• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik zie hoe Sam een man neerslaat, maar de man staat weer snel rechtop en loopt nu naar Sam toe. 'Hey, zijn dat niet die ene twee, die eerst gestraft werden en toe moesten kijken hoe dat gebeurde bij de ander.' zei een van de mannen grijnsend. 'Volgensmij wel.' zegt dan een andere man en grijnst weer naar me en ik kijk dan naar Sam die nog steeds met de man bezig is en zie dan weer een paar mannen aankomen. 'Sam achter je!' schreeuw ik dan maar al snel legt een van de mannen zijn hand op mijn mond en word ik weer meegesleurd maar stribbel hard tegen waardoor ze moeilijk vooruit komen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    De man staat al veels te snel weer recht naar mijn zin. En ik sloeg hem echt hard. Nog harder slaan dus. De man herkent mij. En Naomi ook. De waarschuwing van Naomi komt te laat, ineens ligt er een hand op mijn mond. De adem wordt me benomen. Ik stoot met mijn elleboog in diegene's maag. De man klapt dubbel. Ik zie hoe Naomi wordt meegesleurd. Ik haal even diep adem. Er zijn nog mannen achter me. En ik word hardhandig vastgepakt. Ze draaien mijn hand om wat verschrikkelijk pijn doet. 'Fack,' zeg ik pijnlijk. 'Nu piep je wel anders he?' zegt de man dan. Ik verbijt de pijn en kijk kwaad. Naomi wordt nog steeds meegenomen. Dan wordt ik ineens weer vast gepakt en meegesleurd ook. Ik probeer me los te vechten, maar die man staat op het punt om mijn vingers te breken. 'We komen wel weg Naoom,' zeg ik dan. En ik stribbel weer tegen en begin dan te schoppen. Ze brengen ons richting de martelkamer. Weer worden we naar dezelfde gebracht. Waarom kan ik Naomi nou niet beschermen? Verdomme.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Weer worden we naar de martelamer gebracht, weer in dezefde kamer, alleen word ik nu vastgemaakt en moet Sam toekijken, de tafel voelt koud aan onder mijn huid en ik ril weer. 'We zijn nog lang niet klaar met je.' fluistert de man in mijn oor en lacht even gemeen en ik zie dan hoe Sam wordt vastgemaakt en ik gedwongen wordt Sam aan te kijken tijdens de marteling.

    [Jij mag bedenken wat ze gaan doen...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [dit keer geen Ian. Sorry jongens..]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Ondanks alle pijn, is het Julio die kleine blosjes op haar wangen laat verschijnen terwijl de tranen nogsteeds er overheen rollen. Ze keek hem aan in zijn ogen. "Love you to" zei ze tussen haar tranen heen waarna ze een zacht kusje op zijn lippen drukten en haar hoofd weer terug plaatsten tegen zijn borstkast. Eleadora ging met haar handen over haar wangen en veegde het nat van haar tranen weg en vervolgens haar haren in een knot op haar hoofd bond, omdat dat wat comfertabeler lag.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ian ligt op zijn bed en kan niks doen, Ian is juist zielig op dit moment hij is half aan het doodgaan....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik word dit keer gedwongen om te kijken. Maar ik sluit mijn ogen. Dat zou ik niet aankunnen. Ik word geslagen met een vlakke hand in mijn gezicht. 'Je houdt je ogen op jongen,' wordt er met een sadistische lach gezegd. Ik open mijn ogen en zie hoe er een man naar Naomi toe loopt. Ze hebben niets bij zich van stroom of een zweep ofzo. Ik vrees voor naomi's leven. 'Blijf verdomme van haar af,' schreeuw ik kwaad. Ik begin wild te bewegen, de riemen zitten niet zo straks vast bij mij aangezien ik me helemaal had uitgezet. Ik zie hoe de man met zijn hand langs Naomi's arm streelt. Vanaf haar schouder door naar haar hand. Over haar heup, langs haar been naar beneden. Ik word gek geloof ik. 'Doe haar dat verdomme niet aan.' en ik spartel weer verder en krijg weer een klap in mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Nu ik door heb wat ze willen doen worden mijn ogen groot. 'Nee, alsjeblieft.' smeek ik dan, dit is vreselijk en vooral als Sam dan ook nog moet toekijken. Ze doen mijn shirt omhoog en weer lopen rillingen over mijn lichaam als ik zijn handen over mijn hele lichaam voel gaan en probeer los te komen maar het gaat niet ze hebben de gespjes te strak vastgemaakt en sluit dan mijn ogen en voel dan een harde klap in mijn gezicht. 'Kijken.' sist de man dan in mijn gezicht en gaat weer verder.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 13:43 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik word zo ongelooflijk kwaad. Haar shirt wordt omgehoog gedaan. Ik heb dat allang gezien, maar dit is een gruwelijke manier. De klap op haar gezicht klinkt pijnlijk hard aan. Ik sluit mijn ogen. En schreeuw kwaad, 'Jullie zouden vermoord moeten worden.' ik krijg een harde stomp in mmijn maag. Als ik voorover kon klappen was dat gebeurd. Ik hap naar adem. Mijn ogen zijn weer open. ik word gedwongen toe te kijken. De man masseert haar borsten. 'Klootzak,' sis ik naar hem. Vanochtend hadden mijn handen daar nog gelegen. Mar bij mij was het omdat ik van haar houd. Bij die man is het omdat hij zelf opgewonden wil raken. 'Sasdistische teringleier.' en ik krijg weer een klap voor mijn gezicht. Volgens mij zit er een tand bij me los. 'O, wat wil je doen om me te laten stoppen met praten?' zeg ik kwaad. 'Wat jullie nu doen is al erg genoeg. Onacceptabel. Klootviolen.''


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik hoor hoe Sam tekeer gaat en de andre twee mannen hem proberen stil te houden de ene man die met mij bezig is negeert alles en gaat gewoon door nog steeds lopen rillingen over mijn lichaam en verafschuw alles wat hij nu doet, maar kan er niks tegen doen en moet gewoon alles ondergaan en sluit dan mijn ogen, wat hij nu niet door heeft, want hij gaat gewoon door en probeer dan mezelf van de rest af te sluiten.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 13:54 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ze proberen me stil te krijgen, maar dat laat ik niet gebeuren. Ik bijt van me af, probeer mezelf los te krijgen. Ik blijf dingen naar hun hoofd gooien en als ik ooit los kom, ik zal ze vermoorden om wat ze met Naomi doen. Ik zal één voor één het leven uit hen laten vloeien. Ik zal er voor zorgen dat ze gewild hadden dat ze nooit geboren waren geworden. 'Arrogante zelfinnemende klootzak,' schreeuw ik naar de man die Naomi aanraakt. Ik word weer geslagen. Dit keer met een vuist tegen mijn kaak. Een andere vuistslag komt weer in mijn buik terecht en ik hap weer naar adem. 'Klootzakken,' sis ik zacht. 'Wacht maar af jongen,' zegt de man dan. 'Jij krijgt je straf zo nog wel.' en ik ril even. Ze gaan me vermoorden.. De man blijft doorgaan met Naomi aan te raken. En ik heb de kracht niet meer om mezelf proberen los te rukken. 'Laat haar alsjeblieft gaan,' smeek ik dan zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik open mijn ogen en zie dan dat de man grijnst en begint nu kusjes overal te geven. 'Stop, stop alsjeblieft.' vraag ik zacht en mijn stem beeft en ik tril. 'En kijk dan naar Sam en bijt op mijn lip en sluit mijn ogen weer. 'Alsjeblieft.' vraag ik nog eens zacht, maar de man trekt er zich niks van aan en gaat gewoon door.

    [Ik moet gaan ben straks terug, doedoeiX.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Tot mijn afschuw begint de man haar overal kusjes te geven. 'vuile klootzak!' schreeuw ik woest. Ik krijg weer energie, maar die wordt gelijk uit me gelagen. Ik hap weer naar adem. Ik sluit mijn ogen tegen de pijn. Ik voel hoe er iemand voor me staat. Ik open mijn ogen en zie een man voor me staan met een grijns. 'Wat is er? Heb je soms pijn?'vraagt hij. En dan grijns ik terug. Ik spuug speeksel in zijn gezicht. 'Tieftstraal een eind op klootzak.'de man waardeert dit niet en veegt het speeksel va zijn gezicht ruw weg. 'Hier ga je voor boeten,'zegt hij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik staar naar het plafond. De minuten tikken weg en ik weet dat het Sam niet gelukt is. Aangezien ze beidde nog niet terug zijn. Zorgen speelt enorm. Ik vervloek het feit dat ik niks kan doen. Constante pijn golft door me heen. Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen. Naomi kom terug. En zelfs Sam wil ik in deze kamer hebben. Het betekend dat er niks met ze gebeurd. Ik staar naar de deur, maar zoals verwacht gaat die niet open. Ik kan hier toch niet blijven liggen? Ik ga recht op zitten. Die pijn is nog wel te verdragen, maar zodra ik op mijn benen sta is het niet meer te verdragen. Ik grijp me vast aan mijn bed en ga weer liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er weer en tot hoe ver gaan we... Dan weet ik wanneer ik moet stoppen. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp