• Topic 7 ^^!

    Rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: Roxanne Gryffindor - Seeker van het Quidditchteam.
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Lily Evers: Sophie Gryffindor
    -Bellatrix Zwarts: Sophie Zwadderich
    -Andromeda Zwarts: Audrey Gryffindor

    Zelfverzonnen personages:
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor - Keeper van het Quidditchteam.
    -Audrey: Calyce Hepatica Llewelyn Gryffindor



    Leraren:
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor - Chaser van het Quidditchteam
    - Sarita Gryffindor


    Quidditch teams:
    Gryffindor
    Seeker: James Potter
    Keeper: Evana Lexie Morson
    Chaser: Sophie
    Chaser: Calyce
    Chaser:
    Beater:
    Beater:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:11 ]


    Tijd voor koffie.

    James
    'Bellatrix heet ze! Ik wordt alleen maar bozer als je mij nog zo schaapachtig aan kijkt!Dus laat mij zodat ik kan lopen.' zei hij boos en deed een hand bij zijn been f het nog bloedde. Bellatrix lachte alleen maar. genietend van de pijn van andere.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Is het misschien een idee dat iedereen die niet meer meedoet simpelweg uit het lijstje wordt gezet? En dat dan een nieuw rollentopic aan wordt gemaakt, waarin wordt gemeld dat we meerdere deelnemers nodig hebben?
    Anders staat er daar maar zo'n lijstje met verscheidene namen, terwijl er slechts drie mensen zijn die deze RPG in leven houden xD.]


    Fuck the government.

    [ja is goed maar ik kan niks veranderen :3 maar schrijf nou maar :D ja we moeten om hulp vragen ^^]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Ja, dat was ik ook van plan, maar eerst ga ik nog even iedereen een gb'tje sturen, dat was mijn plan :3}


    Tijd voor koffie.

    [had ik al gedaan :(]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Synaisthmata schreef:
    {Ja, dat was ik ook van plan, maar eerst ga ik nog even iedereen een gb'tje sturen, dat was mijn plan :3}

    [Maar Rebecca en Bruna Luanne kun je er sowieso uithalen, in ieder geval :)]


    Fuck the government.

    {Ik heb hier echt heel lang niet gekeken. o.O Wat heb ik gemist? XD}


    living la dolce vita

    {Nou, in dat geval; wekcome back ^^, de Old Fiends reincarnatie is gestart! In some ways zijn wij allemaal nu een soort Old Friends xD. Maargoed, wat is er gebeurd. Evana, gebeten door Lupos, ging samen met James, die een paar rare gedaanteverwisselingen ondergaat, naar het bal. Daar, kruisde James met een soort 'slechte-ik' van hemzelf, die de wolfsworteldrank uit Evana's lichaam haalde. Die werd vervolgens prompt weerwolf, en verwondde meerdere leerlingen. Toen volgde er een schermmutseling buiten, tussen weerwolf Evana, James en Calyce en James' slechte dubbelganger. Vervolgens eindigde dit in het bos, waar Evana terug veranderde. Zo aangedaan, probeerde ze uit een hoge boom te springen, maar lief als hij is, breekt James haar val. Vervolgens liggen ze in de ziekenzaal, en worden ze gesommeerd door prof. Wafelaar, waar ze streng toegesproken en straf kregen. Dan volgt er een duel, Evana, James, Andromeda en Bellatrix. Het eindigt met James, terug in de ziekenzaal. Bellatrix gaat hem achterna, en wil weten wat er gebeurt is. Alweer een korte vervloeking, maar Calyce komt er dapper tussen. Ondertussen maakt goedaardige Andromeda kennis met Evana, die bang is.

    Dat was het wel zo'n beetje, niet?
    Ik post snel, maar ik zit op school ;P
    Anyway,welcome back!]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 20:26 ]


    Tijd voor koffie.

    {Wow... Ik heb echt heel veel gemist. XD}


    living la dolce vita

    Bellatrix Zwarts
    Ik knijp mijn ogen halfdicht bij het horen van de verklaring van het meisje. De eerlijkheid in haar stem is niet te benijden, of wel?
    "Dus dat is er met onze kleine Poter gebeurd," zeg ik zangerig, maar wel vals en zacht.
    "Maar dat is nog steeds geen verklaring voor de bloedbende hier," ga ik verder, terwijl ik mijn toverstok nu op Calyce richt. Potter valt uit de lucht op de grond, maar ik besteed geen aandacht aan hem. Tenzij hij komt met antwoorden. Ik hou Calyce onder schot, en James' stok hou ik stevig vast.


    Tijd voor koffie.

    Mione schreef:
    {Wow... Ik heb echt heel veel gemist. XD}


    {Och, valt wel mee xD}


    Tijd voor koffie.

    Evana Lexie Morson
    Mijn wantrouwen lijkt weg te nemen bij het horen van haar klaarblijkelijk gemeende verklaring over haar walging van het woord Modderbloedje. Ik kijk naar haar hand, en hijs mezelf overeind, waarna ik door mijn been zak en weer op de grond val. Ik ben blij dat Bellatrix al weg is. Het gips ligt verderop in stukken op de grond. Langzaamaan begin ik mezelf naar de ziekenzaal te slepen, dat lijkt nu aan het einde van de gang. Met mijn toverstok nog stevig in mijn hand. Ik kijk weifelend op naar Andromeda.
    "Ik eh.. moet maar weer eens verder," zeg ik, terwijl ik nog steeds mezelf verder probeer te slepen naar de ziekenzaal. Mijn been begint weer gemeen pijn te doen.


    Tijd voor koffie.

    [Het is Esther! Jeetje wat een tijd geleden! Ach, valt eigenlijk wel mee... xD. O, en voor het geval je het je afvraagt: ja suis Bruna, maar heb een nieuw profiel gemaakt zodat dat Rebecca-kind me niet meer lastigvalt (heb je btw al gehoord dat ze een faker was?). Maar ik ben erachter gekomen dat ze waarschijnlijk niet meer terugkomt en ik heb ook absoluut geen zin om me als iemand anders voor te doen, maar ik houd de naam Audrey wel :) (het is een coole naam).

    Ff iets heel anders... ik citeer: "maar Calyce komt er dapper tussen" en "goedaardige Andromeda". Yeah sophie, I love my characters xD!
    Ze staan trouwens nog niet in de lijst]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 19:07 ]


    Fuck the government.

    Calyce

    Er moest wel een klein lachje vanaf bij het horen van de opdringerige stem van het meisje, maar vrijwel zo gauw als de slagen van de vleugels van een mus verdween die weer.
    'Maak je geen zorgen, je komt heus wel te weten welke oorzaken deze gevolgen hebben aangericht. Enkel wacht ik nog steeds op een naam, die nog steeds niet is gevallen. Zou ik daar een tweede keer over mogen vragen?' mijn uitnodigende stem stierf weg en werd gevolgd door een priemende, afwachtende blik.

    Andromeda

    Ik keek heel kort toe hoe Evana op eigen houtje haar weg naar de ziekenzaal probeerde voort te zetten tot ik te hulp schoot en haar arm over mijn schouders sloeg zodat ze steun ontving. Ik glimlachte openhartig toen ze me quasi-verbaasd aankeek. Ik keek even snel achterom om naar Rodolphus en zag dat Evana mijn voorbeeld volgde.
    'Moet je hem niet bevrijden?' vroeg ze zacht.
    Mijn mondhoeken krulden op tot een brede glimlach waarbij mijn tanden bloot kwamen te liggen en ik mijn hoofd schudde.
    'Dat gebeurt later wel.'
    In de ziekenzaal troffen we Bellatrix weer aan, dit keer stond ze voor een voor mij onbekend meisje met een verbonden schouder en ik zag Potter naast haar op de grond liggen.


    Fuck the government.

    xEvangeline schreef:
    [Het is Esther! Jeetje wat een tijd geleden! Ach, valt eigenlijk wel mee... xD. O, en voor het geval je het je afvraagt: ja suis Bruna, maar heb een nieuw profiel gemaakt zodat dat Rebecca-kind me niet meer lastigvalt (heb je btw al gehoord dat ze een faker was?). Maar ik ben erachter gekomen dat ze waarschijnlijk niet meer terugkomt en ik heb ook absoluut geen zin om me als iemand anders voor te doen, maar ik houd de naam Audrey wel :) (het is een coole naam).

    Ff iets heel anders... ik citeer: "maar Calyce komt er dapper tussen" en "goedaardige Andromeda". Yeah sophie, I love my characters xD!
    Ze staan trouwens nog niet in de lijst]


    {Wie ben jij?(A) Omdat je een nieuw profiel hebt weet ik dat dus niet... XD }


    living la dolce vita