• Topic 7 ^^!

    Rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: Roxanne Gryffindor - Seeker van het Quidditchteam.
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Lily Evers: Sophie Gryffindor
    -Bellatrix Zwarts: Sophie Zwadderich
    -Andromeda Zwarts: Audrey Gryffindor

    Zelfverzonnen personages:
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor - Keeper van het Quidditchteam.
    -Audrey: Calyce Hepatica Llewelyn Gryffindor



    Leraren:
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor - Chaser van het Quidditchteam
    - Sarita Gryffindor


    Quidditch teams:
    Gryffindor
    Seeker: James Potter
    Keeper: Evana Lexie Morson
    Chaser: Sophie
    Chaser: Calyce
    Chaser:
    Beater:
    Beater:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:11 ]


    Tijd voor koffie.

    {Kan iemand me even vertellen waar het verhaal zich nu afspeelt? XD Naders kna ik niks schrijven.}


    living la dolce vita

    Mione schreef:
    {Kan iemand me even vertellen waar het verhaal zich nu afspeelt? XD Naders kna ik niks schrijven.}


    {Evana en Andromeda staan in de gang, Bellatrix, Calyce en James zijn in de ziekenzaal :3}


    Tijd voor koffie.

    xEvangeline schreef:
    [Het is Esther! Jeetje wat een tijd geleden! Ach, valt eigenlijk wel mee... xD. O, en voor het geval je het je afvraagt: ja suis Bruna, maar heb een nieuw profiel gemaakt zodat dat Rebecca-kind me niet meer lastigvalt (heb je btw al gehoord dat ze een faker was?). Maar ik ben erachter gekomen dat ze waarschijnlijk niet meer terugkomt en ik heb ook absoluut geen zin om me als iemand anders voor te doen, maar ik houd de naam Audrey wel :) (het is een coole naam).

    Ff iets heel anders... ik citeer: "maar Calyce komt er dapper tussen" en "goedaardige Andromeda". Yeah sophie, I love my characters xD!
    Ze staan trouwens nog niet in de lijst]


    {Yw ^^, ik wou het graag in verhaal-vorm doen :3}


    Tijd voor koffie.

    xEvangeline schreef:
    Calyce

    Er moest wel een klein lachje vanaf bij het horen van de opdringerige stem van het meisje, maar vrijwel zo gauw als de slagen van de vleugels van een mus verdween die weer.
    'Maak je geen zorgen, je komt heus wel te weten welke oorzaken deze gevolgen hebben aangericht. Enkel wacht ik nog steeds op een naam, die nog steeds niet is gevallen. Zou ik daar een tweede keer over mogen vragen?' mijn uitnodigende stem stierf weg en werd gevolgd door een priemende, afwachtende blik.

    Andromeda

    Ik keek heel kort toe hoe Evana op eigen houtje haar weg naar de ziekenzaal probeerde voort te zetten tot ik te hulp schoot en haar arm over mijn schouders sloeg zodat ze steun ontving. Ik glimlachte openhartig toen ze me quasi-verbaasd aankeek. Ik keek even snel achterom om naar Rodolphus en zag dat Evana mijn voorbeeld volgde.
    'Moet je hem niet bevrijden?' vroeg ze zacht.
    Mijn mondhoeken krulden op tot een brede glimlach waarbij mijn tanden bloot kwamen te liggen en ik mijn hoofd schudde.
    'Dat gebeurt later wel.'
    In de ziekenzaal troffen we Bellatrix weer aan, dit keer stond ze voor een voor mij onbekend meisje met een verbonden schouder en ik zag Potter naast haar op de grond liggen.


    Bellatrix Zwarts
    Ik steek mijn neus in de lucht, in een zweem van arrogantie.
    "Bellatrix," begin ik,
    "Bellatrix Zwarts," vervolg ik, en bekijk vol genoegen de reactie op de gezicht van Calyce. De Zwartsen zijn befaamd.
    Dan hoor ik ineens voetstappen in onze richting, en ik draai me bliksemsnel om, maar verdeel mijn aandacht, zodat ze me niet stiekem kunnen beheksen.
    "Dromeda," sis ik. Mijn ogen worden groot als ik haar samen met het modderbloedje Morson zie. Mijn blik flitst van Dromeda naar Ted Tops, die uitgeteld op een ander bed ligt. Dan flitst mijn blik weer terug.
    "Jij verrader! Jij bloedverrader! Jij bent mijn zus niet!" gil ik,
    "Crucio!"

    Evana Lexie Morson
    Andromeda lijkt me aardig, en we lopen naar de ziekenzaal. Daar zie ik Bellatrix, voor James en Calyce staan. In reflex krimp ik ineen. Maar ik wordt niet zo boos als Bellatrix, die Andromeda vol woede een Bloedverrader noemt.
    "Jij bent mijn zus niet!" roept ze, en ik kijk naar Andromeda. Is ze een Zwarts? Dan vuurt Bellatrix haar vervloeking af.


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    (...)

    {Evana en Andromeda staan in de gang, Bellatrix, Calyce en James zijn in de ziekenzaal :3}


    {Oke. (: nu moet ik alleen nog iets verzinnen voor Kate... Dat ze ergens door een tijdje weg was ofzo en dat ze nu weer terug komt. XD Anders is het een beetje vreemd. XD}


    living la dolce vita

    {Oké, ze kan natuurlijk ook bijv. eerder weggegaan zijn van het bal, ofzo, :3}


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    {Oké, ze kan natuurlijk ook bijv. eerder weggegaan zijn van het bal, ofzo, :3}


    {Ik snap er niet veel meer van... :$}

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 21:04 ]


    living la dolce vita

    Mione schreef:
    (...)

    {Ik snap er niet veel meer van... :$}


    {Laat maar, negeer die post maar ;P}


    Tijd voor koffie.

    Mione schreef:
    (...)

    {Wie ben jij?(A) Omdat je een nieuw profiel hebt weet ik dat dus niet... XD }

    O... xD. Ik was degene die o.a. het personage Gabrielle Winona Monroe bestuurde :).


    Fuck the government.

    Andromeda

    Ik opende vol ontzet mijn mond om tegen Bella's beschuldigingen in te gaan, maar ik had nog geen lettergreep gesproken of ze richtte haar stok op me en stroomde de meest onvoorstelbare pijn mijn lichaam binnen. Ik zakte zwaar ademend door mijn knieën en deed mijn uiterste best om niet de longen uit mijn lijf te schreeuwen. Ik voelde mijn lichaam schokken en besefte dat ik nog maar naar één ding verlangde: de dood.
    Met een onmerkbare schok besefte ik waar mijn gedachten heen dwaalden en probeerde weer bij positieven te komen, maar het leek een onmogelijke opgave.
    'Bella...' bracht ik uiteindelijk gesmoord uit.
    Hoe moest ik dit ooit met haar bijleggen? Voor de rest van mijn leven bij Dreuzelgeborenen uit de buurt blijven? Het besef drong tot me door dat ik dan ook Ted vaarwel zou moeten zeggen... net nu er een vriendschapsband tussen ons ontstond. Door de hevige pijn die mijn zenuwen prikkelde kreeg ik niet door dat de tranen me over de wangen stroomden en dat ik inmiddels op de grond lag.
    Waar was madame Pomfrey als je haar nodig had?

    Calyce

    Ik glimlachte licht zelfvoldaan toen de naam van het meisje over haar lippen rolde. Toen rechtte ik mijn rug en stak een hand uit.
    'Aangenaam, Bellatrix,' maar ze schudde mijn hand niet, in plaats daarvan was haar aandacht gericht op twee meisjes verderop in de zaal die beiden bij de ingang stonden.
    Ik herkende Evana en zag dat ze steunde op de schouders van een bruinharig meisje dat ik niet kende.
    Bellatrix schold het meisje uit voor Bloedverrader wat me kort de huiveringen over mijn rug deed lopen, waarna ze schreeuwde dat ze niet haar zus was.
    We hebben hier dus te maken met zusjes... dacht ik bij mezelf waarna Bellatrix plotseling het bruinharige meisje met de Cruciatusvloek vervloekte.
    Mijn hand schoot uit reflex naar mijn zak om mijn toverstaf te pakken; ik voelde niets. Ik bracht mijn hand naar mijn andere zak, daar zat ook niks.
    'Mijn toverstok is weg,' fluisterde ik geschokt en licht in paniek.
    Zonder een toverstok was een heks of tovenaar vrijwel machteloos, behalve als het een groots en zeer ervaren persoon was.
    Mijn ogen schoten richting James en toen naar Evana, smekend om in actie te komen.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 21:32 ]


    Fuck the government.

    Evana
    Ik kijk naar Andromeda die duidelijk vertrokken van de pijn op de grond ligt. Ik zie vanuit mijn ogenhoeken de smekende blik van Calyce, die duidelijk vraagt om het op te laten houden. Zonder Andromeda's steun, kan ik maar half blijven staan, maar ik sta wel, en kijk uit het raam. Een rode zweem vliegt over mijn ogen, en ik spring grommend op Bellatrix af. Ik bijt en krab, maar ik hoor ook het geschrokken en verdwaasde geschreeuw dat Bellatrix maakt.


    Tijd voor koffie.

    James
    Hij knalde op de grond en verbaasde dat de andere leerlingen het niet door hadden. 'jij bent echt gestoord hè?' Zei James tegen Bellatrix. En keek haar boos aan en ging op zijn bed zitten. Maar hij schrok ook van Evena. Met grote ogen pakte hij zijn stok. En richten op Bellatrix.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Bellatrix Zwarts
    Ik schreeuw van woede en frustratie. En van vernedering. Vanuit mijn ooghoeken zie ik James Potter, die zijn toverstok op me richt.
    "Help me, idioot!" gil ik woedend richting hem, terwijl ik met het modderbloedje worstel.


    Tijd voor koffie.

    james
    (ik weet de spreuk niet maar hij spreekt het gwn uit ;p dat de tijd vertraagt)
    '...' zei hij en de tijd vertraagd. James loopt naar de twee toe en haalde ze iit elkaar. Duwde snel Evana tegen de muur en keek haar aan. Hij werd zenuwachtig pp de reactie van haar.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    James drukte me tegen de muur. Waarschijnlijk was het beschermend, maar toch werd ik er in zekere zin bang van.
    "Het spijt me, ik moest wel iets doen, de Cruciatus-" een rilling liep over mijn rug, terwijl ik deze woorden uitsprak. Mijn toverstok had ik in mijn hand, maar die hing slap naar beneden.
    "James?" zei ik een beetje angstig.


    Tijd voor koffie.