• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    Het beeld van Eleadora die zoveel pijn lijdt staat vanaf nu op mijn netvlies gebrand, zal me achtervolgen in mijn nachtmerries. En ik haat de mannen spontaan nog meer. Maar Eleadoras vingers tegen de mijne en mijn rug herinneren me eraan dat ik absoluut niks doms kan doen nu. "Wat kan ik.. doen?" Breng ik bijna net zo gebroken uit. Zie ons nou liggen. De twee halfdode geliefden. "Nouja, van wat ik kan dan" Voeg ik sarcastisch toe. Mijn lichaam kan dan wel half gebroken zijn, mijn geest verminkt.. maar mijn sarcasme bestaat nog.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    Weer zucht ik. 'Dan kan zo zijn, maar jij legt jezelf die verantwoordelijkheid op en als je jezelf de schuld geeft van alles moet je dat doen, je kan niet altijd andere helpen, dat heb ik wel geleerd, jij bent in iedergeval niet verantwoordelijk voor iemands dood.' zeg ik dan en sta op en loop de kamer uit en tranen lopen nu ook over mijn wangen, hij moest niet zichzelf de schuld geven van alles, iemand beschermen en dat beloven is de moeilijkste eed die je kunt afleggen, het is gewoon onmogelijk, je kan personen niet beschermen, ze kiezen zelf voor hun lot en als je ze daar voor wilt beschermen, dat gaat gewoon niet.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora sloeg een klein zuchtje terwijl ze haar ogen even sloot. "N-niets...en j-je hoeft o-ook n-niets te d-doen. D-daarvoor ben j-je z-zelf te z-zwaar gewond" Eleadora keek met betraande ogen schuin omhoog naar het bed. Het deed haar nog meer zeer wetend dat hij net zoveel pijn leed als haar, misschien zelfs wel meer? "H-het s-spijt m-me...A-als ik niet b-bij je h-had g-gelopen was h-het n-niet g-gebeurd..." zei ze weer op de zachte en gebroken toon. Een pijnlijk kreuntje verliet haar mond toen een paar blauwe plekken in haar huid branden. Zachtjes en voorzichtig trok Eleadora haar benen op, en sloeg haar vrije arm zachtjes om haar middel.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Dit keer blijf ik niet verward nastaren, maar spring ik gelijk op. Ik ren de kamer uit en zie Naomi lopen. Ik sla mijn armen om haar heen en zie de tranen op haar gezicht. Ik slik en trek haar in een knuffel. 'Heb ik iets verkeerds gezegd Naomi?' Ik geef een kus op haar kruin en laat me via de muur op de grond vallen en trek haar dus mee. Ik wieg haar zachtjes heen en weer. Waarom huilde ze?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ben er tijdelijk. Ik moest ineens boeken kaften :\

    En is Naomi nou weggelopen bij Ian? :O]


    [Dankje Ian voor het antwoord :Y)]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 20:36 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben ook even weg. Ben straks terug. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Zeg dat nou niet!" Zeg ik met ineens kracht in mijn stem. "Dat is helemaal niet waar" Nog steeds praat ik zo zacht dat alleen Eleadora me kan horen, maar er zit gewoon wat meer kracht achter. Het volume blijft ongeveer hetzelfde. "Het is absolúút niet jouw schuld dat ik hier nu zo lig"

    [Toch?:P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Gotta go! Xxx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Baaaiiibaaaiii Noa! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Voel me eenzaam:(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Maar ik ben er :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hooi]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    "T-toch v-voel ik m-me v-verantwoordelijk v-voor d-dit..." Eleadora wreef met haar hand de tranen uit allebei haar ogen. De koude vloer zorgde voor rillingen over haar lijf en liet haar huiveren, ze verlangde naar de warme dekens, ookal waren ze maar dun, maar ze waren zeker beter dan de koude vloer. Eleadora haalde haar vingers uit die van Julio, terwijl ze beetje voor beetje, stukje voor stukje pijnzaam en moeilijk omhoogkwam. Nee, staan ging ze niet, maar met haar ellebogen leunde ze zachtjes op het matras, waarna ze zich moeizaam omhoog trok, en uiteindelijk heel voorzichtig plaats nam naast Julio. Ze vlocht haar vingers weer in de zijne, en streek zachtjes en haperend met haar duim over de palm van zijn hand. "W-wat h-hebben z-ze met j-je gedaan...?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Helloooooooo ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Heb niks te doen... Zucht...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne