• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oké, dan moeten Damon en Lily het zoenen helaas afronden, en daarna naar de plek gaan waar Sebastiaan is, I guess?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Hmm. Waar is sabastiaan?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Sebas is buiten Cimmeria. Hij zit buiten de school :') dus dat gaat niet zo makkelijk :')

    maar ik kan wel doen dat hij ook op die school komt? ^^ dan zit hij nu zogenaamd in de kantine te eten :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Is goed :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Okay :3]
    Lily
    Na een tijdje verbrak ik de kus en keek hem grijnzend aan. ''Nu ben ik toch wel blij om het feit dat je mijn kamergenoot bent,'' grijnsde ik, en ging verder met omkleden. ''Eten?'' grinnikte ik. Ja, dit deed ik om hem te plagen. Op dat gebied was ik niks veranderd.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:01 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Dat klinkt al beter dan eerder' Zeg ik grijnzend waarna ik mijn T-shirt weer over mijn hooft trek en mijn jasje van mijn bedrand gris en vervolgens zucht om haar voorstel om iets te gaan eten, 'Is goed' Andwoorde ik vervolgens

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:03 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik heb mijn eigen polyvore account :3 alleen ik heb pas twee sets gemaakt ^^ klikkos ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Dat vest in je set heb ik ongeveer presies hetzelfde in het blauw :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Samen met Damon liep ik naar de kantine. Mijn hakken galmden zoals gewoonlijk door de gangen.
    Mij zag je niet zo snel op gympen of iets dergelijks.
    Nietsvermoedend liep ik door, maar toen ik zag wie er in de kantine zat, bleef ik abrupt stilstaan. Dat kón niet. Onmogelijk. Nee.
    ''D-Damon? Ik eh- heb t-toch niet.. zo'n honger,'' mompelde ik, mijn blik nog altijd op Sebastiaan gericht, die idioot die me al die tijd volgde. Hoe was dit mogelijk?!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Wat is er?' Vraag ik waarna ik haar blik volg naar de jongen, ik kende hem niets maar haar blik zei in iedergeval genoeg. 'Wat is er Lily?' Vraag ik nog een keer.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Zoiets heb ik ook in het blauw :3

    van Only geloof ik ^^


    trollollol, hoi Lily xoxo Sebastiaan]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sebastiaan Folks
    Ik eet rustig van mijn eten. Ik observeer een beetje de kantine onopvallend en kijk af en toe of ik Lily zie. Uiteindelijk komt ze de kantine binnengelopen. Natuurlijk op hakken, zoals gewoonlijk. Ik geef geen blijk van herkenning en mijn blik gaat gewoon ergens anders heen. Ik ga net doen alsof ik haar niet ken en ze gek geworden is. Prima aanpak lijkt me. Want wie wordt er nou niet achterdochtig als je al 159 jaar wordt opgejaagd? Precies.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    ''D-dat-''
    Instinctief draaide ik me om en liep weg van de kantine. Dit meende je niet.. Ik ging niet nog een keer Damon in de steek laten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    Dat gaf in iedergeval andwoord op de vraag die er in mijn hooft afspeelde en vervolgens liep ik met haar mee weg van de kantine 'waarom achtervolgt hij je?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik negeerde de vraag van Damon en liep snel verder. Het liefst zo ver mogelijk van die creep vandaan..
    Ik merkte dat ik een beetje trilde, maar probeerde het te onderdrukken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''