• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    RememberYoux schreef:
    [huh, ze gin toch al trouwen?]

    [Ja, maar ze waren nog niet verloofd. Dat is altijd het leukste ^^]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Harry

    'Oh oke.. Oh mijn god, hoe heb je al die spullen in je eentje binnen gekregen? En wat was er met ie vrouw dan? Echt super bedankt dat je me helpt met inrichten. Lief van je.' En dat meende ik, ze kende mij nouwelijks. Het was heel bijzonder dat ze nu al meteen ging helpen met de inrichting van mijn appartement. Gister was ze ook al zo aardig. 'Oh ja en by the way. Je volgde me gister op twitter, maar aangezien een hoop mensen dat elke dag doen weet ik die van jou niet. Wat is het?'

    [yeah, dat waren best snel 2 stukjes achter elkaar. @RememberYoux als je snel reageerd misschien zo een 3e :P x]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Jaymina Garté
    Ik glimlach. "I love you too" Liam slaat zijn armen om zijn middel. "Ah , je kleine zusje gaat trouwen", zeg ik vertederd.

    (Ik was even de route aant uitproberen voor morgen.. En nu regent t -_- )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    April Josephs
    'Nou, die vrouw die deed zo van: Ik heb hier spullen voor Harry Styles!' dat laatste deed ik op de pieperige manier die die vrouw had gedaan. 'En mijn twitteraccount is @AprilJosephs. Simple right?' zei ik glimlachend. Ik zag dat Harry de follow knop indrukte, en binnen een paar seconden had ik vet veel reactie's. Ik had zo'n duizend volgers. Ik las ze hardop voor. 'Oh my god, @HarryStyles volgt je! April, kun je vragen of hij mij ook volgt? Hoezo volgt @HarryStyles jou op twitter?' Ik ging op mijn tenen staan, omdat Harry toch wel wat groter als mij was, en sloeg een arm om zijn nek. 'Wat wil je eerst doen? Spullen uitpakken en neerzetten of eerst een cola?' zei ik glimlachend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ik kleed me ff om, brb]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Leeyuumm where r u? )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Goedemiddag]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xMHoran schreef:
    (Leeyuumm where r u? )


    {SUPERMAN IS HEREE!! ohnee wacht hij heet geen Louis. SUPER LIAM IS HERE!!}


    Do what people say you can't.

    Harry Styles

    'Cola.. ik heb nog niet ontbeten en dat lijkt me voor vandaag goed genoeg.' Ik zag hoe April steeds bleef staren naar haar telefoon. 'Is er iets? Je krijgt toch niet nu al haat zonder dat daar een reden voor is ofzo he?' Wat een kut leven heb ik soms ook, ik kan niet eens een meisje volgen waar geen "Directioner" of "I love 1D" in haar bio stond. Ik mompelde zachtjes. 'En dat noemt zichzelf Directioners..' Ik zag hoe April me vragend aankeek. 'Je hebt zojuist de Directionaters ontmoet, die zeggen dat ze fan zijn maar haten op onze vriendinnentjes, ex-vriendinnetjes en vrienden.' zei ik.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Liam Payne
    'Ja ik weet.' zucht ik. Hoe wil ze dat ooit tegen pap en mam zeggen? Zovan: 'Hoi mam en pap, ik ga trouwen met Jasper. Hij is een vampier en ohja ik ben er ook 1.' Ik zie het al helemaal voor me. Die mensen zouden dan flauwvallen van schrik. Ik druk voor de zoveelste keer mijn lippen op die van haar.


    Do what people say you can't.

    April Josephs
    'Nee, het is oke.' zei ik glimlachend. 'Ze denken van: Harry is mý future husband! En dat las ik dus letterlijk op uit een tweet.' Ik liep naar zijn keuken en kwam terug met twee glazen cola. 'Net zoals toen met Caroline?' vroeg ik, waarna Harry me nieuwsgierig aankeek. 'I've googled you.' zei ik lachend. Ik gaf een glas aan Harry en nam zelf een slok van mijn cola. 'Ze denken dat ze jouw vriendinnetje, vrouw, bejaarde kunnen worden. Ze denken dat jij hen wil, terwijl ze met zijn miljoenen zijn.' Ik haalde mijn schouders op. Ik scrolde door mijn timeline en zag een tweet staan et een link naar een site. Ik klikte erop en kreeg even later een uitdrukking van ongeloof op mijn gezicht. 'Harry?'

    [wil je een roddelbericht schrijven? ^^ (daar doelde ik op)]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 14:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alexa Lorraine Payne
    'Hoe ga ik dit aan mijn ouders vertellen?' 'Ehm, gewoon: Hoi mam en pap, ik ga trouwen met Jasper.' 'Ja, ik zie nog wel.' 'Kom.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {tegen wie zegt Alexa dat? $:}


    Do what people say you can't.

    [Jasper. Ze is met hem en Emmett in het bos]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Oke :) komt ie:]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.