• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alison Love
    Wat?! Ik veer overeind. Ik schrok van de stem en hoor de deuren op slot gaan. 'We zijn buitengesloten,' zeg ik tegen James. Terwijl onze kleren nat zijn. En alleen wij tweeën. 'We zijn alleen,' zeg ik tegen James.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Grehold
    Ik kijk Elan aan. 'What the heck.' zeg ik dan en zie ook dan de rolluiken dicht zijn wardoor je niet meer naar buiten kan kijken en zie dus niks meer en loop op gevoel naar een lamp toe en doe die aan en ga weer naast Elan zitten. 'We hebben teminste net gegeten.' zeg ik dan en kijk hem aan en kijk rond, de hele kamer was donker behalve het licht wat ik net had aangedaan en ik zucht. 'Wat nu?' vraag ik dan en kijk hem aan en bijt op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Ik schrok, al had ik het wel verwacht. 'Geen idee' zeg ik, 'Ik ben tenminste bij jou. Het is alleen wij twee. Niemand anders.'

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Als ik in mijn slaapkamer, rustig op het bed zit te lezen, hoor ik de stem en ren gelijk naar de deur om te testen of hij echt dicht is. Shit, hij is dicht.
    "Laat me hieruit!" roep ik en begin boos te bonken tegen de deur.
    Maar mijn linkerhand komt verkeerd terecht op de deur en de pijn neemt mijn hand over, ik moet doorzetten, ik heb ergere pijn gevoeld dankzij schoonspringen, dus dit is niks.
    Ik begin nog harder te bonken, bijt op de binnenkant van mijn wang en negeer de pijn.
    "Wees een man en laat je rotkop zien zodat ik tenminste kan vechten!"schreeuw ik ziedend en de woede neemt mijn brein en lichaam over. Het heeft de controle over me.
    "Klootzak! Ik sla je verrot," roep ik nog.
    Wat bereik ik hier mee? Juist ja, niks. Ik begin te huilen en zak neer op de grond, zodat ik tegen de deur aankijk, ik draai me om en begin hysterisch te huilen.
    Als ik zelfmoord pleeg, kom ik nog weg. Niemand hier mag me, ik ben maar maffe Marilyn, ben ik altijd al geweest.
    Ik zal nooit meer Noel zijn lach horen. Zo snel de deuren dicht gaan, maak ik er een einde aan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Jullie zitten tenminste binnen XD

    James en Alison zijn buiten met natte kleren xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [I will let you guys know a side of Marilyn, nobody in the house knows.
    Sorry dat ik niet echt actief was.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Naomi Grehold
    'Teminste nog iets positiefs.' zeg ik dan grijnzend en leg mijn hoofd op zijn schouder en glimlach. 'En wij hebben de tv en alles.' zeg ik dan grijnzend en kijk Elan aan en druk dan mijn lippen weer op de zijne.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 18:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk geschrokken naar Hope en Jade. 'Hij weet wat we doen. Hij kent mijn naam! Ik wil hier weg!' ik begin aan de deur te rammelen en er tegen aan te beuken.

    James van Briel

    Ik kijk even naar Alison. 'Moeten we nu 24 uur overleven zonder water en eten?' vraag ik met grote ogen. 'Buiten met natte kleren? Zonder shirt?' ik kijk even naar Alison. 'Wat moeten we doen!?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ben straks voor een paar minuutjes weg.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alison Love
    Ik kijk naar James. 'Rustig,' zeg ik met een glimlach. Er is hier een bar buiten.' en ik wijs achter me. 'En als we het koud krijgen... Moeten onze kleren uit' ik bloos licht. Ik bedoel er niets mee. Maar met natte kleren krijg je het kouder. 'En als ik met iemand vast moet zitten ben ik blij dat het met jou is.' ik glimlach naar hem.

    [Hoe laat is het in het RPG?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik klim uit het water en grijns even. 'Ja, ik ben ook blij dat ik met jou opgesloten zit.' ik ga naast haar zitten en trek mijn schoenen uit. 'Misschien moeten we... Nu al onze kleren... Uitdoen... Dan kunnen ze drogen.' ik bloos net als haar even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik trek ook mijn schoenen uit. Ik bijt even op mijn lip. 'Ik doe niet alles uit,' zeg ik dan met een lachje. Mijn ondergoed houd ik aan. Ik trek als eerste mijn shirt uit. En daarna ook mijn broek. Ik vervloek mezelf dat ik geen bikini heb aangetrokken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Mijn blik glijd over haar lichaam. Snel kijk ik weer naar het zwembad en doe mijn broek uit. Dit is eigenlijk best wel ongemakkelijk. Mijn onderbroek schijnt door. Ik ga in het gras liggen en zucht even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    James gaat op het gras liggen. Ik glimlach en ga naast hem liggen. 'Nu hebben we niet zo veel meer te doen,' zeg ik met een lachje. Ik kijk even naast me naar James.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grijns even als ze naast me komt liggen. 'Nee, inderdaad.' Eigenlijk vind ik dit niet eens zo heel erg, behalve dan het feit dat wij buiten zijn in plaats van binnen. Ik kijk haar aan. 'Sorry dat ik ons in het zwembad moest gooien.' zeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 19:27 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!