• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    "Wil je leren schieten?", Mijn ogen glunderen en ik kijk hoopvol naar Niall. "We kunnen het in het bos doen?", vraag ik hoopvol.

    (Zit weer op mn bb)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Ik knik als ze zegt dat Liam nog iets moet doen. 'Hmmm...laat me even denken' zeg ik en denk na aangezien ik gewoon echt geen ideeën meer heb. Als snel knik ik als ik haar vraag hoor. 'Ik vind het goed'

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    "Ah! Yes! Kom , dan gaan we naar het bos!" Ik trek hem mee naar buiten. We lopen op onze gemak naar het bos. Als we bij het bos zijn staan we even stil. "Mijn kogels", glimlach ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Lachend overhandig ik haar de tas met daarin de kogels en kijk eventjes rond. 'Hoe wil je me dat eigenlijk ooit gaan leren?' vraag ik en richt mijn blik weer op haar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik haal mijn schouders op. "Dieren , bomen?" Ik laad mijn kogels in en schiet op een verre boomstam. "Proberen?", vraag ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Mijn ogen worden groot als ik zie dat ze die verre boomstam raakt. 'Wow' mompel ik en knik dan. 'Zometeen wel een keer'

    [ En ik moet zo eten. Dus al ik niet reageer.
    Maar na het eten ben ik wel terug]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 18:20 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Mijn avondeten is Loempia's , kom zo terug.)

    Jaymina Garté
    "Kijk en leer" Ik zie een vogel boven me vliegen en schiet erop. Raak. Hij valt dood neer. Arme vogel.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [xd, lees dat roddelbericht nu pas, (vorig topic) lol. April incognito(cool)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    Ik knik opnieuw en kijk naar de vogel die dood neervalt als ze hem raakt. Arm beest. 'Ik kijk en leer ook gelijk genoeg' zeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    "Hier , probeer gewoon", zeg ik en druk het pistool in Niall's handen.
    (Loempias aant eten :Y) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Ik ga even een tosti beneden halen/eten]

    Niall Horan

    'Het blijft me verbazen net als meer dingen van vandaag' zeg ik en schiet op een boomstam iets verderop.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik ga off. Ik ga zo eten. Eet smakelijk everybody. Misschien dat ik vanavond online ben en anders morgen weer. Schrijf niet het hele topic vol ;)]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Ik glimlach. "Je kan het wel. Alleen armen wat gestrekter", zeg ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    'Dankje en dat zal ik doen' zeg ik glimlachend. 'Trouwens ik leer van de beste dus daar twijfel ik niet aan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik glimlach dankbaar. "Dankje. Ik schiet op vampiers die zeg maar even snel als een vliegtuig rennen , dus ja. Ik kan het a sinds mijn 13e dus het is geen wonder" Ik pak mijn andere pistool uit mijn tas en ik zie dat Niall een beetje verbaasd is.


    I don't want you to die, I want you to suffer.