• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Streetdance, hiphop, reggaeton en een beetje house en breakdance en dat soort stuff... :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ehmm... let me think about it ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    [Wat hebben ze op je rug gebrandmerkt? Dan weet ik wat ik in het stukje moet zetten. :)]


    [geen idee. Verzin maar iets:) en als je niks weet kan je gewoon Dancerule doen ofzo? Weet ik veel, haha doe maar gewoon iets x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke. :)]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 12:12 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik ben nog steeds kwaad. 'Guess what, dat zal ik blijven doen ook. Ik volg niet als een mak schaap de regels.' ik tril nog net niet van woede. Ik heb zoveel zin om iets te slaan. Dus dat doe ik ook, ik sla tegen de kast aan, het doet geen pijn aan mijn hand. 'Je bent een ongelooflijke klootzak,' zeg ik tegen hem. 'Zie jezelf zitten dan, zwakkeling.'


    [Onderaan beland]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Ik kan ook echt heel veel anders!" Sis ik naar haar. "Ik zit hier zo door.." Ik hou mijn mond. Laat ook maar. Ze heeft er niks mee te maken. En bovendien keren de zwarte vlekken weer terug.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik trek me helemaal niets van zijn woorden aan. Ik sla nog een keer tegen de kast aan. 'Nou, je kan bijvoorbeeld stoppen met janken,' zeg ik. Hij huilt helemaal niet, maar het is bij wijze van spreken. Ik sla nog een keer. 'Of gewoon overeind komen.' sla nog een keer. 'Niet de zwakkeling spelen.' ik ben gewoon kwaad.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zal ik de mannen van net op de gang naar de kamer laten komen....]

    Naomi Micheal
    Ik knik en leg hem heel voorzichtig op zijn buik en doe dan voorzichtig zijn shirt omhoog, ik wil hem geen pijn doen en kijk naar zijn rug en naar de tekst. '"Dancerule" en "Dance till you drop".' zeg ik dan en bijt op mijn lip en doe zijn shirt weer voorzichtig omlaag. 'Wat hebben ze allemaal met je gedaan.' zeg ik dan, maar het was meer een fluistering.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 12:19 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hm.... Zou kunnen. Ligt eraan wat je wilt.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Ik.Speel.Niks!" Ik probeer inderdaad overeind te komen, maar mijn ene been lijkt van pudding te zijn en mijn andere been protesteert fel bij elke stap die ik zet, zelfs bij elk beetje gewicht wat erop komt. Dus het lukt niet echt. Ik zak weer onderuit met een zwak kreuntje, terwijl ik voel hoe de zwarte plekken weer toenemen en verminderen. Het is echt heel zwaar. "Ik speel niks.." Herhaal ik steeds. En opzich is het waar. Ik speel niks in het opzicht hoe Leslie het bedoelt - ik speel alleen wel een heleboel. Mijn hele leven door.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 12:21 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [En wat heeft Sam met de man gedaan die knock-out is? :)]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 12:21 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Die eh... geen idee :Y) hij heeft hem weggesleept naar de gang en hem nog een trap gegeven? :Y) en is toen teruggegaan naar de slaapzaal en op zijn bed gaan liggen.']


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Gotta go!
    Xxxxx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik luister naar haar. Op een een of andere manier maakt dat me rustig. Ik open mijn ogen en kijk haar aan. 'Zweepslagen, schokken, gebrandmerkt en me met ademnood gemarteld,' antwoord ik. Het verbaasde me dat ik dat allemaal zo kon opsommen. Ik sluit mijn ogen. De pijnstillers hielpen een heel klein beetje. Maar alle beetjes helpen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke. bye. :Y)]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 12:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp