• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem, hij zakt weer onderuit. Ik zucht en zoek wat in de kastjes. Ik vind een washandje, maak die nat en leg die op zijn voorhoofd. Dan zoek ik naar pijnstillers, en ook die vind ik. Ik geef hem die aan met een glas water. 'Oke, dan speel je geen zwakkeling... Dan ben je een zwakkeling,' zeg ik bot.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [): baaaiiii!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Ze hebben wat allemaal gedaan?' vraag ik dan ongelovig. En hoor dan de deur opengaan en zie de mannen van net op de gang er staan. 'Shit.' mompel ik dan en draai me om naar Ian en kijk hem aan, hopend dat ze me niet gezien hebben.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 12:32 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik kijk op als ik de deur hoor opengaan. De man die ik de gang op gesleept heb staat er niet meer bij. Mooi zo. Ik vraag me af of die nog op de gang ligt en grinnik dan. Ik zie Naomi naar Ian kijken. Ze zullen toch niet voor haar komen? Ik houd het goed in de gaten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IanSilvas

    Ik reageer niet en volg haar blik. Ik zie mannen staan en pak haar hand. 'Ze doen niks,' antwoord ik. Ik kijk naar de mannen en trek haar dan naast me op het bed. Moeizaam sla ik mijn arm om haar heen en sluit mijn ogen. Wat
    Zou ik doen als ze wel komen? Ik kon niks, ik was helemaal kapot...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dan komt Sam om te redden! Woeeessshj!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk hem aan en ga dan staan waardoor zijn armen van me afvallen. 'Ian, nee, en je gaat niks doen en blijft gewoon liggen.' zeg ik dan streng en voel al meteen een hand strak om mijn bovenarm en kijk naar de man die gemeen naar me grijnst en zie de andere twee mannen er achter staan. 'Ik red me wel.' zeg ik dan zacht tegen Ian en draai me om naar de mannen en een die me hardnekkig meesleurt en als we dan eenmaal op de gang zijn, waar niemand in de kamer ons kan zien, ruk ik me los en duw hem hard tegen een muur. 'Wat heb ik nu weer fout gedaan?' sis ik dan maar word door de andere 2 mannen weer hardnekkig vast gepakt. 'We gaan wat plezier beleven lieffie. en daar kom je nog wel achter' fluistert dan een van de mannen in mijn oor en een rilling loopt weer over mijn rug.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik zie hoe Naomi word meegenomen. Ik spring op, wat pijn doet aan mijn rug, maar die pijn negeer ik. Ik loop snel langs Ian. 'Ik ga haar achterna, blijf hier Ian,' zeg ik dan. Hoewel ik niet denk dat hij veel kan. Ik zie hoe Naomi weggesleurd wordt. Op de gang zie ik dat ze hardhandig is vastgepak. Ik zie hoe ze rilt. 'Hé!' roep ik dan. Ze kijken om. 'Laat haar gaan.' en ik zet een stap in hun richting. 'Ze zat gewoon in de slaapzaal, dus dan doet ze niets mis.' en ik loop nog dichterbij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Solvas

    Ik kijk naar Naomj. Ik wil schreeuwen, maar ik ben kapot. 'Sam help haar!' Ik kijk hem smeken aan. Hij gong haar wel helpen, toch? Naomj... Ik kijk naar de deur. Ik wilde echt naar haar toe, maar als ik ging staan ging ik gelijk door mijn benem. Machteloos kijk ik om me heen en ram met mijn vuist op het bed. Een pijn gaat door me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    'Ze heeft al een paar dingen fout gedaan, alleen kon ze toen gelukkig door die ene jongen de hele tijd weg net optijd, maar die kan haar nu niet helpen.' grinnikt de ene man. 'En we willen gewoon wat plezier met haar beleven.' zegt de andere man dan grijnzend en gaat met zijn hand langs mijn wang en weer ril ik. 'Sam ga alsjeblieft weg.' zeg ik dan zacht en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 13:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [T regent keihard! Ik ga nu echt niet fietsen naar paardrijden hoowr :3
    Ga met de auto, dus hoef later te gaan. Ben dus nog heel ff online XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik schud mijn hoofd als ze zegt dat ik weg moet gaan. Ze kijkt me aan en ik kijk terug. 'Nee. Ga je vrouw maar fucken als je plezier wilt hebben,' zeg ik dan. En dan kijk ik de mannen aan. Ik zet nog een paar stappen in hun richting. 'Als je die al helpt, hoewel ik het kan snappen als niemand bij jullie zou willen zijn.' ik kijk weer naar Naomi. 'Dit laat ik niet gebeuren.' en ik sla een man neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Yaaaayyyy ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Wat verbaasd neem ik het washandje, de pijnstillers en het water aan. Het is raar dat ze voor me aan het zorgen is, terwijl ze me constant een klootzak noemt. Maar ik vind het toch fijn. Ik neem de pijnstillers in en leg het washandje op mijn voorhoofd. "Wat jij wil.."

    [GOTTA GO!
    Xxxxx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij neemt het aan, de pijnstillers neemt hij in en hij legt het washandje op zijn voorhoofd. 'Wat jij wil...' zegt hij dan. Ik zucht gefrustreerd en ga tegen de muur aan zitten. Ik kijk voor me uit. Volgens mij ben ik mezelf weer aan het verliezen. Ik heb mijn knieën gebogen en leun er met mijn armen op. Ik haal een hand door mijn haar. Waarom doe ik dit? 'Ik haat je,' zeg ik weer. Want ik haat hem ook. Ik haat hem met alles wat ik in me heb. Maar ik heb ook meer dingen gemerkt. Dat hij echt milder is tegen mij, alle andere hadden me waarschijnlijk al vermoord. Of in iedergeval harder aangepakt zodat ik niet meer tegen zou werken. Maar bij Bob krijg ik de kans om tegen te werken, dus doe ik dat ook. 'Klootzak.' en ik kijk nog steeds voor me uit. Ik staar eigenlijk een beetje.

    [Baaijjjjj ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.