• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    Alison Love
    Hij komt boven op me zitten en begint me dan weer te kietelen. Hij zegt dat hij misschien stopt als ik om genade vraag. 'Aan misschien heb ik geen zekerheid,' breng ik lachend uit. 'Dus dan ga ik ook niet om genade vragen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik lach even. 'Als je om genade had gevraagt had ik je dat toch niet gegeven.' zei ik lachend. Ik stop even met kietelen en als ze weer een beetje op adem is gekomen kietel ik haar weer. Ik ga iets anders zitten en kijk har lachend aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    'Zie je wel!' weet ik nog lachend uit te brengen. Ik blijf lachen en ik ben blij als hij eindelijk stopt. Ik wil net dankje zeggen als ik op adem ben als hij me weer begint te kietelen. Ik kijk hem aan en probeer me lach in te houden. Het lukt me redelijk. 'Oke, zeg wat ik moet doen om je te laten stoppen,' zeg ik dan. En ik bijt op mijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel
    Ik begin te lachen als ik zie dat Alison haar best doet om niet te lachen. 'Je moet het speciale toverwoordje zeggen.' zeg ik grijnzend. Ik prik weer in haar zij en glimlach even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Hij prikt in mijn zij en glimlacht naar me. 'Is het toverwoordje soms.... pizza?' en ik kijk hem grijnzend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grijns. 'Eigenlijk was het woordje James je bent geweldig, maar Pizza keur ik ook goed.' ik klim van haar af en ga naast haar zitten. De tv laat een horrorgil horen en ik grijns. 'oja, we waren film aan het kijken.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik kijk naar hem en kom weer op adem. 'Weet je, dat is een zin,' merk ik met een lichte grijns op. 'Niet een woord.' en ik ga weer tegen hem aanleunen. Ik kijk op naar hem. 'Niet meer kietelen, alsjeblieft,' vraag ik met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'In mijn woordenboek is het een woord.' zeg ik eigenwijs. 'Oke, ik zal je niet meer kietelen.' beloof ik en te gelijker tijd prik in nogmaals in haar zij. 'Sorry.' ik sla mijn arm weer om haar heen en kijk haar aan. Het voelt alsof duizenden vlinders in mijn buik fladderen. Wat een fijn gevoel.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Hij slaat zijn arm weer om me heen en kijkt me aan. Ik glimlach naar hem en kijk dan weer naar de film. 'Als je nog een keer in me zij prikt breek ik je vinger,' zeg ik plagend. Natuurlijk doe ik dat niet. Maar het klinkt wel leuk. Ik kijk verder naar de film. En eigenlijk is mijn aandacht afgeleid van James. Ik denk even niet aan hem. Maar als ik weer schrik kruip ik nog dichter tegen hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jamesieeeee? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    ik grinnik even en kijk naar Alison, die weer naar de film kijkt. Ik heb geen idee waar de film over gaat en eigenlijk boeit het me ook niet meer zo. Ik grijns als ze weer schrikt en dichter bij me komt zitten. Ik merk dat ik nogsteeds geen shirt aan heb en ik kijk even naar mijn shirt. Ach, wat boeit het ook? Ik vind het wel best zo. 'Ik ben zo terug.' fluister ik en ik sta snel op. Ik loop naar de keuken en schenk twee glazen cola in en ik pak een zak chips. Het fondue ding staat nog op tafel. Ik haal mijn schouders op, probeer mijn haar weer goed te doen en loop met de cola en de chips weer terug. Ik zet het op tafel en ga weer zitten. 'Nog wat gemist?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    jaimyhoi schreef:
    [Jamesieeeee? (:]

    (sorry ik tiep niet zo snel op een ipod^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Waarom gaat iedereen er altijd van uit dat iemand prik lust :Y) het is dat mijn personage's niet hetzelfde zijn, maar ik lust geen prik :Y) Alison toevallig wel :P]

    Alison Love
    'Nog wat gemist?' vraagt hij. En ik kijk even naar hem. 'Mij?' zeg ik met een lachje. En ik pak wat van de chips.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moonly schreef:
    (...)
    (sorry ik tiep niet zo snel op een ipod^^)


    [geeft niets ^^ ik dacht dat je het misschien vergeten was C:

    Dat overkomt mij namelijk nogal vaak :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (ik lust geen chocola, maar James wel^^)

    James

    Ik grijns. 'Ja, ik heb jou inderdaad gemist.' zeg ik zonder er bij na te denken. Shit wat had ik nu weer gezegt? Ik voel mijn wangen weer rood worden en pak snel een chipje.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!