• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [doodheid D:]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Summer Melody Night

    Slaperig open ik mijn ogen en zodra mijn ogen gewend zijn aan het licht is het eerste wat me opvalt dat dit niet mijn kamer is. Langzaam kom ik overeind en grijp gelijk naar mijn hoofd. Wat een verschrikkelijke hoofdpijn en hoe kom ik eigenlijk op het strand?. Als mijn blik op Zayn valt die naast me nog steeds ligt te slapen probeer ik me te herinneren wat er gister is gebeurd. 'Zayn wakker worden' zeg ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik was naar de stad (: ik ga nu even van mijn Burger King genieten :Y) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xMHoran schreef:
    (Ik was naar de stad (: ik ga nu even van mijn Burger King genieten :Y) )


    {eet smakelijk :Y)}


    Do what people say you can't.

    xMHoran schreef:
    (Ik was naar de stad (: ik ga nu even van mijn Burger King genieten :Y) )


    [Eet smakelijk]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik open mijn ogen en ze bereiken gelijk het felle licht waarna ik mijn ogen weer dicht knijp. Ik sla de dekens weg en stap uit het bed. Ik tref de hele familie en Niall bij de eettafel. Ik wrijf even in mijn ogen. "Morgen", mompel ik en schuif aan. "Hey Jaymina , hoe kom jij hier?", vraagt Liam's vader. "Oh , heeft Liam dat jullie niet verteld? Ik zou later komen met Alex", lieg ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Im baaackk (: maar wel op mn mobiel xd )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'Oh ja sorry pap, vergeten te zeggen!' roep ik. Ik stop mijn laatste stukje brood in mijn mond en sta op.


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik smeer een broodje en ga dan buiten in de zon zitten. Rustig eet ik het broodje op. Dan bedenk ik me iets. Mijn kogels en pistool. Ik wenk naar Liam dat hij hier moet komen. "Waar heb je mijn kogels en pistool gelaten?", fluister ik. Ik had hem mijn tas gegeven met alles omdat hij deze plek meer kende.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ga eventjes eten:Y):Y)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Smakelijk :Y) Leeeyuumm come herreee !! )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik loop achter Jay aan naar buiten. Ze vraagt over haar pistool. 'Die heb ik ver onder het bed geschoven' fluister ik terug terwijl ik naast haar ga zitten.


    Do what people say you can't.

    [ik was bezig =)}


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik knik terwijl ik de laatste hap van mijn broodje eet. "En als ze het vinden , dan moet jij het afhandelen.", waarschuw ik hem. Ik ga met mijn hoofd op zijn schouder.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'Zo slim zijn ze nou ook weer niet. Want je tas zit in mijn sporttas in een vakje waarvan mijn ouders niet eens weten dat die erin zit!' probeer ik haar gerust te stellen.


    Do what people say you can't.