK JE!


    Chaos is a ladder.

    En Kim, ondanks die Draco-gif (waar ik stiekem om moest lachen) vind ik het heel lief wat je net zei! <33


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    En Kim, ondanks die Draco-gif (waar ik stiekem om moest lachen) vind ik het heel lief wat je net zei! <33



    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    @Kim: Yaayy, gelukkig (: Ik typ gewoon alle bullshit die in me opkomt, lol. x'D Gelukkig slaat het aan. En wow, dat is leuk om te horen. (nerd) Ik ben de smartass, hellyeah!
    En Klaas blijft stiekem altijd boven Robin staan, wat er ook gebeurd. ;P

    @Demi: Klaas versus Robin wordt ALTIJD gewonnen door Klaas. Zijn lach, zijn skills, zijn instelling en zijn vechterslust is iets wat niet te toppen is. Maar Robin.. zucht.. Robin is gewoon zo'n badboy waar ik niet omheen kan. Dat lachje enzo.. Fuck, ik vind die gast echt mooi. :'D


    Sounds great. Blijf maar lekker bij Klaasje (cat)


    Guys, sorry, ik zit weer in een Enrique fase. Duurt twee dagen hoogstens :')

    Maar eerste hè. Hij had een deal. Als Spanje het WK won ging hij naakt waterskieën in Miami en ja, hij heeft het gedaan en ja, er zijn beelden van. Het was wel 's nachts maar het gaat om het idee :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."