• Heeey

    Ik ga een RPG over 1D maken. Verhaallijn gaat als volgt :

    Het is 2010 , de jongens gaan individueel audities doen voor de X-Factor. Ze hebben hun vriendinnetjes meegenomen en natuurlijk ook hun dierbare familie. Ze worden allemaal beloond met een ticket naar de Bootcamp. Ze hebben die bemachtigd. Maar als ze op de Bootcamp zijn , moeten ze harder werken dat ooit tevoren om naar de Jugdes Houses te gaan. Maar helaas , valt de droom in duigen voor de jongens. Of toch niet? Simon plaats de vijf jongens in een groep! De jongens beslissen uiteindelijk dat ze het allemaal uitmaken met hun vriendinnetjes omdat ze allemaal willen focussen op hun carrière. Het gaat allemaal zo snel. Harry gaat met Caroline Flack om , er gaan zelfs geruchten dat ze een koppel zijn. Maar toch , One Direction eindigt als 3e in de competitie. Ze tekenen een contract bij Syco Productions en worden een wereldberoemde groep.
    En nu , 2012 , One Direction heeft een prachtige leven. Ze hebben nieuwe vriendinnetjes. Ook hebben ze nieuwe vriendschappen gebouwd. Maar als ze op vakantie gaan naar hun woonplaats. Ontmoeten ze hun oude liefde weer. Ze staan in tweestrijd. New love , or old love?


    Mweh , slechte samenvatting. Maar als het dan opeens 2012 word , dan waarschuw ik wel even (;

    Rollen :
    Niall Horan - Irishstar
    Harry Styles -lluvia
    Zayn Malik - Feline
    Liam Payne -lluvia
    Louis Tomlinson - Lamebrain

    2010 vriendinnen van :
    Harry - Lamebrain
    Niall
    Zayn - Naomia
    Louis
    Liam - quin98

    2012 vriendinnen van :
    Harry - RememberYoux
    Niall - PopRocket
    Zayn - JustMx1D
    Louis - Naomia
    Liam - xMHoran

    Eventuele familie , vrienden :
    - Alexa Lorraine Payne -Styx
    - Aileen Melody Tomlinson -IrishStar
    - Mary-Lynn Tomlinson -lluvia
    - Elize Nathalie Horan -JustMx1D
    - Sem Jarmo Horan -lluvia
    Vrienden :
    - Lizel Sarah Mills PopRocket
    Oneindig

    EDIT : IK HEB OOK NOG IEMAND DIE CAROLINE FLACK WILT SPELEN NODIG!

    Invullen :
    Rol :
    Naam :
    Geboortedatum :
    Uiterlijk :
    Innerlijk :
    Familie :
    Bijzonderheden :
    Extra :


    - MAX. 3 rollen p. persoon.
    - Geen twee of meerdere vriendinnetjes p.p
    - OCC tussen haakjes
    - reserveren kan , maar ik kan het niet altijd zo goed bijhouden. Want ik ben meestal op mijn mobiel.
    - Zoveel mogelijk online komen
    - Reservering verlopen 3 dagen na reservering.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 9:19 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ik reserveer 2012 vriendin harry :Y)

    Er staat Harry Stles D:

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 18:09 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik reserveer Niall:Y)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 18:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    RememberYoux schreef:
    ik reserveer 2012 vriendin harry :Y)

    Er staat Harry Stles D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik oude vriendin Zayn reserveren? :Y)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Allemaal gedaan :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik Zayn Malik reserveren?


    26 - 02 - '16

    Ik reserveer vriendinnetje Niall :)


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    PopRocket schreef:
    Ik reserveer vriendinnetje Niall :)


    2010 of 2012?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    2012 btw


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Rol : Zayn
    Naam : Zayn Malik
    Geboortedatum : 12 Januari 1993
    Uiterlijk :


    Familie : -
    Bijzonderheden: Zayn heeft een vriendin
    Extra: Hij is creatief in het verzinnen van liedjes.


