• Topic 7 ^^!

    Rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: Roxanne Gryffindor - Seeker van het Quidditchteam.
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Lily Evers: Sophie Gryffindor
    -Bellatrix Zwarts: Sophie Zwadderich
    -Andromeda Zwarts: Audrey Gryffindor

    Zelfverzonnen personages:
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor - Keeper van het Quidditchteam.
    -Audrey: Calyce Hepatica Llewelyn Gryffindor



    Leraren:
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor - Chaser van het Quidditchteam
    - Sarita Gryffindor


    Quidditch teams:
    Gryffindor
    Seeker: James Potter
    Keeper: Evana Lexie Morson
    Chaser: Sophie
    Chaser: Calyce
    Chaser:
    Beater:
    Beater:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:11 ]


    Tijd voor koffie.

    hahahahh sorry :( met dat erbij en je kan verder :p]]]]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Andromeda

    'Enervatio,' zei James en ik voelde mijn zintuigen weer hun werk doen.
    'Bedankt,' zei ik zacht, ietwat verbaasd.
    Ik keerde me tot Bella, die er veel te gefrustreerd uitzag. Wat deed die meid zichzelf en anderen toch aan? Moest ik hier niet met ma'm Pomfrey over praten? Ik haalde diep adem en liep naar mijn zwartharige zus toe.
    'Bells, kom op. Dit heeft geen nut, we moeten hierover praten...' ik legde mijn hand behoedzaam op haar schouder James en Evana met een "wat moet ik anders?"-blik aankijkend.


    Fuck the government.

    James
    Hij werd boos met hoe ze hier mee omging en draaide met zijn ogen en liep weg. Weg van de andere. Naar de zieken zaal hinkte hij vermoeid. Tot hij op zijn bed leg en nadacht. Hij was boos op wat hij allemaal heeft gedaan en pakte uit zijn zij zakje de snaai en keek ernaar.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Andromeda

    Ik keek de jongen na terwijl hij met een op zijn tenen getrapte gezicht langs me liep.
    Wat is het probleem, toch? vroeg ik mezelf af.
    Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar Bella, om te zien of de kust veilig was. Het meisje lag nog altijd naast de verlamde Rodolphus. Met behoedzame, alerte passen liep ik naar haar toe en hurkte neer.
    'Gaat het?' fluisterde ik.
    Ze keek op, en ik glimlachte. Mijn betoging van vriendelijkheid liet een zachte straal van verontschuldiging en medelijden blijken.
    'Ik ben Andromeda. Mijn achternaam is terzijde. Hoe heet jij?' ik stak mijn hand naar haar uit om haar rechtop te helpen zitten, maar ze deinsde ietwat geschrokken achteruit.

    Calyce

    Geleidelijk drongen er gedempte geluiden tot me door, die steeds duidelijker werden tot ik mijn omgeving scherp met mijn oren waar kon nemen. Ik hoorde pijnlijk gekreun hier en daar, luid en zacht gesnurk includerend en het o zo bekende zachte gemompel van madame Pomfrey als aanvulling.
    Ik opende mijn ogen, wat me me aan de oorzaak deed herinneren waarom ik hier lag. Onwillekeurig schoot mijn hand naar mijn schouder, die inmiddels in dik verband verbonden was en een helende prikkeling onderging.
    'Lekker geslapen?' klonk een bekende, maar niet zo vrolijke stem rechts van me.
    De jongen keek fronsend naar zijn gouden snaai. Ik ging met enkele moeite rechtop zitten en keek hem bedenkelijk aan.
    'Wat is er loos, James?' vroeg ik en haalde mijn wenkbrauwen op.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 23:59 ]


    Fuck the government.

    James
    'niks eigenlijk. Misschien omdat iedereen boos op mij is denk ik. Dat zit mij dwars.' Zei hij vermoeid en keek haar aan.. James zag dat ze met verband was verzorgt en trok een scheve glimlach en keek maar zij neen en weer omhoog.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Calyce

    Ik fronste niet-begrijpend mijn wenkbrauwen.
    'Ik ben niet boos op je,' glimlachte ik flauwtjes. 'Negeer die leerlingen, toch. Zij weten niet wat er gebeurd is. Zij weten niet dat het een of andere vorm van zwarte magie was. Maar... is dat werkelijk alles?' ik keerde mijn hoofd ietwat omlaag terwijl ik James nieuwsgierig aan bleef kijken.


    Fuck the government.

    James
    Hij zuchte en keek naar zijn been. 'er was net weer gevochten en mijn been is nog meer gewond geraakt. En ik voel mij nu hulpeloos.' En zuchte en ging beter liggen op zijn bed. Op zijn zij zodat hij kon praten met haar.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana
    Ik deins geschrokken achteruit naar het onbekende meisje. Ik sla mijn armen beschermend om mijn been heen. Recht in de open wond, en ik hap naar adem. "Evana, modderbloedje, dus vervloek me maar." zeg ik half fluisterend met grote, angstige ogen.

    Bellatrix Zwarts
    Woest draai ik me om, trek mijn toverstaf, en richt hem op de rug van Andromeda, maar briesend van woede laat ik de arm weer langs mijn zij hangen. Dit geeft niet genoeg voldoening. Ik ruk de deur van de ziekenzaal open. "Potter," krijs ik, en ik richt mijn toverstaf op hem. Ik ontwapen hem snel. "Wat is er gebeurd? Jij gaat mij dat nu vertellen," krijs ik.


    Tijd voor koffie.

    James
    Opeens rukte Bellatrix de deur open en keek wordt naar hem. En schreeuwde naar hem en onwapende hem. James schrok zich rot. Wat moest hij uitleggen?
    'uhm... Kan je het aardig vragen?' Vroeg hij eigenwijs.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Bellatrix Zwarts
    Ik poke met mijn toverstaf in zijn richting. "Geen géintjes, Potter. Je bent niet in echt in de.. Positie grapjes te maken." Ik maak een hoofdknik naar het andere meisje dat naast Potter ligt. "En jij? Weet jij er iets van?" dan werp ik een blik op Madame Pleister, maar die is te druk bezig aan de andere kant van de zaal, meer gewonde mensen te verzorgen. "Vertel het. Nú."


    Tijd voor koffie.

    james
    'wat moet ik vertellen? Over mij zelf of over dat jij vechten?' Wist hij uit te brengenen ging rechtop zitten. En dacht over zijn uiterlijk wilde ze dat weten?


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Bellatrix Zwarts
    "Levicorpus!" roep ik, naar James, en onmiddelijk wordt hij aan zijn enkel opgehezen.
    "Ik zei, geen geintjes! Wat is er gebeurd, vanwaar al deze," ik gebaarde met een hand naar de gewonde mensen in de zaal.
    "Zielepoten? En trouwens, wat is er met je haar gebeurd. Geprobeerd te verven?" zeg ik schamper.
    "'T ziet er niet uit" vervolg ik op een plagerige toon.


    Tijd voor koffie.

    James
    Opeens werd hij bij zijn enkel omhoog geschoten. Aan zijn zere been zag je duidelijk bloed op zijn spijkerbroek.
    'uhh... Nee ik heb mijn HAREN NIET GEVERFT. Ik heb dit allemaal niet gedaan.' Schreeuwde h . James keek moeilijk omdat hij op zijn kop hing.
    'Laat mij even normaal zitten! Voordat al mijn bloed naar mijn hoofd stijgt.' Vroeg hij eerst boos en daarna wat rustiger.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Andromeda

    'Evana, modderbloedje, dus vervloek me maar,' ze keek me met zulke angstige ogen aan dat ik er bijna zelf bang van werd.
    'Wat?' ik was zo verbaasd dat ik een kleine grinnik niet onderdrukken kon.
    Achter me hoorde ik de vlugge passen van Bellatrix vervagen waarna ik vanuit mijn ooghoeken naar Van Detta keek, die nog altijd geen vinger verroeren kon. Ik keerde me weer naar Evana.
    'Ik vervloek je niet,' ik schudde nog nadrukkelijk mijn hoofd. 'Gebruik dat woord alsjeblieft niet, trouwens. Het laat altijd een spoor van walging voor de bedenkers ervan over,' ik snoof afkeurend toen ik aan het woord "Modderbloedje" dacht en stak toen weer mijn hand naar haar uit. 'Mag ik je overeind helpen, Evana?' vroeg ik ietwat behoedzaam.

    Calyce

    'En jij? Weet jij er iets van?' vroeg het zwartharige meisje dat net de ziekenzaal binnen was komen stormen opdringerig aan me.
    Ik keek haar even met grote ogen aan, maar stak toen mijn rechterhand uit.
    'Laat ik me eerst even voorstellen. Mijn naam is Calyce, Calyce Llewelyn. En jij bent vast een Zwarts, je hebt wel iets weg van Sirius, maar een voornaam zou ik wel waarderen,' zei ik met een vriendelijke stem, maar zonder te glimlachen.
    Ze had James inmiddels aan zijn voeten in de lucht laten hangen, ik keek met een uitdrukkingsloos gelaat van het meisje naar James, en toen weer terug.
    'En als je instaat bent mij je voornaam te vertellen, zou ik je ook graag om de gunst willen vragen mijn vriend te bevrijden. Hij heeft een nogal zware nacht gehad, zie je. Er is een soort van kloon van hem verschenen, hij wordt verdacht van een beruchte misdaad en dan is zijn haar ook opeens van kleur veranderd,' somde ik allemaal op.


    Fuck the government.