• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Tot morgen X]

    Niall Horan

    'Wat verdwijnen ze snel' mompel ik en knik waarna ik ook gelijk het pistool terug geef. 'Inderdaad simpel, maar ze moeten toch doorhebben dat het niet zo makkelijk gaat. Trouwens de pers zal er niet achterkomen en zo wel dan is er een simpele uitleg, namelijk dat..ach ik ga er nog geneens over na denken gezien het niet gaat gebeuren'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    Ik was veilig in mijn appartement aangekomen. Het was nog super leeg maar ik moest het er maar meee doen. Er stond een bed, een tafeltje en 2 stoelen. Allemaal stok oud buiten het matras en de slaapzak die ik op het bed neergelegd had. Hopelijk was dit comfortabel genoeg om te slapen. En over April te dromen.. Oh my god, waar dacht ik nu weer aan? Ik moet serieus iets aan mijn verkeerde gedachtes gaan doen. Ik zette mijn koffer neer, ritste hem open en pakte mijn toilettas. Snel poetste ik mijn tanden en ging toen mijn bed in.

    De volgende ochtend werd ik wakker van een geluid, alleen toen ik dus eenmaal wakker was wist ik niet meer waarvan. Tot ik het weer hoorde. De deurbel! Neeee! April stond al aan de deur. Typisch iets voor mij om te vergeten een wekker te zetten. Snel deed ik mijn onderbroek aan en hees ik me in mijn jeans, een shirt kwam zo wel, en ik liep naar de deur.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    {goodmorning!!! Heb ik wat gemist????}


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik glimlach en stop de pistool in mijn tas. "Je weet het nooit. Dit is een wereld zonder geheimen weet je", zeg ik. We lopen weer terug naar het vakantiepark , waar ik Liam buiten tref.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Morninggg (: vanmiddag met de tram dan een nieuwe tas kopen... Het regent ): )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {bij mij is het net weer gestopt met regenen :Y)}

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 10:50 ]


    Do what people say you can't.

    Liam Payne
    'Hoi!' zeg ik als ik Jay en de rest zie aan komen lopen. 'Waar waren jullie hé?' Ik kijk ze vragend aan. Want Niall was net ook nergens te bekennen. Ik zie hem ergens achter Jasper en Alex lopen. Dus hij was ook mee?!


    Do what people say you can't.

    (Antwoorden op Jay? (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {hehe ik was bezig =)}


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    "Niall leren schieten en we , ik en Niall , hebben een vampier vermoord.", Zeg ik blij. Ik zie Liam met open mond aankijken. "Wees niet bang. We hebben samen geschoten en ik heb zijn hoofd eraf gerukt en verbrand."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Muahha (: het gaat weer regenen -,- )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {wat ben ik toch een late reageerSTER!}
    Liam Payne
    Ik maak een o gebaar met mijn mond. Opeens bedenk ik mij wat. 'Wat?! Zij je nog een vampier?!' Dus we waren nog niet wan ze af. Ik was blij dat ze hem vermoord hadden.


    Do what people say you can't.

    {ik ga eten dus ik ben zo weer terug :Y)}


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    "Jah , maar we zijn nu van ze af.", zeg ik. "Als het goed is", mompel ik er nog snel achterna. Ik geef Liam een lange zoen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    April Josephs
    Harry deed de deur open, vreemd genoeg zonder shirt. Ik grinnikte even. 'Lekker geslapen?' vroeg ik. Hij grimaste en liet me galant binnen. Ik glimlachte. Het appartement was ruim, mooi, maar er stond weinig in. Ik maakte in mijn hoofd een soort lijstje van mogelijke posities, maar om een of andere reden schoot Harry er steeds tussendoor. Ik grimaste ook. Hij was ook zo knap... Huh, oke, April, zet even alles op een rijtje. Dit was niks voor mij. Ik ben geen slijmbal. Normaal deed ik nooit zo vreemd. Ik vind Harry leuk. Ik moest moeite doen om niet te grommen. Het was niet de bedoeling dat dat laatste in het rijtje kwam, ook al moest ik toegeven dat het wel waar was. Harry is leuk. Ik bloosde, en waarom moest ik ook alweer op dit soort momenten blozen? 'Ehm... Laten we maar beginnen dan.' stamelde ik. Ik liep naar het bed. Grrr, waarom het bed? Daar had Harry vannacht in geslapen. En daar moest ik dan weer aan denken. Ik schoof het naar de andere kant van de kamer, draaide hem een kwart en keek vragend naar Harry. 'Zoiets?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.