    26 - 02 - '16

    Ik kan pas weer morgen aanpassen. Ik kom vandaag alleen weer online op mijn mobiel en daar kan ik moeilijk aanpassen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Vriendin Zayn 2010.
    Naam: AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.
    Geboortedatum: 17jaar, bijna 18. 09-09-1994.
    Uiterlijk: Ze heeft lang bruin/zwart haar en blauw/groene ogen die verkleuren in het licht.




    AnnaLynne in 2010: KLIK KLIK
    Familie: Ze woont in een rijke familie, haar ouders zijn beide bijna nooit thuis door hun drukke werk en ze is enigskind, waardoor ze vaak alleen huis is.
    Innerlijk: Ze is erg dapper en gaat geen uitdaging uit de weg en ze gaat vaak door tot het uiterste, het woord bang en opgeven is dan ook niet in haar woordenboek te vinden, ze kan vaak brutaal overkomen, maar als je haar leert kennen is het een heel aardig en lief meisje die, als je eenmaal haar vertrouwen hebt, wat moeilijk gaat, je altijd zal helpen en altijd voor je zal klaarstaan. Ook is ze erg ondeugend en haalt graag grappjes uit en je kan goed met haar lachen, ook is ze altijd wel in voor een feestje en is ze erg muzikaal en kan erg goed dansen. (Kan een beetje verranderen in RPG.)
    Bijzonderheden: Ze is al eens bedrogen door een jongen en vertrouwt jongens daarom niet snel, ook kan ze heel goed zingen en bespeelt ze meerdere instrumenten, alleen niemand weet dat. Ook maakt ze vaak zelf liedjes, maar ze laat die nooit aan iemand oren want ze zijn erg prive en ze durft het niet en is bang dat ze niet goed genoeg zijn, want als het over haar muziek gaat is ze erg onzeker. Ooit wil ze ook meedoen aan X-factor, ze is alleen nog niet zeker wanneer.
    Extra: Ze had een relatie met Zayn toen ze nog maar 15 was en hij was haar eerste vriendje. Ze is erg geliefd bij jongens waardoor ze na Zayn nog veel vriendjes heeft gehad en ook erg populair op school was, maar nadat haar laatste vriendje haar had bedrogen vertrouwt ze jongens nu moeilijk.

    X.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 13:32 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [lol weer nieuwe pic :Y)
    En sorry voor weer April maar dat is zodat ik de namen en uiterlijk niet door elkaar haal D:]
    Rol: 2012 - vriendin Harry Styles
    Naam: April Julietta Jones
    Geboortedatum: 17 jaar - 13-04-1994
    Innerlijk: RPG
    Uiterlijk:
    2010


    2012:


    Familieleden: een normaal leven. 1 zusje van 13, maar wel gescheiden ouders. Woont vaker bij moeder dan bij vader.
    Bijzonderheden: /
    Extra: Ze is heel muziekaal en speelt verschillende instrumenten waar ze ook bij zingt

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 10:16 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 18:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol : Niall Horan
    Naam : Niall James Horan
    Geboortedatum : 13 september 1993
    Uiterlijk :




    Innerlijk:Niall is heel erg onzeker over zichzelf. Vooral over zijn lichaam of uiterlijk. Hij krijgt daar ook veel haat over. Hij is een emotionele jongen die niet goed tegen kritiek kan. Als hij vrolijk is en iemand zegt iets wat gemeen is tegen hem raak je hem echt en hangt het de heletijd in zijn hoofd zijn bui slaat dan ook helemaal om. Toch lacht Niall wel graag en heeft hij een goed gevoel voor humor. Hij heeft een grote familie liefde en zijn familie staat voorop.
    Familie : -
    Bijzonderheden : Hij heeft een vriendin
    Extra : Niall heeft zichzelf in de tijd tussen van de X-Factor en 2012 veranderd door de haat. Zijn beugel en petjes komen daardoor. Net als de tanktops.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer