• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:13 ]

    Omg er komt een nieuwe Romeo and Juliet film uit met Douglas Booth & Ed Westwick erin! *O*


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Criska schreef:
    (...)

    Kennen jullie dat verhaal niet? Dat verbaast me :')

    Nou, ooit op een warme avond 2 maart 2011 - het kan ook 3 maar zijn want het was rond middenacht - vierde ik mijn verjaardag met kampvuur. Een vriend van mij had zijn Axe deo erop leeg gespoten dus er waren steekvlammen en al. We waren allemaal zo ontzettend van de wereld. Echt geweldig en toen besloten we aankomende zomer met zijn vijven naar België te gaan maar mijn vrienden zijn nou niet echt de meest verstandige mensen. Het plan hebben we eigen best ver doorgezet tot mijn moeder - en die van Lies- het niet meer leuk vonden. Toen zei mijn moeder dat ik alleen naar Rusland mocht en daar was operatie Rusland. Na Uganda zal ik - samen met Lies- Rusland onveilig maken :Y)

    OMG ik wil ook naar Rusland
    Mag ik mee in je koffer ?? (A)

    Aurelius schreef:
    Omg er komt een nieuwe Romeo and Juliet film uit met Douglas Booth & Ed Westwick erin! *O*


    Bah, uitgemolken verhaal. Sorry hoor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Dat zei Arjen vanmiddag ook tegen me, over zijn afgelopen nacht met jou. -wbw-


    Dus Arjen heeft het daar met jou over he? Hm, nu ben ik nieuwsgierig. Wat zei hij nog meer?


    Chaos is a ladder.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    OMG ik wil ook naar Rusland
    Mag ik mee in je koffer ?? (A)


    Nou, als we gaan - Lies haat Rusland maar houdt van het idee - dan gaan we alleen met een rugzak en de trein. Gebroken nachten en ruggen. De Siberische kou of warmte in :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    (...)
    Dus Arjen heeft het daar met jou over he? Hm, nu ben ik nieuwsgierig. Wat zei hij nog meer?



    Mijn broer heet ook Arjen dus iedere keer als ik dit lees... Awkward. D:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Vampires schreef:
    (...)
    Dus Arjen heeft het daar met jou over he? Hm, nu ben ik nieuwsgierig. Wat zei hij nog meer?


    Robben en ik zijn heel close. (cat) Maar ik weet ondertussen meer dan me lief is, want hij verteld alles graag erg uitgebreid.. D:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    You mad? ;D



    - omfg, ik ga hier helemaal stuk haha -


    Chaos is a ladder.

    Uch ik kan die foto's van Robin bij Man Stront niet aan zien, ik ga Sherlock kijken,
    TOEDELS!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    Robben en ik zijn heel close. (cat) Maar ik weet ondertussen meer dan me lief is, want hij verteld alles graag erg uitgebreid.. D:

    Och, maar hij en ik doen dingen die het daglicht niet kan verdragen. (cool)


    Het duurde me eeuw voordat ik een 'nette' gif had gevonden.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:24 ]


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)


    - omfg, ik ga hier helemaal stuk haha -



    Oh great, now you made him cry. =S


    ars moriendi

    Maar Kim, nou ben ik wel benieuwd. Als we allemaal zo anders zijn; hoe ben ik dan? Naast de standaard dingen die ik hoor: arrogant, een te groot ego etc.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aurelius schreef:
    Uch ik kan die foto's van Robin bij Man Stront niet aan zien, ik ga Sherlock kijken,
    TOEDELS!

    Sorry, Marjolien! Maar have fun met Sherlock! (:


    ars moriendi

    Aurelius schreef:
    Mijn broer heet ook Arjen dus iedere keer als ik dit lees... Awkward. D:


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)



    Oh great, now you made him cry. =S


    Haal hem weg. Ik wil hem niet bij Ricardo. Kaka moet bij Cris blijven )':


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."