• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    Alison Love
    Ik zie dat James het shirt naast hem legt en ik glimlach naar hem. Hij is naast me komen zitten. De film start en ik grijns even. Het is een goede film. En de eerste keer dat ik schrik ga ik automatisch dichter naar James zitten. Maar niet expres.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik grijns en pak dan zijn hand vast. 'Dat geloof ik.' zeg ik dan en lach kort en ga staan en duw Elan op de stoel en ga dan op zijn schoot zitten en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Ik sla mijn handen om haar heen. 'Oef, je word wel zwaar hoor! Misschien moet je minder pizza eten..' Ik grinnik. 'Want dan is er meer voor mij.'

    Hope Rhiannon Devlin
    'dankjewel. En eerlijk, als het kon zou ik de tijd terugdraaien en het je nooit verteld hebben. Dat was makkelijker dan dit,' zeg ik zacht. Eerlijk gezegd weet ik niet eens wat dit is. Elkaar behandelen alsof we breekbaar zijn en niks meer tegen elkaar kunnen zeggen. Zo wil ik het niet, ik wil de Marten van eerder terug.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    James van Briel

    Ik lach even in mezelf als Alison dichterbij komt zitten. Ik heb eindelijk iemand in dit huis ontmoet en het eerste wat ik doe is koken en dansen. En nu ook nog film kijken. Ach, ik moet toegeven, ze was best knap en erg aardig. Ik ken deze film al en weet dus al ongeveer wanneer de schrikmomenten komen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Zal ik er een meisje bijmaken?]

    Naomi Grenhold

    Ik sla mijn handen voor mijn buik. 'Ben ik echt zo zwaar.' vraag ik dan met een pruillipje en grijns dan weer. 'Maar anders ga ik wel van je af.' zeg ik dan en glimlach even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Nee!' roep ik snel en ik trek mijn handen strak om haar buik, zodat ze niet weg kan. 'Je moet hier blijven.' Ik geef haar een kus in haar nek. 'Want ik hou van je. En dat zal ik altijd doen. Oh, en onze pizza's zijn klaar.'

    Marten Yusthin Kloster

    'Dat zou inderdaad makkelijker zijn.' mompel ik zacht. 'Misschien moeten we wat leuks gaan doen. Om even afgeleid te zijn.' ik snapte eigenlijk nogsteeds niet waarom ze me leuk vond. Ze had een vriendje en ik was veel te jong!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik kan goed tegen thrillers, maar dit met het paranormale gebeuren laat me soms echt schrikken. Na meerdere malen te schrikken zit ik zowat tegen James aan. En ik heb het nog steeds niet door totdat ik mijn hoofd achter zijn schouder een keer verberg wanneer ik weer schrik. Ik kijk naar hem op, 'Oeps..' zeg ik dan met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Naam: Jade Nelson
    Leeftijd (van 13 t/m 17): 13
    Uiterlijk (foto):


    Karakter: Jade zegt vaak wat ze denkt, maar ze probeert niet brutaal te zijn. Ze is een lief meisje, en heeft een rustig karakter. Ze kan alleen niet goed tegen kritiek en is soms wat emotioneel.

    Say hi to Jade!]

    (jeej, een andere 13 jarige:') )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold

    Ik grinnik en sta op en haal de pizza's uit de oven en snij hem is stukken en zet de pizza op tafel en ga weer op zijn schoot zitten en glimlach en druk dan weer kort mijn lippen op de Zijne en grijns dan weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jade Nelson
    Ik word wakker in een huis dat ik niet ken. Snel sta ik op, en meteen voel ik mijn hoofd. Ik had hoofdpijn! En dan komt nu ook nog die duizeligheid erbij. Ik kijk in de spiegel, en ik zie er echt vreselijk uit. Overal heb ik krassen op mijn armen. Wat er ook met me gebeurd is, ze hebben me niet zacht behandeld. Ik zie wat kleren liggen, en trek ze aan. Ik kam mijn haar totdat het een béétje fatsoenlijk zit, en ik loop naar beneden. Ik wil toch eens weten waar ik ben.

    Beneden zie ik was mensen. 'Hoi,' zeg ik voorzichtig. 'Wie zijn jullie, en wat doe ík hier?'

    [Ik heb het voor Marten gedaan :'D En er waren maar 4 meisjes.]