• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja, doen we C:

    Zullen we dan, STFU (de afkorting gebruiken) op de ene arm. En op de andere asshole? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Nog steeds zit de hand voor mijn mond zodat ik niks kan zeggen en kijk naar de woorden die langzaam zichtbaar worden op de ene arm staat al STFU en op de andere arm is hij al bezig, als hij klaar is grijnst hij en zie ik het woord dat hij geschreen heeft, "Asshole". Ik kijk met grote ogen naar zijn armen en dan naar de man die nu mij grijnzend aankijkt en kijk an vlug weer naar Sam. Hoe kunnen ze dit doen...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik wil het uitschreeuwen van de pijn maar in plaats daarvan houd ik mezelf heel stil. Hij is klaar met mij ene arm en even later ook met mijn andere arm. Hij heeft er iets ingekerft. Ik zie Naomi er met grote ogen naar kijken. Ze kan het blijkbaar lezen, ondanks het bloed. Klote leven. Pijn overal, uitgeput en bloed verlies. Ik voel me misselijk en duizelig. Alweer. Ik zie hoe Naomi naar me kijkt. Ik wil niet weten wat ze op mijn arm hebben geschreven. Ik blijf gewoon doods liggen en sluit even mijn ogen. Ik krijg gelijk weer een klap in mijn gezicht. Ik kerm van de pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Als de hand weg is kijk ik weer naar zijn armen en naar het bloed, het was misselijkmaknd om naar te kijken. 'Laat hem alsjeblieft terug gaan, hij heeft al genoeg pijn.' zeg ik dan en blijf Sam aankijken. 'Gaat het?' vraag ik dan zacht en kijk hem aan en dan naar de mannen. 'Laat hem alsjeblieft gaan, als jullie nog meer gaan doen, wie weet wat er dan gebeurt!' schreeuw ik dan en merk dat mijn stem trilt en kijk Sam weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze schreeuwt tegen de mannen en praat zacht tegen mij. Het staat in groot contrast. Ik krijg hoofdpijn van het geschreeuw. Maar ze doet het voor mij dus zeg ik er niets van. Ik schud kort een keer mijn hoofd ten teken dat het niet goed gaat. Ik slik en ben blij dat dat tenminste iets is wat niet pijn doet. Voor de rest heb ik het gevoel dat het nooit meer goed komt met mijn lichaam. 'Laat haar gaan,' zeg ik met een zwakke stem. 'Doe met mij wat je maar wilt, maar laat haar gaan.' ik zie een man grijnzend naar me kijken. 'ach, wat lief, ze zeggen beiden over elkaar dat we ze moeten laten gaan,' zegt hij grijnzend. Ik heb de kracht er niet meer voor om te protesteren. Amper nog om te ademen. Mijn ademhaling is wat zwaarder geworden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk Sam aan en dan de mannen, mijn polsen beginnen nu aardig pijn te doen en kijk dan naar Sam die er een stuk erger aantoe is en dan loop weer de man die toen straks bij mij was naar me toe. 'Ik was nog niet klaar met jou.' zegt hij dan grijnzend en laat zijn hand weer langs mijn lichaam gaan en ril weer en neem dan een besluit. 'Laat hem gaan en dan mag je doen met me wat je wilt.' zeg ik dan en kijk naar Sam. 'Je hebt al teveel pijn Sam, als ze nog meer dingen met je gaan doen weet je wat er met je kan gebeuren, dus ga alsjeblieft gewoon terug naar de kamer, ik kom terug, ik beloof het.' zeg ik dan en bijt op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 17:54 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik laat ze je niet nog meer misbruiken,' zeg ik met een zwakke stem. 'Ik heb Ian dingen beloofd.' ik moet hoesten. Volgens mij ben ik gewoon ziek aan het worden. 'Mannen, is er niet een mogelijkheid om ons beiden gewoon te laten gaan?' zeg ik dan met een lachje. De mannen moeten ook lachen. 'Nee.' wordt er dan streng gezegd. Ik heb niet eens meer door wie wat zegt. Ik kijk even naar Naomi. 'Ik ben nou toch al toegetakeld,' zeg ik dan. En ik hoest weer. 'en ik wil niet ten kosten van jou dat me iets bespaard blijft.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Ik wil niet dat je dood eindigt, want als je zo blijft doorgaan gebeurt dat wel!' schreeuw ik dan. 'En je hebt het al vaak genoeg voor me opgenomen, willen we beide levend hier uitkomen, dus neem mij, punt uit, einde discussie en Sam jij gaat terug en geen weerwoord.' zeg ik dan streng. 'Ik ben dan ook de gene die heeft gezorgt dat dit allemaal gebeurt, met Ian en nu met jouw, dus ga terug.' zeg ik dan streng en kijk de mannen weer aan. 'Breng hem terug en pak mij.' zeg ik dan streng en ie de mannen grijnzen.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 18:07 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    'Jij zorgt er niet voor dat dit allemaal gebeurt,' zeg ik dan. Ik hoest weer. 'Dat doen die klootzakken.' mijn stem is nog steeds zwak. Ik word weer geslagen in mijn gezicht. Fuck. Ik ben nu erg duizelig, op de rand van bewustzijn. Ik knipper een paar keer met mijn ogen. 'Ik kan het idee niet verdragen dat ze jou iets doen,' fluister ik met een ietwat hese stem, 'alleen maar omdat ik er zo aan toe ben..' en ik hoest weer en moet daarna erg op adem komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat is er allemaal met Sam gebeurt? Dus was heb ik gemist?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik kijk de mannen nu streng aan en negeer Sam. Ze lijken het te begrijpen en maken Sam los en tillen hem op. 'Sorry Sam.' zeg ik dan zacht en kijk hem aan en kijk dan weg voordat hij me nog op andere gedachten kan brengen en ze tillen hem dan de kamer uit en zie dan een van de andere mannen grijnzend op me afkomen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sam is mishandelt er zijn ook dingen op zijn armen gezet met een mes... "STFU" en "Asshole".....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik heb het niet echt door dat ik los gemaaakt word, maar wel wanneer ik opgetild word. Ik kerm van de pijn. En ik wil tegenstribbelen maar ik heb al moeite met ademhalen, laat staan dat ik kan bewegn. `het spijt mij ook,' zeg ik zwak. Ik word de kamer uitgetild en ze brengen me terug naar de slaapzaal. Heel mijn gezicht doet pijn. Ademhalen doet pijn. alles. Ze leggen me neer op mijn bed en ik verlies mijn bewustzijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En hij heeft moeten toekijken hoe Naomi misbruikt werd. En hij is toen meerdere malen geslagen en ook in zijn buik gestompt]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik val af en toe weg, maar word dan weer wakker. Ik wil wakker blijven. Ik moet Naomi zien komen. Ik moet haar zien, dan mag ik niet slapen! Ik zie dat Sam de kamer in komt. Ik kijk hem geschrokken aan, maar ben te zwak om iets te zeggen. Ik wacht op Naomi, maar ze komt niet. Nu beginnen zorgen en woedde te spelen. Ik kijk naar Sam die zijn bewustzijn verliest. Ik zou hem willen helpen, ondanks alles, maar ik verga zelf ook van de pijn dus blijf ik naar de deur staren. 'Waar is Naomi?' Het komt er zacht en zwak uit. Antwoord krijg ik niet. Een traan stroomt over mijn wang en de zoveelste pijnsteek gaat door me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne