• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    ''Ik zou het niet weten. Jasper en Emmett zijn er ook nog beneden.'', mompel ik. ''En kleren heb ik ook niet bij me.'', mompel ik er nog achterna. Niall geeft mij mijn pistool terug. Ik laad de kogels eruit en geef ze aan Niall. ''Als ik weer uit dit huis ga heb ik ze nodig. Ik ben ermee gewend en ik kan niet zonder ze'', zeg ik tegen Niall.

    [Kom je vanavond terug?^^]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 17:18 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Veel plezier]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xMHoran schreef:
    Jaymina Garté
    ''Ik zou het niet weten. Jasper en Emmett zijn er ook nog beneden.'', mompel ik. ''En kleren heb ik ook niet bij me.'', mompel ik er nog achterna. Niall geeft mij mijn pistool terug. Ik laad de kogels eruit en geef ze aan Niall. ''Als ik weer uit dit huis ga heb ik ze nodig. Ik ben ermee gewend en ik kan niet zonder ze'', zeg ik tegen Niall.

    [Kom je vanavond terug?^^]


    [aangepast^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [veel plezier ;)]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    Ik pak de kogels aan en knik dan. 'Dan krijg je ze terug al je weer weg gaat. Ik snap inderdaad hoe het is als je iets gewend bent en je er gewoon niet zonder het kan' zeg ik. 'Dus beter gezegd dat gaat gewoon echt niet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mwehh.. Ik verveel me dood -.- Er zijn geen leuke RPG's en ik heb denk ik niet genoeg tijd om er eentje te maken -__- ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Ik snap heel goed wat je bedoelt .__. ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    ''Nope , dat gaat dus niet. Ik heb ze altijd in mijn tas.'' Ik geef hem mijn tas. ''Daar zitten nog kogels in , wees voorzichtig dat de ouders van Liam ze niet te zien krijgt. Anders krijg ik nog meer problemen''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {nee sorry het duurt tot half 11 ofzo maar idk misschien wel}


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    'Daar heb ik niets aan toe te voegen' zeg ik en pak de tas aan waarna ik de andere kogels er ook in doe. 'Vertrouw me als ik zeg dat niemand ze zal vinden en zijn ouders er niet achterkomen. Nog meer problemen kan je niet gebruiken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [haha lekker dan xd half 11 (: Dan zit ik zogenaamd in mijn bed te slapen maar ik zit dan op Q op mijn mobiel en val dan om half 1 in slaap XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jaymina Garté
    ''Nee , zeker niet. Wat zullen ze wel denken van me'' Ik glimlach en geef Niall een kleine kus op zijn wang. ''Dank je'' Ik stop mijn pistool in mijn rechter broekzak. ''En wat nu?'', grijns ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    'Ik denk niet dat we dat willen weten, want veel goeds zal het niet niet zijn' zeg ik glimlachend. 'Graag gedaan en om eerlijk te zijn heb ik dus echt geen idee'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik lik even langs mijn lippen en denk even na wat ik nog meer kan doen. ''Umhh.. Ik geloof dat Liam iets moet doen.. Heb jij een ideetje?'', vraag ik hem. Ik heb toch niets te doen , beter iets met Niall doen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Alexa!' 'Ja?' 'Alles goed?' 'Ja.' Ik loop naar Jasper toe. 'Jongens, ik ga.' Samen met Emmett en Jasper rennen we naar het dichtsbijzijnde bos.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen