• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [^Jaimy? :Y)]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 16:12 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Heellooooww,

    ehmmm... Kies jij nou maar een keer :P

    Sam moet in iedergeval ook nog gestraft worden. En JIJ mag bepalen welke straf. Want ik heb het ook al moeten doen voor jouw personage :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik sluit mijn ogen weer. 'Blijf van me af!' sis ik dan naar de man en kijk hem woest aan, ik voelde me vies, vies van zijn aanrakingen. De man loopt woest naar me toe en slaat me weer hard in me gezicht. 'Laat me los, nu!' sis ik dan weer naar de man. Hij kijkt mij aan en dan Sam. Ik kijk ook naar Sam en zie dat hij erg tegenstribelt. 'Doe de jongen maar eerst, zij komt nog wel later.' zegt de man dan streng en ik kij hem aan. 'Blijf met jullie poten van hem af, hij verdient dit niet stelletje klootzakken!' schreeuw ik dan naar de man en voel dan nog een hardere klap tegen mijn wang die nu wel helemaal rood moet zijn, ik kan niet nog eens toekijken hoe ze hem gaan martelen.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 16:27 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik ben zo dankbaar dat de man stopt met te zitten aan Naomi. Ik weet niet hoe lang ik nog had kunnen volhouden met er naar te moeten kijken. De man die ik in het gezicht had gespuugd maakt me hardhandig los. Dan drukt hij me op de grond wat erg pijnlijk is. 'Klootzak,' sis ik naar hem. Hij geeft me een trap. Mijn lichaam doet nu al pijn, mijn gezicht zal bont en blauw worden en ik moet nog mijn straf ondergaan. Naomi wordt ook losgemaakt en dan vastgemaakt waar ik stond om nu toe te kijken naar mijn straf. Ik word overeind getild en op de tafel gegooid, ik kerm zacht van de pijn aan mijn rug. 'Ach tuttut,' zegt de man met een sadistische lach. 'Je moet je straf nog ondergaan hoor.' ik word stevig vastgegespt. Ik slik een keer en wacht dan af wat voor straf ik krijg. Ik ben nu al uitgeput. En heb pijn. Ik vrees voor mijn leven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik begin aan de gespjes te trekken en wat niet veel zin heeft en probeer dan langzaam met mijn nagels de gespjes open te maken, wat langzaam lukt en blijf Sam aankijken en kijk niet naar wat de mannen aan het doen zijn, simpel weg omdat ik het gewoon niet wil weten en blijf het gespje los maken. 'Sam, blijf volhouden.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [DUDE XD

    Wat voor straf moet Sam nou krijgen? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Naaaooooooooooomiiiiaaaa? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Uhm, evn denken en ik ben geen dude, brandmerk zoals Ian, nee, dat is misschien wat te erg, stroom heb je al gehad, zweepslagen ook al? Uhhhmmm, misschien kunnen bij hem ook iets in zijn huid kerven zoals bij Nala of met dat ademnood martelen met water, je weet we, weet nu ff niks beters...]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 16:55 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Okay :Y)

    dan moet ik nu nog even gaan bedenken wat :Y)

    Ik ga een reactie typen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ik weet niet waar de mannen mee bezig zijn. Het lijkt alsof ze aan het overleggen zijn wat voor straf ik krijg. Ik slik nog een keer. Naomi kijkt naar me en ik kijk naar haar terug met een donkere blik in mijn ogen. Ik kan net zo goed dood gaan nu. Wat heeft het voor zin om te blijven leven? Ik heb overal pijn en ben uitgeput. Naomi zegt zacht dat ik moet blijven volhouden en ze is bezig met een gesp los te maken. Ik slik nog een keer en sluit mijn ogen even. Dan hoor ik de mannen instemmend mompelen. Ze zijn klaar met mijn straf bedenken. Heel even is er angst te zien in mijn ogen maar dan ban ik elke emotie weg. En ik kijk met een donkere blik voor me uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dan kies ik er wel een.]

    Naomi Micheal
    Ik kijk naar Sam en kan het toch niet laten om te kijken naar wat de mannen aan het doen zijn en zie ze met een mes komen. 'Nee, dat gaan jullie niet doen!' schreeuw ik dan naar de man en een ander komt al op me afgelopen en slaat me in mijn gezicht en ziet dat ik met het gespje bezig ben en pakt mijn nek vast er komt een korte pijnlijke schreeuw uit mijn mond, mijn keel doet nog steeds pijn. De man grijnst en de andere man komt het gespje weer vast maken en maakt ze beide nu zo strak vast dat mijn polsen pijn doen en ik niet meer kan bewegen en een van de mannen duwt weer een hand voor mijn mond en zie dan hoe de man het mes op Sam's huid zet.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 17:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Noami wordt kwaad en wordt ook geslagen. Haar hand wordt stevig vastgemaakt. There's no way of getting here out alive. Ik zie een mes. Gaan ze me vermoorden? Misschien dat ik er wel op hoop... NEE! Ik wil niet dood. En al helemaal niet voor de ogen van Naomi. Dan wordt het mes op mijn huid gezet. Ze gaan net zoals bij Nala iets erin kerven. Het mes maakt gemakkelijk krassen op mijn huid. En ik slik en sluit mijn ogen. God, sta me bij. Het doet pijn. Ik dacht dat ik niet nog meer pijn kon hebben. Het tegendeel is bewezen. Ik kerm zachtjes van de pijn en kan me niet langer verzetten.

    [Ik bedoelde meer dat ik niet wist wát ze in zijn huid gingen kerven :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Uhhm, ik weet ook ff nix, ben even iets aan het bedenken.......]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 17:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Same over here ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ["Shut the fuck up" :) Omdat hij zoveel praat/scheld..... Weet echt nix beters haha. Asshole, you will never get out of here, zoiets in die richting.....]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 17:31 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp