• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    "Toch niet?" Zeg ik bot. "Het begon er bijna op te lijken dat je ernaar verlangde, zo vaak als je tegen begon te werken" Ja, natuurlijk weet ik dat niemand hier gestraft wil worden. We zouden haar ook niet straffen als ze er naar verlángde. Als ze de pijn fijn had gevonden. Maar ik moet het toch zeggen. Gewoon omdat ik weet dat ik reactie krijg en het niet stil mag zijn.

    Julio Martinéz
    Eleadora is alles waar ik me aan vast kan houden. Als ik haar niet terug had nu, dan was ik letterlijk nu al gebroken. Niet meer van plan om tegen te blijven sputteren, niet meer van plan om voor mijn rechten op te komen. Dan was er überhaupt niks meer waarvoor ik nog zou willen leven. Ik kan niet meer terug naar de straatkinderen. Mijn ouders geven niks om me. Ik kan voorlopig niet meer dansen.. Ook al zal ik wel moeten. Maar daar denk ik liever niet aan. Als ik Eleadora nu ook kwijt was geweest..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Helemaal vergeten te melden. Hey Ik Ben Er Weer! :Y) OKe, dat moest gewoon even....]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 11:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Haha, wb (:
    Ik moet over een halfuurtje ofzo gaan, ff omkleden enzo voor paardrijden. Begint vanmiddag weer YEAH! Dan heb ik vanavond nog een feestje, dus ben ik er niet, maar misschien.. Morgen ook weer feesten, geen idee wanneer ik online kan zijn. Bweh.]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Paardrijden, ik deed dat ook, dat is zo leuk, maar ben een keer gestopt en nooit meer begonnen, best wel spijt van maar nu doe ik wedstrijd dansen! :Y) Ook leuk.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Met een trillende hand hield Eleadora Julio zijn hand vast, ze moest er niet aan denken wat er zou zijn gebeurd als ze Julio hier niet hadden geplaatst, dan zat ze hier waarschijnlijk alleen. Maar ergens, was ze blij voor hem geweest als ze hem hier niet hadden geplaatst, dan hoefde hij deze hel niet te doorstaan. Zachtjes draaide Eleadora zich om waarna ze voorzichtig tegen Julio aankroop, en heel voorzichtig een arm rond zijn middel sloeg terwijl ze haar hoofd in zijn hals verborg.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [En ben aan het wachten op een reactie van Deem... (nerd)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Cooowl ^^ Ik doe al een jaar of 6, 7 aan paardrijden en ik ben voorlopig ook niet van plan te stoppen. Ik vind het zoooo awesome! Ik rijd niet op een manege, dus het is niet van dat standaard wat iedereen denkt ;S]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Om die opmerking begin ik écht kwaad te worden. En geloof me, je wilt mij niet kwaad. 'Aha, dus je denkt dat ik sadistisch ben hè? Dat ik houd van pijn? Dat ik er misschien wel opgewonden van raak?' ik gooi hem alle woorden kwaad naar zijn hoofd. 'Als je dat denkt, dan kan jij beter nooit, maar dan ook nooit, meer nadenken.' ik ben echt kwaad. 'Jij weet helemaal niets over mij.' ik kijk hem recht aan. 'Er zijn wel een paar dingen die ik over jou weet. Zoals dat je zwak bent en je woorden nooit waar maakt.' ik ben namelijk nog steeds niet in de slaapzaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Eleadora draait zich zacht tegen me aan en ik sla mijn arm net zo zacht om haar heen. Het blijft speciaal dat ze -zelfs na deze bewusteloze verkrachting- zo dicht bij me wil blijven. Dat ze het zelf aangeeft. Ik hou van haar. Zij van mij. Zonder elkaar waren we hier allebei niks, waren we allebei allang gebroken. "Love you" Fluister ik.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik neem ze dankbaar aan en zet mezelf voorzichtig recht op. Ik kijk haar even verbaas aan als Ze zo buiten adem lijkt. Ik neem de pijnstillers in en ga weer liggen. Een pijnlijke kreun rolt over mijn lippen. Ik hen nog nooit in mijn leven zo'n pijn gehad. Dit os gewoon niet normaal. 'Naomi,' vraag ik zachtjes. Ik kijk haar aan. 'wat hebben ze op mijn rug gebrandmerkt?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    "Ik heb nooit gedacht dat je sadistisch was" Zeg ik bot, haar woorden over mij negerend. "Maar je werkte ondertussen zoveel tegen.."


    Stop acting normal. It gets bored.

    [En Noa en Jaim, jullie zijn toch zo goed in namen bedenken he? Nou ik zit dus in een dans groep maar we hebben echt nodig een nieuwe orginele naam nodig. Nu heten we Body Control, maar dat vind ik zo niet orgineel en komt echt hondert keer voor, afgezaagd dus..... Dus ik heb jullie hulp weer nodig.:Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hahaha, hoezo goed in namen bedenken?:P:P:P
    Uuhhh... Wat dansen jullie? Ik vind een keileuke naam hoowr..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Wat hebben ze op je rug gebrandmerkt? Dan weet ik wat ik in het stukje moet zetten. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik ben nog steeds kwaad. 'Guess what, dat zal ik blijven doen ook. Ik volg niet als een mak schaap de regels.' ik tril nog net niet van woede. Ik heb zoveel zin om iets te slaan. Dus dat doe ik ook, ik sla tegen de kast aan, het doet geen pijn aan mijn hand. 'Je bent een ongelooflijke klootzak,' zeg ik tegen hem. 'Zie jezelf zitten dan, zwakkeling.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.