• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hahaa, maar dat betekent niet dat hij durft te kijken :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Zou ik dan maar vaker lachen,' grinnik ik en kijk haar aan. 'Want hier valt echt veel te lachen.' Ik kijk haar aan en druk een kus op haar lippen. Dan glimlach ik en kijk haar aan. 'Maar voor jouw wil ik wel.' Ik grijns weer en ga wat beter op het bed zitten en trek haar daardoor mee. 'En ik let heus wel op mezelf. Mijn leven doet er niet zoveel toe als jij en Nala er niet waren. Ik ben gewend om aan andere denken Naomi. Het is mijn leven geworden, altijd aan andere denken.' Ik haal mijn schouders op en glimlach. 'En het voelt goed als dat lukt.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dokter Micheal is beledigd. *Bitchy Face* (duivel)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik knik. 'Maar het is je gelukt je hebt me optijd gered, wie weet wat er anders was gebeurt, Peter Pan was optijd.' zeg ik dan grijnzend. 'Dus eigenlijk moet je je nu goed voelen.' zeg ik dan en glimlach en ga op hem liggen en grijns. 'Dit ligt best lekker.' zeg ik dan en lach zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Ja ik lig heel lekker. Je krijgt toestemming,' grinnik ik. 'En ik moet me goed voelen als iemand anders er erg aan toegetakeld is?' Ik glimlach even. 'Ík voel me ook goed, maar dat ga ik toch niet laten merken? Sam heeft waarschijnlijk te veel pijn!' Ik druk een kus op haar lippen. 'Maar goed, jij hebt bijna niks opgelopen en dat doet me inderdaad goed.' Ik glimlach en streel door haar haren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Haha, faal XD "Het lijkt wel alsof ze alleen jou en Nala moeten hebben"... In de zaal liggen nog een halfdode Eleadora en Julio xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora had het fut niet om optestaan van de koude en kille vloer, het liefst wou ze in de dekens kruipen, maar het lukte haar niet. Niet nu in haar slechte toestand. Eleadora deed een poging om op haar zij te draaien, maar pijnscheuten drongen haar lijf binnen toen ze op de grootste blauwe plek terrecht kwam, iets wat tranen bij haar los maakten. Maar het ergste was, dat ze niet wist wat ze met haar hadden gedaan toen ze bewusteloos was. Maar de pijnlijke steken tussen haar benen verklaarden al een hoop. Het enige wat ze kon doen was toekijken naar haar tranen die de grond raakten, terwijl alles wazig werd door het water voor haar ogen. "H-hallo..." bracht ze zwakjes uit in een hopeloze poging in de hoop dat ze niet de enige was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Leslie is zowat drie keer op de vorige dag gestraft :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik grinnik en leg mijn hoofd dan op zijn borst en sluit mijn ogen. 'Je bent te goed.' zeg ik dan en glimlach en druk een kusje in zijn nek en leg mijn hoofd weer terug.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    SerpentEyes schreef:
    (...)


    [Ik heb daar kort op gereageerd.... Maar toen ging je off....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik los het wel op]

    Julio Martinéz
    Eleadoras stem klinkt zwakjes in mijn oren, hoewel ik eigenlijk niks meer wil horen. Ik wil de wereld van me afsluiten. Wat heeft het nog voor een zin als ik mijn rug niet meer heb? Als ik niet meer kan dansen? "E..Eleadora.." Zeg ik zacht terug, terwijl ik me met een pijnlijk kreuntje probeer om te draaien. Maar het gaat wel, dankzij Naomi's pijnstillers.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    'Valt wel mee.' Ik kijk haar aan. 'In Canada was ik niet zo goed.' Ik glimlach even. 'In het weeshuis niet en op straat ook niet. Wel voor de kleine kinderen in het weeshuis, maar niet voor de andere.' Ik hoest even en laat me dan rustig in het kussen vallen. Mijn geschiedenis hoeft Naomi niet te weten. Ik kan mezelf nu bewijzen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik knik en rol van hem af en ga naast hem liggen en leg mijn hoofd in het kussen en kijk hem aan zodat onze hoofden een paar centimeter van elkaar af zijn. 'Dat is onzin.' zeg ik dan zacht. 'Er is geen goed en slecht zijn in beschermen, het kan alleen soms mis gaan, mar dan ben je er nog niet slecht in.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Een vlaag van opluchting ging door haar lijf toen ze hoorde dat het Julio was. Eleadora draaide voorzichtig en moeizaam haar hoofd naar de rechterkant, om te zien hoe ze naast het bed van Julio op de grond lag. Met haar laatste beetje kracht, hief ze haar hand omhoog en vlocht haar vingers voorzichtig en losjes in die van hem. "I-ik h-heb zo'n p-pijn...". bracht ze zwak en trillend uit, terwijl de tranen over haar wangen stroomden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    'Het is zo vaak mis gegaan Naomi.' Ik zwijg. 'Zo vaak. Elke keer te laat. Elke keer opnieuw. En hier af en toe weer.' Ik sluit mijn ogen. Weer hoor ik de piepende remmen. ik bijt mijn kaken op elkaar en voel een traan over mijn wang stromen. Dag beschermende Ian, ga maar weer huilen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne