• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (mijn topics^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik kijk hem aan en eigenlijk wil ik automatisch glimlachen totdat ik net op tijd besef dat dat juist de opdracht is om niet te doen. Ik heb nu gewoon de kans om ongegeneerd in zijn ogen te kijken. Dus dat maakt de wedstrijd leuker. Ik houd het lang vol, vind ik zelf tenminste. Maar uiteindelijk moet ik toch lachen. Als eerste.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik begin ook te lachen zodra zij lacht. 'Ja, ik heb gewonnen! Nu mag jij wat doen wat mij vermaakt! Weet je iets?' vraag ik grijnzend. Jippie! Ik had gewonnen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Hij kijkt me grijnzend aan. 'Nee,' zeg ik met een lichte grijns, 'Ik ken je pas net... Dus ik weet niet wat jou vermaakt.' en ik kijk hem nog steeds aan terwijl ik uit automatische op mijn lip bijt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik lach 'Dat is mijn tekst.' zeg ik grijnzend. Ik kijk haar nogsteeds aan. 'Dan mag jij nu ook gaan dansen.' zeg ik grijnzend. Ik loop naar de sterio toe en zet hem aan. Ik grijns even. 'Succes!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    'Neeeee,' kreun ik zachtjes. 'Doe me dat alsjeblieft niet aan. Hij zet de stereo al aan. Ik loop naar hem toe en kijk hem met een pruillipje aan, 'Is er niet iets anders wat jou zal vermaken?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grijns als ze op me afkomt en vraagt of ze me niet ergens anders mee kan vermaken. Ik weet wel wat, mij zoenen, denk ik, ik zeg dat maar niet hardop. Waarom denk ik dat überhaupt? 'Dan moet je zelf iets verzinnen. Dansen of zelf iets verzinnen.' ik zet de sterio wat zachter. 'Kies maar.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Hij zegt dan dat ik zelf iets moet verzinnen. Er schieten verscheidene dingen door mijn hoofd. Zoals... Nee, daar ga ik niet eens aan denken.. Zoenen. 'Oke, maar voordat ik ga dansen wil ik graag.. Je ogen eruit prikken zodat je het niet kan zien.' en ik glimlach naar hem. 'Of wat minder dramatisch en je een blinddoek voordoen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grijns. 'Zijn mijn handen voor mijn ogen ook goed?' ik zet de sterio wat harder en hoor het liedje Just the way you are. Ik ga op de bank zitten en sluit mijn ogen net niet helemaal. Ik houd mijn handen ervoor en kijk door een spleetje tussen mijn vingers door. 'Ik zie niks!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Het liedje Just the way you are komt. En ik glimlach. 'Well, this is just the way I am.' en ik begin te dansen. En ik moet toegeven, ik doe het beter dan James. En eigenlijk voelt het ook wel goed. Alsof het goed gaat. Maar daar twijfel ik over. Als het nummer gedaan is kijk ik richting James, 'Vermaakt?' vraag ik aan hem. Ik loop in zijn richting en houd halt voor hem. Ik weet heus wel dat hij keek. Ik pak zijn handen en haal die voor zijn ogen weg, 'Boe.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Jahoor.' zeg ik grijnzend. Ik zie dat ze naar me toe loopt en sluit snel mijn vingers. Ik begin te lachen als ze "boe" zegt. Ik sta op en merk dat ze mijn handen nogsteeds vast heeft. Ik grijns even. Mijn shirt ligt nogsteeds op de leuning van de bank. Ik kijk weer in haar mooie ogen. 'Je kan goed dansen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik moet lachen als hij zegt dat ik goed kan dansen, 'Nehh, ik kan niet dansen,' zeg ik met een glimlach. Ik heb zelf niet eens echt door dat ik zijn handen nog steeds beet heb. 'En als jij zegt dat ik goed kan dansen betekent het dat je gekeken hebt!' zeg ik quasi-verontwaardigd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Ik heb niet gekeken. Ik voelde het door de beweging van de lucht.' het valt me op dat we heel erg dicht bij elkaar staan. Ik ben iets langer als haar en moet dus naar beneden kijken om haar aan te kijken. Ik ga wat door mijn knieën zodat we even groot lijken. 'Je bent mooi.' zeg ik zomaar. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Wie zegt er nou zomaar zoiets? Mijn wangen kleuren weer rood. Tuurlijk...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [mijn topics]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alison Love
    Ik grinnik als James iets door zijn knieën gaat, we zijn nu even groot. Dan zegt hij dat ik mooi ben. Niet knap, maar mooi. Een lichte blos verschijnt op mijn wangen, maar James wordt echt rood. Een glimlach siert mijn lippen. 'Dankje,' zeg ik dan terwijl ik hem aan kijk. 'Dat is,' ik zoek het juiste woord, 'lief om te zeggen.' we staan redelijk dicht bij elkaar en ik kijk hem nog steeds aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.