• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    Marten Yusthin Kloster

    Ik blijf naar het as van het dagboek staren als Naomi binnen komt. Ik schud mijn hoofd als antwoord op haar vraag. Nee, ze kon het niet meer goed maken. Ik schreef al mijn gedachtes en gevoelens op in dat boek en zij heeft het gelezen. Ik kijk nogsteeds naar het as, de tranen lopen over mijn wangen en ik ben niet van plan om het goed te maken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik wil wel weer actiever worden :Y)

    Tell me, waar kan ik heen met Alison? .^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (je mag haar naar Marten en Naomi sturen alleen Marten is enorm boos^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Zal ik doen dat Alison ze heeft horen praten? ^.^]

    [Well, dat kan ook niet echt aangezien Naomi het zacht vroeg en Marten zijn hoofd schudde :Y)

    Ik laat haar wel de kamer binnen gaan, dat ze dacht dat het haar kamer was :Y)]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 9:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alison Love
    Ik loop een beetje door het huis. Ondanks dat er hier zoveel te doen is, verveel ik me. Het zijn gewoon niet de dingen die uk normaal wel doe. Al die luxe. We hebben hier echt alles. Serieus alles wat je maar kan bedenken. Oké.. Misschien niet alles want ik heb nergens pogostokken kunnen vinden. Maar ze hebben wel veel. Ik loop mijn kamer in en zie tot mijn verbazing Marten en Naomi. 'Wat doen jullie in mijn kamer?' vraag ik dan verbaasd. Ik zie dat het hier... Ongemakkelijk is. En Marten ziet er boos uit... Gebroken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik scheur boos mijn blik af van het as en kijk Alison aan. 'Dit is mijn kamer.' mompel ik. Ik pak het as op en gooi het door het kapotte raam. 'Wat doen jullie hier?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik kijk nu pas echt goed de kamer rond. Dit is inderdaad niet mijn kamer. 'Oeps... Nou ik ben hier aangezien ik dacht dat hier mijn kamer was,' zeg ik met een verontschuldigende glimlach. Ik loop richting Marten. Ik kijk naar hem, en ga naast hem zitten. Ik zie het as. Ik zeg niets maar sla gewoon mijn arm om hem heen. Waarom is hij boos?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik sla Alisons arm van me af. Dit kon ik nu even niet gebruiken. Ik veeg mijn tranen weg en sta op. Ik loop, zonder iets te zeggen, naar de kast en pak wat water. Ik loop terug. 'Willen jullie mijn kamer uit gaan?' zeg ik met een boze ondertoon.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik zucht en sta op. 'Tuurlijk,' zeg ik dan. Ik loop de kamer uit naar de keuken. Daar pak ik een glas water. Ik heb zin om iemand nat te gooien...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mag ik get op Bradley gooien? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    Alison loopt de kamer uit en ik loop boos naar Naomi. 'Ga weg!' sis ik kwaad. 'Je kan het niet goed maken. Je hebt mijn dagboek gelezen, samen met Elan. Ga nu weg!' herhaal ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ben er weer What did i Miss?)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (niet veel^^ lees deze pagina en je hebt niks meer gemist^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold
    'Marten het spijt me, alsjeblieft, ik heb bijna niks gelezen!' zeg ik dan en weer een traan loopt over mijn wang. Ik wil niet dat Marten zo boos is. 'Marten, alsjeblieft.' Vraag ik dan weer zacht en bijt weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [oké, waar kan Hope heen, ik verveel me namelijk te pletter]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see