• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik probeer een onschuldige grijns tevoorschijn te toveren. 'Ik ben ook lief.' jemig, kon ik alleen nog maar stomme dingen zeggen ofzo? Ik was nu echt niet goed bezig. Nog even en ze denkt dat ik gestoord ofzo ben.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik kijk lachend naar hem, 'Ja hoor, je bent heel lief,' zeg ik dan. Ik laat nu pas zijn handen los, 'tot op het punt dat je mij ook liet dansen.' ik kijk hem met een scheve lach aan en zet dan een paar passen achteruit bij James vandaan. Ik kijk met een klein lachje aan, 'Wat wil je nu doen?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik lach. 'Je deed het beter als mij.' ze vraagt wat ik nu wil doen en ik ren op har af. Ik til haar op en zeg grijnzend 'Zwemmen.' ik ren naar de plek waar ik denk dat het zwembad is en spring erin terwijl ik Alison nogsteeds vast heb. Ik laat haar los en schud met mijn haar. Ik grijns even en duik onderwater.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ineens komt James op me afgerend en tilt me me gemak op. Die zag ik niet aankomen. Ik slaak een klein kreetje, 'James!' en hij rent met mij naar het zwembad en springt er zo met mij in. Dan pas laat hij me los. Ik kom boven water. Ik ben helemaal nat. James duikt weer onderwater en ik zwem hem achterna en pak hem bij zijn enkel en trek hem naar me toe. Ik moet lachen dus ga ik snel bovenwater. 'Waarom vinden jullie het allemaal zo leuk om mij met kleren en al het water in te gooien?'vraag ik lachend. 'Seth deed dat ook al gisteren.' en ik moet lachen. Seth heb ik vandaag nog gezien. Hij is ook een leuke jongen. 'Eigenlijk heet hij Brady, maar hij heeft liever dat je hem bij zijn tweede naam noemt.' ik glimlach naar James. 'Hem moet je ook ontmoeten!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik kijk haar met grote ogen aan als ze over een Seth ofzo begint. Heeft ze een ander!? 'Is hij je vriendje?' weet ik uit te brengen. Ik wil het antwoord eigenlijk niet eens weten.


    (ik moet gaan, ik ben vanmiddag weer terug.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Baaiiibaaaiii ^^]

    Alison Love
    Hij kijkt me met grote ogen aan. 'Is hij je vriendje?' vraagt hij dan. En ik schud lachend mijn hoofd. 'Nee James, hij is niet mijn vriendje.' ik duik weer onderwater en denk na, wat zou James dat uitmaken? Ik kom bovenwater vlak voor James. 'Ik heb helemaal geen vriendje.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (ik reageer soms wat langzaam, zit bij de kapper)

    James van Briel

    Ik grijns als ze zegt dat ze geen vriendje heeft. 'Gelukkig... Ik bedoel waarom niet?' zeg ik snel. Ik voel dat ik weer rood word en duik snel onderwater. Ze heeft geen vriendje! Met een grote grijns kom ik weer boven en kijk haar aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Als hij weer boven komt kijk ik met een lachje naar hem. 'Ik denk niet dat er jongens op mij vallen,'zeg ik met een lachje. 'En ik wil de juiste jongen vinden.' ik kijk naar hem. 'Heb jij een vriendin?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik denk wel dat jongens op jou vallen, denk ik in mijn hoofd. Ik grijns even. 'Nee, ik heb geen vriendin.' zeg ik met een onschuldige lach. Nog niet.

    (jippie, ik heb een grijs sterretje achter mijn personages^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ii moet nog verder met aanpassen :')]

    Alison Love
    Hij zegt het met een onschuldige lach, en even vergeet ik te zwemmen. Ik herpak mezelf en zwem in zijn richting. 'Nou, ik denk dat we hier voorlopig nog wel vast zitten...' en ik kijk naar hem. 'Dus dan is het jammer als hier geen leuke meisjes zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Ik heb hier al wel leuke meiden gezien hoor.' zeg ik lachend. Meteen bedenk ik me dan Alison natuurlijk ook weet dat ik alleen haar en Dave heb ontmoet, en Jade natuurlijk. Ik hoop dat ze vergeten is hoe weinig meisjes ik hier gezien heb. 'Zijn er dan wel leuke jongens hier voor jou?' vraag ik met diezelfde onschuldige lach.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik moet even lachen. 'Ja ik heb al leuke jongens ontmoet,' zeg ik met een lachje. Ik kijk naar James. Hij is een leuke jongen. Ik ben naast Jade het enige meisje dat hij heeft ontmoet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik voel meteen jaloersie opkomen. 'Wie dan allemaal?' vraag ik nieuwschierig. Ik haal mijn hand door mijn blonde krullen om het weer beter in model te brengen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik moet lachen, 'Ben je daar nieuwsgierig naar?' vraag ik dan. 'Ehm.. Elan, maar hij valt op jongens, Seth is een leuke jongen, jij, ehmm.. Marten is schattig.' en ik glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik mag de RPG overnemen van LoveLanguage, want ze heeft het druk.]