• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    CatEyes schreef:
    (zal ik de kaping doen?)

    (is goed )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {yeah}
    Eleonora Deborah Fay Cole
    'O gelukkig want ik houd het niet meer vol!' zucht ik opgelucht.


    Do what people say you can't.

    Keniya Jazmyn Yuo

    Ik sliep aan een stuk door. Ik was doodmoe en had geen zin.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ann

    De man die ik eerder zag keek op zijn horloge en stond op. Hij liep trillerig naar de wc's . Maar inplaats van naar dee wc te gaan, trok hij een mes, en drukte die tegen een stewardes' keel. Toen kwamen er mannen uit andere wc's en andere plekken, allemaal met wapens. 'don't move' zei een man. 'stewardeses, walk slowely in here' en hij hield het stewardessen hokje,open. 'if you don't, this lady is not alife anymore' gehoorzaam liepen de stewardessen het hokje in. De mang gooide de andere stewardess ook in het hokje. 'oke, if ypu make just one move, my men will kill you' zero hij tegen ons.had ik mijn gevechtsstok maar bij me gehad. Dacht ik bijmezelf. Maar die lag in de cabine mrt bage (grote bagage)
    Hij liep mar dee cockpit, en opende de deur. We hoorde vaag 'don't move. Fly lower. End when as i say it, open the bagage room' ik voelde hoe we lager vlogen. Even later voelden we een schok, en zagen we onze bagage vallen. 'now, jump out of the plain' zeiden de mannen, tetwijl ze hun geweren tegen somige mensen hin hoofd drukte. De deur was al open. De mensen sprongen, en yoen ik moest sprong ikook.
    Ik haalde mijn zelfgemaakte toverstok uot mijn tasje dat ik bijme had, en riep 'Wongardium Leviosa' toen ik in het water plonste, viel ik minder hard als de rest......

    (sorry voor de typfouten)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (ik moet eten)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Jason Samuel Green
    De meesten bananen had ik al op. Ik keek omhoog. Een vliegtuig, maar zo laag? Eerst vielen er koffers uit. En nu sprongen er zelfs mensen uit! Kwam dit mij niet bekent voor?


    Do what people say you can't.

    Eleonora Deborah Fay Cole
    Ik schrok me dood om de man. Op één of andere manier kwam hij me bekent voor. Het was 1 van de mannen van het vliegtuig! Toen de rest tevoorschijn kwam wist ik het meteen. Dit waren ze. 'Dat zijn die mannen van het vliegveld' fluister ik zo snel mogelijk naar Ann. Ik trek 1 van de reddingsvesten onder de stoelen vandaan en loop ook naar voren. Het zwemvest had ik in mijn tas gestopt, zodat het leek dat ik alleen een tas bij me had. Ik spring net als de andere mensen uit het vliegtuig en als ik dat doe trek ik snel de rist van mijn tas open en haal het vest eruit en doe hem aan.


    Do what people say you can't.

    (ze drijven op hin koffers ofzo)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Thomas Henglinston
    Ik hoorde mensen een soort van gillen ik kijk op en mijn ogen worden groot.Dit meen je toch niet?!Een man had een stewardes vast en drijgde haar de vermoorden als de stewardessen niet in een hokje gingen.Ze deden wat hij vroeg en daarna zag ik dar sommige mensen een geweer tegen hun hoofd gedrukt kreeg,ze beveelden ons uit het vliegtuig te springen,maar eerst werd onze bagage gedropt in de Oceaan.Na een tijd moet ik ook springen.Ik slikte en hield mijn rugzak steviger vast waarna ik uit het vliegtuig werd geduwd."Oh My Fuck!"Gilde ik voor ik het water in belande.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eleonora Deborah Fay Cole
    Dat vest werkte een beetje maar niet erg veel. In de verte zag ik mijn neon roze koffer drijven. Ik zwom er heen en ging erop zitten. 'Daar is een eiland!' roep ik terwijl ik er naar wijs.


    Do what people say you can't.

    (de stewardessen zijn btw ook uit het vliegtuig gesprongen)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Thomas Henglinston
    Proestend kwam ik boven water.Ik schudde even mijn haren die daarnet mijn zicht blokeerden,direct zocht ik mijn koffer en zwom ernaartoe waarna ik mezelf eraan vastklemde.Fijn mijn eerste vakantie zonder ouders...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ik ga eten}


    Do what people say you can't.

    Jayani Jefferson
    Het duurde even voor ik me besefte dat ik nog leefde, maar het koude water bevestigde dat. Hoestend kwam ik boven water, vechtend tegen de harde stroming. Ik klampte me vast aan de eerste de beste koffer die ik zag en klampte me er stevig aan vast. Wat was er net gebeurd? Dit kon niet, deze dingen gebeurden alleen in films! En mijn laptop, die stond nog in het vliegtuig. Er ging een steek door mijn hart. Je kon het raar noemen, maar die computer was werkelijk mijn alles. Ik klom op de bovenkant van de koffer en wreef het water van mijn gezicht. Mijn tenen voelden ijskoud aan en ik was een van mijn schoenen verloren. Ik keek om me heen en hoorde de andere passagiers gedempt gillen, alsof er een glazen muur tussen ons in stond. Ik besefte me dat mijn oren vol water zaten. Wat zouden de mannen nu met het vliegtuig doen? Het in een gebouw laten vliegen zoals die ene keer met de twin towers? We moesten mensen waarschuwen! Maar hoe? Ik dreef ergens in de zee. Pas toen drong het tot me door dat we ergens in de middle of nowhere dreven. Geschokt keek ik om me heen, op zoek naar land.


    yeehh

    Ann

    Ik klampte me aan mijn koffer vast. Gelukkig had ik mijn mobiel in mijn waterdichte tas gedaan. Ik keek rond em zag alleen maar zee. Of toch... Een eilanf!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.