• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Naomi is bij Ian gaan zitten. Ik sluit mijn ogen en luister naar Ian zijn verhaal. Naomi zal wel Wendy zijn. En Ian Peter Pan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet afwassen -___-]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Ja, dat ken ik nog van vroeger.' grinnik ik dan. 'Jij bent dan mijn Peter Pan.' zeg ik dan lachend en druk een kusje op zijn mond en leg mijn hoofd weer op zijn schouder en zie dan Sam kijken en bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer, ik wil niet weten hoe dit voor hem moet voelen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 19:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Het mag me niets doen maar toch voel ik me... jaloers? Ik lig met gesloten ogen dus er is niets aan me te merken. Dan sta ik voorzichtig op. 'Ik ga even douchen,' zeg ik dan. En ik loop weg de gang op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik glimlach en sla mijn armen om haar heen. 'En jij mijn Wendy.' Ik druk ook een kus op haar lippen. Dan kijk ik naar Sam. 'Moet ik voor de deur wachten, zodat je kan roepen als er iets mis gaat?' Ik kijk hem vragend aan. Het gevoel dat er iets was negeerde ik. Ik glimlach en trek Naomi dichter tegen me aan. Sam loopt al weg. Even overweeg ik hem achterna te gaan, maar ik houd me in.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik zucht. 'Laat hem maar gaan.' zeg ik dan en kijk naar Sam, hij had misschien ook even tijd nodig voor zichzelf. Dan kijk ik weer naar Ian en grijns en buig een stukje naar voren tot mijn lippen bijna de zijne raken. 'Wat zullen we doen?' vraag ik dan grijnzend en houd mijn lippen nog steeds vlak voor de zijne om hem te pesten en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik even en geef haar dan een kus. 'Jij kust mij dan niet, maar dan kan ik het wel doen,' grinnik ik. 'Wat wil je doen? Hebben ze jouw eigenlijk geraakt of was ik weer te laat?' Ik kijk haar even bezorgd aan. Zo ver ik het wist niet, tenminste dat hoopte ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ik loop verder richting de douche. Ik heb niet zo'n zin om bij zoenende mensen te zitten. En eigenlijk al helemaal niet als het met Naomi is. Ik loop de douche in en doe die op slot. Ik kleed me uit en doe de douche aan. Ik stap eronder en probeer niet Na te denken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Nee, alleen mijn nek doet veel pijn.' en laat hem mijn nek goed zien die rood en opgezwollen is op de plek waar de man me vast had. 'En ze hebben me een keer geslagen omdat ik praatte, maar niks om je verder zorgen over temaken.' zeg ik dan eerlijk en grijns en trek hem aan zijn shirt een stukje naar me toe. 'Wie zegt dat ik jouw niet zoen en dan heb ik al meteen een idee wat we kunnen doen.' zeg ik dan grijnzend en druk mijn lippen dan op de zijne.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 19:29 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik en kus haar even terug, maar richt me dan op haar keel. 'Wil je water? En misschien werkt ijs en ijskoud water?' Ik kijk Naomi vragend aan en druk een kus op haar neus. 'Als je er ijs op houdt en het met zalf insmeert is het in twee dagen weg, de pijn niet denk ik, maar de opzwelling wel.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik grinnik. 'Maak je geen zorgen er zit al zalf op en ik heb al koud water gedronken.' zeg ik lachend. 'Maak je niet te veel zorgen, ik smeer het straks nog wel eens in en dan komt het wel goed.' zeg ik grijnzend en leg mijn voorhoofd tegen de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Oke dan.' Ik glimlach en sluit mijn ogen, dan geef ik haar een kus. 'Waarom takelen ze jouw zo toe? Zo kan ik je onmogelijk beschermen.' Ik slaak een zucht. 'Het lijkt wel alsof ze jouw en Nala steeds moeten hebben.' Ik sla mijn armen om haar middel en trek haar op mijn schoot. Ik druk mijn lippen nog een keer op de hare en sluit mijn ogen weer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ik sta onder de douche en spoel alles van me af. De duizeligheid is helemaal verdwenen. En heel af en toe tril ik heel kort maar ook dat is bijna weg. Als ik klaar ben zet ik de douche uit en droog mezelf ruw af. Ik trek een schone boxer aan en een broek. Ik laat mijn shirt achterwege nog even. Ik heb geen verband meer om, maar ik weet niet of ik wel durf te kijken. Jk leun met mijn handen op de wasbak en kijk naar mezelf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Ik ben gewoon koppig, sorry, ik kan er niks aan doen, als je iets zegt kan je weerwoord verwachten.' zeg ik dan grijnzend. 'Ik ben gewoon niet iemand die snel opgeeft, zoals je toen straks in de eetzaal wel hebt gezien.' zeg ik dan en denk eraan terug. 'Maar je moet niet alleen mij beschermen en Nala, de meeste keren red ik me wel, let ook op jezelf.' zeg ik dan zacht en kijk hem aan. 'En ik zie je liever lachen.' grijns ik dan en druk weer mijn lippen op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Naomi heeft zijn rug verzorgt, dus dat moet wel goed zijn! (nerd) Dokter Micheal, klinkt best cool.:8]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 19:43 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp