• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grijns even en luister naar de namen. Met Elan kan ik leven, Seth... Ze heeft het al twee keer over hem gehad nu. Dan ik, niet veel over te zeggen. En dan een Marten. Vind ze Marten schattig!? Wie is in hemels naam Marten!? Ik probeer te glimlachen. 'Wie is Marten?' mompel ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    'Marten is ook een jongen hier, hij is dertien, en hij ziet er zo jong uit. Gewoon schattig.' ik glimlach naar James. Hij klonk... Jaloers? En ik snap niet waarom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik zucht opgelucht als ze zegt dat Marten 13 is. Ik denk niet dat ze op 13jarige jongens valt. Dan hoef ik me alleen nog maar zorgen te maken over Seth. 'Wat zullen we nu doen?' vraag ik om over een ander onderwerp te praten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik zie dat hij denkt, ik negeer zijn vraag en vraag op mijjn beurt, 'Waar denk je aan?' ik zwem richting de kant en klim her water uit. Volgens mij zie ik er verschrikkelijk uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat heb ik allemaal gemist???? Wow, al veel...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    James van Briel

    'Ow... Niks.' zeg ik snel. Ik zwem haar achterna. Ik klim er ook uit. Ik ben blij dat ik mijn shirt uit had gedaan, anders had ik een nat shirt en dat is irritant. 'Wat gaan we nu doen?' herhaal ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Niet zo veel :Y)

    James en Alison zijn een film gaan kijken, na gefondued te hebben. En daarna tilde hij haar op en sprong met haar her zwembad in :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alison Love
    Zoals James daar staat zonder shirt... Ik kwijl nog net niet. Ik merk dat mijn shirtje doorschijnt. 'Wat dacht je van...' begin ik. En dan duw ik James nog een keer het zwembad in. Ik moet lachen en kijk naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sandrapoep schreef:
    [Ik mag de RPG overnemen van LoveLanguage, want ze heeft het druk.]


    [Ik weet niet of iedereen het gelezen had haha ^^]

    James van Briel

    'Ahh..' roep ik als ik het water word in geduwt. Ik kom weer boven en grijns. 'Die krijg je terug!' roep ik lachend. Ik klim weer op de kant en til haar op. Ik loop naar de duikplank en ga op het puntje staan. '3...2...1.. Nu!' ik laat haar in het water vallen en spring haar achterna.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sandrapoep schreef:
    (...)

    [Ik weet niet of iedereen het gelezen had haha ^^]


    (ow leuk! Ik had hef inderdaad niet gelezen^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    James tilt me op en laat me dan los in het water. Ik slaak weer een klein gilletje en beland in het water. James springt me achterna en ik zwem gelijk door naar de kant waar ik mezelf lachend op de rand optil. Jk ga er bij liggen met mijn benen nog in het water.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Probeer maar niet te ontsnappen.. Het zal je toch nooit lukken, toch Marten? Je moet wel héél diep kunnen graven om hier weg te kunnen. Denken jullie dat ik dat zomaar accepteer?

    De deuren sloegen plots allemaal dicht. Iedereen greep naar de deurknoppen, die dicht zaten.

    Dit is jullie straf. De komende 24 uur zitten jullie hierin opgesloten.

    (ik ga eten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    'shit,' zeg ik luid. Iedereen zit 24 uur opgesloten en wij zitten natuurlijk weer bij een bowlingbaan. 'En nu?' vraag ik aan Jade en Marten. We hebben nog wel het geluk dat er een minibar hier is, maar dat is het dan ook wel.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see