• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik voel dat hij zwakker wordt. 'Goh, heb je moeite me mee te slepen?' sis ik naar gem. 'Je kan me ook gewoon loslaten en met je poten van me af blijven.' en ik spartel weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [AWAWWWWHHH!!!!! *Dramatic backgroundmusic*
    That's so sweet!!!!!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Wat? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik Kijk hem aan. 'Sorry voor die klap, maar die had je verdiend.' Ik kijk hem aan en geef hem nog een klap. 'Die verdiende je ook.' ik kijk even naar de mannen die ons ons aankijken. 'Breng hun weg en ik sfeer je dat als je ze niet heel huids afzet bij de slaapzaal ik al je botten in je been breek,' dreig ik en zwaai het mes in het rond. Dan richt ik me op Sam. 'Je hebt al genoeg gedaan. Houd jezelf liever buiten dengeweldzone. Ze kan geen twee wrakken gebruiken.' een bedankje gin er niet vanaf. Die zou hij voorlopig ook niet krijgen. Ik gooi het mes door de kamer en hoor hem op de grond vallen. Dan word ik gelijk vastgegrepen. Ik doe er niets tegen. Ik vind het prima.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dat Sam dat zegt tegen Ian, over Naomi. :Y)]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Die tweede klap had ik zien aankomen, maar ik doe er niets tegen. Ik verdien hem. 'Ian,' protesteer ik. Hij heeft het mes weggegooid. Hij wordt beetgegrepen. En ik ook. Jk word bij hem weggetrokken. Ik wil me losmaken, maar de mannen laten me niet gaan. 'Verdomme,' mompel ik. 'Ian, doe dit jezelf niet aan. Naomi kan inderdaad geen twee wrakken gebruiken. Maar het is niet erg als ik het wrak ben. Wel als jij dat bent.' jk word verder weggetrokken. 'Verdomme,' schreeuw ik kwaad. 'Ian, als je terug bent mag je me nog meer slaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Niet schrikken als ik ineens off ben.. Dan ben ik in slaap gevallen. En ja, ik ben al doodop van één schoolweekje]

    Marcell/Man
    Hoewel Leslie het niet letterlijk bedoelde, nemen de zwarte vlekken toch de overhand en verduisteren heel mijn zicht. Daardoor red ik het nog maar even blind, en zak vervolgens -hoe gênant- in elkaar op de grond. Ik maak helemaal niks meer mee, maar mijn hoofd zal wel een klap gehad hebben. Ik merk het niet. Maar ik heb mijn hand om haar enkel.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    'Stai scherzando.' zeg ik dan zuchtend en kijk naar Ian en Sam, een paar mannen hebben ze vast. 'Jij verdient nog het minste straf van ons Ian, doe dit niet.' zeg ik dan zacht en zie de mannen grijnzen om alles wat er gebeurt en zie een man op me aflopen. 'Dus jij wilt graag straf.' zegt hij dan grijnzend in mijn oor en ik kijk hem woedend aan en pak zijn arm vast en draai die om, zodat als ik nog een klein stukje draai hij zijn arm breekt en kijk hem aan. 'Kop dicht of ik breek je arm.' sis ik dan naar de man en kijk weer naar Ian en de mannen die hem vast hebben grijnzen nog steeds en kijk de mannen aan. 'Laat hem los.' zeg ik dan emotieloos en kijk dan naar de man naast me. 'Alsof ze dat doen.' zegt hij dan gemeen grijnzend en dan grijns ik ook en draai dat kleine stukje nog en hoor iets breken, de man schreeuwt het kort even uit en valt dan op de grond en kijk dan weer naar Ian en Sam. 'Laat ze los, wat heeft dit voor zin?' zeg ik dan nog steeds emotieloos.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Bad-ass Naomi van vroeger komt weer terug. (cool) *Gemeenlachje*]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:56 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik ruk me los. Gelijk grijpen ze me Weer vast. Ik kijk ze aan. 'Ik kon terug.' die vraag verbaasd ze. Ik loop naar Naomi en til haar op. Zonder iets te zeggen kijk ik om. 'Breng hem ook mee.' Met grote passen loop ik richting de de slaapzaal en leg haar op mijn bed. Ik kijk haar aan. 'Je doet niks oke? Geen protest, geen armen breken...' ik zwijg en kijk naar Samcdie op zijn bed word geduwd. 'Jullie redden het wel. Maak de juiste keuze. Ik red me ook wel. Chocola ligt op de vaste plek.' Ik bijt op mijn lip. Als ik er levend uitkom. Ik trek mijn shirt uit en gooi die op het bed. Dan blijft die tenminste schoon. Ik loop de kAmer uit. Op de gang word ik gelijk vastgegrepen en meegetrokken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amor8 schreef:
    [Niet schrikken als ik ineens off ben.. Dan ben ik in slaap gevallen. En ja, ik ben al doodop van één schoolweekje]

    Marcell/Man
    Hoewel Leslie het niet letterlijk bedoelde, nemen de zwarte vlekken toch de overhand en verduisteren heel mijn zicht. Daardoor red ik het nog maar even blind, en zak vervolgens -hoe gênant- in elkaar op de grond. Ik maak helemaal niks meer mee, maar mijn hoofd zal wel een klap gehad hebben. Ik merk het niet. Maar ik heb mijn hand om haar enkel.


    Leslie Day
    Ineens valt hij neer. Hij is volgens mij bewusteloos. Zijn hand ligt nog om mijn enkel, ik ril ervan. Ik trek mijn enkel los. Ik kniel bij hem neer. 'Als dit een grap is vermoord ik je,' zeg ik sissend. Maar hij is echt bewusteloos. Ik draai hem in de stabiele zij ligging. Ik heb EHBO. Verdomme. Wat moet ik nou doen? Jk ben in tweestrijd. Hij is een van hen. En hij was geen haar beter dan die andere vandaag. Mijn hiel doet verdomme pijn. 'Man, kom bij,' zeg ik dan tegen hem. En dan grijns ik. Ik geef hem een harde klap in zijn gezicht in de hoop dat hij bijkomt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben even 5min weg, zo terug! Tot zo! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik word meegenomen en op mijn bed neergelegd. Ik snap niet hoe het kan fat ze naar Ian luisteren. Vlak voordat hij de zaal uitloopt roep ik naar hem, 'Als je niet levend terug komt ben jij ook een klootzak, Naomi heeft je nodig.' en ik sluit even vermoeid mijn ogen. Dan kom ik half overeind. Ik sta op en loop naar Naomi. 'Het spijt me, sla me maar als je wilt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk hem nog steeds met die emotieloze blik aan en grijns dan even gemeen. 'Waarom zou ik?' zeg ik dan en zucht en bal mijn handen tot vuisten en ga recht zitten. 'Waarom laat hij dit met zichzelf doen, dit heeft toch geen nut, niet voor hem, niet voor ons.' zeg ik dan zuchtend. 'Ik was net zo lekker bezig.' zeg ik dan zuchtend en grijns even kort.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ghehehe, ik heb een idee x)
    Marcell blijft nog wel ff knock-out.. Dan kan ik ook slapen ^v^
    Trusten! Xxxies!!]

    Marcell/Man
    Het zwart danst over een zwart vlak heen. Oneindig.. Geluiden van vandaag weerklinken vaag in mijn hoofd. Ik word er gek van. Die stemmen moeten hun kop houden, de dans moet stoppen. Zodat er rustig zwart is.


    Stop acting normal. It gets bored.