• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    [Heb ik alweer een groen sterretje achter mijn naam verdient ipv een oranje? :Y) hoewel oranje mijn lievelingskleur is x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb het aangepast. Als jullie er niet mee eens zijn, dan mag je dat zeggen ^^]

    [Ik benn het er mee eens ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik merk dat Alison soms naar me kijkt en ik grijns weer. Ik kijk even naar haar en zij kijkt ook. Ik voel mijn wangen even roze kleuren en ik kijk snel weer naar de tv.

    Marten Yusthin Kloster

    'Nee, je ziet er niet jong uit alleen is iedereen hier ongeveer 16 en ik dacht dat ik als enigste jonger was. Hoe oud ben jij?' vraag ik. Ik pak een bal en gooi zeven kegels om. Ik pak nog een bal en gooi er nog twee om. 'Jij bent Jade.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (mihi ik speel sinds vandaag weer een beetje met James en ik heb nu al een groen sterretje^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    We kijken beiden naar elkaar en ik zie zijn wangen roze kleuren en dat hij snel naar de tv kijkt. Ik moet zachtjes lachen en kijk dan ook naar de tv weer. Ik probeer geconcentreerd te blijven op de tv, wat redelijk lukt als je het feit niet meetelt dat ik nog steeds vaak opzij kijk naar James.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ugh, ik moet gaan]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Elan Smith
    'Ik ben 13', zeg ik tegen Marten. 'En jij?' Ik had al gemerkt dat iedereen ouder was, maar nu viel het me pas op.

    [Ik vraag me eigenlijk af waarom er maar twee 13-jarigen zijn :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik voel dat ze zachtjes lacht en ik prik haar in haar zij. 'Niet lachen.' grijns ik. Ik heb eigenlijk geen idee waar de film over gaat. Alleen iets met filmen, een demon en twee meisjes.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik spring op en neer. 'Wanneer ben je geboren? In welk jaar?' misschien was ik dan toch niet de jongste. 'Ik ben ook 13'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (@sandrapoep je hebt de verkeerde naam ingevult^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik moet meer lachen als hij me in mijn zij prikt en zegt dat ik niet moet lachen. Ik kijk naar hem terwijl ik lach. 'Niet in mijn zij prikken!' zeg ik lachend. Ik kan niet tegen kietelen helaas. Ik vergeet de tv en kijk naar James met een lach op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Waarom niet? Kan je niet tegen kietelen?' ik prik in haar buik en zij en begin haar te kietelen. Ook ik was de tv nu helemaal vergeten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik begin te spartelen en te lachen. 'Neee James!' zeg ik lachend. Ik kan echt niet tegenkietelen. Ik probeer bij James weg te komen en eindig op mijn rug liggend op de bank en kan heel even op adem komen. Want James zit gewoon nog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grijns en ga boven op haar zitten. 'Nu kan je niet meer weg.' zeg ik lachend en ik begin haar weer te kietelen. Ik lach even als ze weer lacht. 'Zeg maar genade. Dan stop ik misschien wel.' grijns ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!