• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Ik glimlach en spring uit Niall's armen. "Dank je , maar we hebben een ander probleem. Namelijk een andere vampier die we hebben gemist tijdens het gevecht", vertel ik hem. "En als je wil mag je meeschieten. Het rukken van zijn hoofd doe ik", glimlach ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    Ik krijg een pijnscheut en Jasper vangt me op. 'Een vampier, gemist bij het gevecht, hier in het bos,' stamel ik. 'Echt?' 'Nee, ik maak een grapje? Natuurlijk is hij hier. We moeten naar Jay en Niall.' We rennen naar de plek waar we daarnet schoten hoorden, samen met Emmett.

    (vanaf de iPad)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    'Het is graag gedaan en ik wil graag mee helpen' zeg ik glimlachend. 'Het rukken van zijn hoofd laat ik inderdaad aan jou over.' Ik kijk naar de boom waar mijn spullen nog liggen. 'Geef me een paar seconde om alles te pakken.' Zonder op antwoord te wachten klim ik opnieuw de boom weer in.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Vanaf ver zie ik Alex aankomen. "Zeker ook dat visioen gehad?", mompel ik. Ze knikt. "Wacht even , Niall zit nog in de boom om zijn spullen te pakken" Ik bekijk mijn schrammen op mijn hand en armen. Het bloedt. Oh shit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'Ja. We kunnen dit wel met z'n vijven, toch?' Ik kijk Jasper, Emmett, Jay en Niall aan. 'Of wilde jij niet helpen?' vraag ik Niall pesterig.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    'Kijk uit' roep ik naar beneden en gooi mijn spullen naar beneden. Het pistool stop ik in mijn zak en klim weer naar beneden toe. Eenmaal met mijn voeten weer op de vaste grond kijk ik naar de andere. 'Ben er al en natuurlijk wil ik wel helpen. Ik krijg zelfs al les om jullie te helpen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik grinnik en pak mijn pistool beet. Ik laad hem nog met een paar kogels. Even bekijk ik mijn wondjes. Het bloed druipt ervan af.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    'Is het niet handig om daat iets aan te doen?' vraag ik aan Jay en begin dan in mijn tas te zoeken die ik ondertussen alweer in mijn handen had.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik knik. "Snel een beetje , ik voel dat die vampier eraan komt en ik wil hem mij niet doodzuigen", mompel ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    'Ja, ik doe het wel even anders aangezien ik niet kan vinden wat ik zoek' mompel ik en haal een verband uit mijn tas. 'Steek je hand uit' zeg ik waarna ik haar hand verbind.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    "Dank je" Ik kijk hem dankbaar aan waarna mijn blik valt op een vampier die ons aan staat te staren. "Ben je mijn geur van bloed gevolgd of wil je mij gewoon vermoorden omdat ik Kaname heb vermoord?!", roep ik. "Ik wil jou en je vrienden vermoorden", antwoordt hij. "Alex , laat het dit keer aan mij over", glimlach ik. "Niall , laad die kogels en bereid je voor."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    'Graag gedaan' zeg ik glimlachend waarna ik de spullen weer tegen een boom zet en het pistool uit mijn zak haalt waarna ik de kogels in laad. 'Komt wel goed aangezien het niet zo makkelijk is om ons te vermoorden' zeg ik en richt mijn volledige aandacht dan ook op de vampier.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik ga met mijn benen gestrekt staan en met mijn rechterwijsvinger bij de trekker. "Nu!", Schreeuw ik en we schieten volop op de vampier. Ik ren snel naar hem toe en ruk zijn hoofd eraf. "Geef me een aansteker", mompel ik. Niall gooit een aansteker en ik gooi het op de vampier. Ik klop mijn handen af. "Goed gedaan", glimlach ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Jij ook en ik snap eigenlijk niet dat ze ons nog op komen zoeken aangezien het alleen maar hun eigen leven kost' mompel ik waarna ik naar het pistool kijk dat ik nog steeds in mijn handen heb en dan weer naar Jay.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik kijk even achter me en ik zie dat Emmett , Jasper en Alex al weg zijn. "Simpel toch , zij willen ons vermoorden , maar zij weten niet dat ik een vampierjager ben." Ik kijk even naar het pistool in Niall's handen. "Geef die maar hier , als de pers erachter komt.. Ah , ik wil er nog geen eens aan denken.", mompel ik.

    (Ik ga slapen , tot morgen! X)


    I don't want you to die, I want you to suffer.