• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    Naomi Grenhold

    Ik grijns en sla dan mijn handen rond zijn nek en grijns tegen zijn lippen. 'Heerlijk al die tomatensaus.' zeg ik dan grijnzend en druk mijn lippen weer op de Zijne.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    James van Briel

    Ik kijk even naar het meisje, Jade, dat er bij komt zitten. Ik sla een arm om Alison heen en zeg 'Paranormal Activity 3' ik kijk weer grijnzend naar het beeldscherm.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    'Eigenlijk voelt het best wel ranzig aan, dit.' zeg ik lachend. 'Maar dat maakt niet uit.' Ik druk mijn lippen op die van haar, en ik heb een tomatensmaak in mijn mond.. Hoe zou dat toch komen?

    Jade Nelson
    'Die is toch niet eng?' vraag ik glimlachend. 'Ik vind het meer een comedy.'

    Alison Love
    James slaat zijn arm om me heen en Jade is naast me komen zitten. Ik glimlach naar haar. Ik praat wel later met haar, eerst de film kijken. Ik leun met mijn hoofd tegen James schouder. En soms schrik ik nog steeds.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik grinnik en ren naar de kelder. Snel zie ik een deur met als opschrift: bowlingbaan. Ik storm nar binnen. Ik wacht even tot Hope er is en pak een bal. Ik geef hem aan haar. 'Meisjes gaan voor.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    Ik zag dat hun het 'erg gezellig' hadden en liep weg, ik wilde niet de hele tijd deze saaie film zien. Ik zag een kamer met 'bowlingbaan' en ik hoorde er geluid. Langzaam doe ik de deur open. 'Hoi' zeg ik voorzichtig als ik met mijn hoofd uit de deur steek.

    Naomi Grenhold

    Ik grijns en haal mijn lippen van de Zijne en veeg dan mijn mond af. 'Ik proef alleen maar tomatensaus nu.' zeg ik dan grijnzend en veeg ook weer zijn mond af, die ook onder zit. 'Beter.' zeg ik dan lachend en druk mijn lippen weer op de Zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alison Love
    Ik kijk op, Jade loopt weg en ik kijk vragend naar James. 'Waarom gaat ze weg?' vraag ik dan aan hem. Ik haal mijn schouders op. 'Ze zal het wel geen leuke film vinden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    Naomi Grenhold

    Ik grijns en haal mijn lippen van de Zijne en veeg dan mijn mond af. 'Ik proef alleen maar tomatensaus nu.' zeg ik dan grijnzend en veeg ook weer zijn mond af, die ook onder zit. 'Beter.' zeg ik dan lachend en druk mijn lippen weer op de Zijne.


    Elan Smith
    'Kom', zeg ik en ik trek haar mee naar de woonkamer, waar ik heel luxe op de bank ga liggen, en ik trek Naomi langs me.

    Hope Rhiannon Devlin
    'oh god, verwacht niet teveel, de laatste keer dat ik bowlde was toen ik 9 was, met hekjes,' zeg ik en ik neem de bal aan. Ik neem een mini aanloop en rol de bal baan 1 op. Hij rolt recht naar de pionnen toe en gooit er acht om. De twee die over blijven, staan allebei in de hoek, maar niet in dezelfde hoek. 'Natuurlijk, dat heb ik weer,' zucht ik dramatisch, waarna ik nog een bal pak en het voor elkaar krijg om er nog eentje omver te gooien. 'jij bent,' zeg ik dan lachend.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    James van Briel

    Ik haal mijn schouders op. 'Ach, wat maakt het uit.' ik duw Alison ietsjes dichter tegen me aan. Een warm gevoel verspreid zich door mijn lichaam. Ik grijns even licht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marten Yusthin Kloster

    Ik wil net de bal aanpakken als er een meisje binnen komt. Ik loop naar haar toe. 'Yes, ik ben niet meer als enigste jong!' roep ik hard door de zaal. 'Ik ben trouwens Marten.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    Ik glimlach. 'Lijk ik zo dan?' vraag ik. 'Ik ben trouwens Jade. Mag ik meedoen?'

    Alison Love
    Ik heb mijn hoofd weer op zijn schouder gelegd en hij heeft me nog iets dichter tegen zich aangetrokken. Ik vind het best. Helemaal niet erg. Een glimlach ligt op mijn lippen. En ik kijk de film weer verder. Ik schrik nog steeds af en toe. Maar ja, het is niet dat ik doodsangsten uit sta. Ik kijk af en toe even naar James.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik draai me om. 'hoi Jade, leuke naam en leuk je te ontmoeten. Ik ben Hope, en van mij wel,' zeg ik. 'Dan ben je na Marten aan de beurt,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see