• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    (bij wie isze?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Ik pak een stuk pizza en met moeite krijg ik het in mijn hond, met mijn hand om Naomi's nek heen. 'Dit is niet echt handig, toch?' vraag ik, ook al was het geen vraag. 'Maar dat maakt mij niet uit. Ik hou van je.' Ik voel dat mijn mond onder de tomatensaus zit, en ik vraag:'Wil je nu een kusje?' en ik tuit mijn lippen.

    Moonly schreef:
    (bij wie isze?)


    [Geen idee. Woonkamer? ]

    [haha, ik geloof dat ik ook ooit een Jade Nelson heb gemaakt (:]
    Hope Rhiannon Devlin
    'wat jij wilt,'zeg ik. 'Ik weet niet wat jij leuk vind om te doen, naast Phineas & Ferb kijken. En ik weet bijna zeker dat wat ik doe je niet interesseert, dus jij mag kiezen,' zeg ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Naomi Grenhold

    Ik grijns en kijk dan naar de tafel en zie servetjes liggen en pak er een veeg er zijn mond mee af en druk dan mijn lippen op de zijne en grijns tegen zijn lippen aan.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik grijns even. 'Zullen we gaan bowlen? Ik weet niet of ze hier een bowlingbaan hebben, maar dat maakt niet uit. We kunnen het ook gewoon buiten met een bal doen.' ik grijns even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    'Met alles dat hier is, zou het me niks verbazen als er inderdaad een bowlingbaan is. Laten we gaan zoeken,' zeg ik met een lach. 'zolang ik maar geen bowlingschoenen aan hoef, vind ik het prima,' zeg ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    jaimyhoi schreef:
    Alison Love
    Ik kan goed tegen thrillers, maar dit met het paranormale gebeuren laat me soms echt schrikken. Na meerdere malen te schrikken zit ik zowat tegen James aan. En ik heb het nog steeds niet door totdat ik mijn hoofd achter zijn schouder een keer verberg wanneer ik weer schrik. Ik kijk naar hem op, 'Oeps..' zeg ik dan met een lachje.


    James van Briel

    Ik zie dat ze bijna tegen mij aan zit en achter mijn schouder zich verbergt. Ik grijns even. Dan komt er een meisje binnen. 'Hoi, ik ben James. Pas op, we kijken een enge film.' waarschuw ik haar. Ik kijk weer naar de tv. Ik zie hoe Kristie tegen de demon gaat praten en ik grijns even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    'Jij bent gemeen!' zeg ik lachend als Naomi mijn mond afveegt. 'Maar wel ongelofelijk lief.' Ik pak een stukje pizza en druk het tegen haar mond, zodat haar mond onder de tomatensaus is. En nog voordat ze iets kan zeggen, kus ik haar.

    [Is er iemand die even tegen Jade wil gaan praten?]

    (james deed dat net:'))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marten Yusthin Kloster

    Ik grijns. 'Ja, inderdaad.' ik trek haar overeind en loop de kamer uit. Ik ruk het briefje van de deur en kijk haar aan. 'Waar zullen rijke mensen een bowlingbaan verstoppen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik zie het, ik was toen aan het typen ^^]

    Alison Love
    Ik kijk even naar het meisje, 'Alison Love,' stel ik mezelf met een glimlach voor. Ik heb mijn schoenen uitgetrapt en mijn knieën opgetrokken. Ik leun nu gewoon tegen James aan. Onder het mom van dat de film eng is. En hoewel ik soms schrik, is het niet zó eng.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jade Nelson
    'Ik ben Jade', zeg ik zacht. Ik ga langs het meisje, dat Alison zitten. 'Ik hou van horrorfilms. Welke is het?'

    Hope Rhiannon Devlin
    'uhmm, in de kelder, naast het indoorzwembad en de prive bioscoop,' zeg ik lachend. Ondertussen haal ik een haarelastiekje van mijn pols en bind mijn haar in een strakke staart. 'Dus, op naar de kelder, denk ik,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see