• Heeey

    Ik ga een RPG over 1D maken. Verhaallijn gaat als volgt :

    Het is 2010 , de jongens gaan individueel audities doen voor de X-Factor. Ze hebben hun vriendinnetjes meegenomen en natuurlijk ook hun dierbare familie. Ze worden allemaal beloond met een ticket naar de Bootcamp. Ze hebben die bemachtigd. Maar als ze op de Bootcamp zijn , moeten ze harder werken dat ooit tevoren om naar de Jugdes Houses te gaan. Maar helaas , valt de droom in duigen voor de jongens. Of toch niet? Simon plaats de vijf jongens in een groep! De jongens beslissen uiteindelijk dat ze het allemaal uitmaken met hun vriendinnetjes omdat ze allemaal willen focussen op hun carrière. Het gaat allemaal zo snel. Harry gaat met Caroline Flack om , er gaan zelfs geruchten dat ze een koppel zijn. Maar toch , One Direction eindigt als 3e in de competitie. Ze tekenen een contract bij Syco Productions en worden een wereldberoemde groep.
    En nu , 2012 , One Direction heeft een prachtige leven. Ze hebben nieuwe vriendinnetjes. Ook hebben ze nieuwe vriendschappen gebouwd. Maar als ze op vakantie gaan naar hun woonplaats. Ontmoeten ze hun oude liefde weer. Ze staan in tweestrijd. New love , or old love?


    Mweh , slechte samenvatting. Maar als het dan opeens 2012 word , dan waarschuw ik wel even (;

    Rollen :
    Niall Horan - Irishstar
    Harry Styles -lluvia
    Zayn Malik - Feline
    Liam Payne -lluvia
    Louis Tomlinson - Lamebrain

    2010 vriendinnen van :
    Harry - Lamebrain
    Niall
    Zayn - Naomia
    Louis
    Liam - quin98

    2012 vriendinnen van :
    Harry - RememberYoux
    Niall - PopRocket
    Zayn - JustMx1D
    Louis - Naomia
    Liam - xMHoran

    Eventuele familie , vrienden :
    - Alexa Lorraine Payne -Styx
    - Aileen Melody Tomlinson -IrishStar
    - Mary-Lynn Tomlinson -lluvia
    - Elize Nathalie Horan -JustMx1D
    - Sem Jarmo Horan -lluvia
    Vrienden :
    - Lizel Sarah Mills PopRocket
    Oneindig

    EDIT : IK HEB OOK NOG IEMAND DIE CAROLINE FLACK WILT SPELEN NODIG!

    Invullen :
    Rol :
    Naam :
    Geboortedatum :
    Uiterlijk :
    Innerlijk :
    Familie :
    Bijzonderheden :
    Extra :


    - MAX. 3 rollen p. persoon.
    - Geen twee of meerdere vriendinnetjes p.p
    - OCC tussen haakjes
    - reserveren kan , maar ik kan het niet altijd zo goed bijhouden. Want ik ben meestal op mijn mobiel.
    - Zoveel mogelijk online komen
    - Reservering verlopen 3 dagen na reservering.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 9:19 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ok , maakt niet uit (: Voor wie begint school ook morgen? Ugh eerste 2 uur gym - hardlopen


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    van mij is al begonnen =)

    ik maak als ik thuis kom ze aan (A)


    Do what people say you can't.

    Mijn school begint maandag pas ^^


    26 - 02 - '16

    Kan ik Liam Payne, Harry Styles en het zusje van Louis reserveren?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:23 ]

    Rol : Harry Edward Styles
    Naam : Harry Styles
    Geboortedatum : 1 februari 1994
    Uiterlijk :




    Harry heeeft bruin krullend haar met opvallend helder groenige ogen. Als hij lacht zie je zijn rechte witte tanden en schattige kuiltjes in zijn wnagen. Zijn huid is egaal en heeft niet veel sproeten of moedervlekken.
    Innerlijk :
    You will see ;3
    Familie : Kan nog veranderen toch?
    Bijzonderheden :
    Extra :

    Rol : Liam James Payne
    Naam : Liam Payne
    Geboortedatum : 29 augustus 1993
    Uiterlijk :




    Liam heeft licht bruin haar met chocolade bruine ogen. Zijn lach is wit en ontzettend aandoenlijk. Hij is vrij lang en heeft een goed getraint lichaam.
    Innerlijk :
    We all know how lovely the guys are.
    Familie : Kan nog veranderen
    Bijzonderheden : Liam has the strange fear of spoons.
    Extra : x

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 17:20 ]

    oke ik ga nu de nieuwe vriendin van Zayn maken en daarna komt het zusje van Niall (A)


    Do what people say you can't.

    [Het is Naomia, niet Noamia.. :P


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 17:19 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rol : Nieuwe vriendin van Zayn
    Naam : Thirza Amy Bradley
    Geboortedatum : 28 oktober 1994{hehe mijn verjaardag =) niet geboorte datum, maar dag =)}
    Uiterlijk :


    Innerlijk : you will see =)
    Familie : Thirza heeft 1 oudere broer van 21 en nog twee zusjes waarvan er 1 is dood gegaan bij de geboorte, het was namelijk eerst een tweeling.
    Bijzonderheden : Thirza zingt heel graag. Het liefst overal. In 2011 heeft ze getwijfelt op mee te doen met XFactor en heeft dat uiteindelijk niet gedaan. Nu in 2012 heeft ze besloten om mee te doen.
    Extra : Ze kent 1D wel, maar is geen fan of Directioner.


    Do what people say you can't.

    zusje van Niall gaat nu in de maak, {dat klinkt nogal raar eigenlijk}


    Do what people say you can't.

    Rol : Zusje van Louis Tomlinson
    Naam : Mary-Lynn Tomlinson
    Geboortedatum : 21-3-2004
    Uiterlijk :




    Mary heeft bruin haar met een beetje slag en opvallend blauwe ogen net als haar broer. Ze is vrij klein voor haar leeftijd en heeft een tenger postuur. Haar huid is licht en ze heeft bijna geen moedervlekjes of sproeten.
    Innerlijk :
    Mary is spontaan ontzettend vrolijk en maakt graag grapjes. Ze is het liefste de hele dag bij de jongens en hun vriendinnen al is dat natuurlijk niet altijd mogenlijk. Ze houd van dieren en kijkt ontzettend tegen haar oudere broer en zus op. Ze houd van muziek en buiten spelen maar kan zich soms erg slecht concentreren. Ze zit op toneel lessen en heeft in verschillende musicals gespeeld.
    Familie : Van Louis ;3
    Bijzonderheden : Mary is ontzettend bang voor kleine ruimtes.
    Extra : x

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 17:50 ]

    is het goed dat April in 2010 in de jury van de x-factor zit (om beroemd te worden)?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux , umh , nee. Want April word Harry's vriendin in 2012. Ik vind het niet zo handig. Sorry.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol : Zusje van Niall
    Naam : Elize Nathalie Horan
    Geboortedatum : 12 December 2000
    Uiterlijk :

    Elize ziet er ouder uit dan dat ze is. Veel mensen denken dat ze 13 of soms 14 en 1 keer 15 is. Maar ze is gewoon 11. Ze heeft donker blond haar haar en bruine ogen. Meestal heeft ze haar haar los of in een staart.
    Innerlijk : dat zie je in de rpg
    Familie : Haar broer Niall, haar kleine broertje Sam en haar 2 ouders
    Bijzonderheden : Haar broer betekent heel veel voor haar en ze laat hem dan ook niet graag alleen. Soms moet ze wel, bijvoorbeeld als hij met de band ergens heen moet. Maar als hij bij haar is, wil ze als het kan kan bij hem zijn.
    Extra : Zelf is ze meer een Belieber dan een Directioner.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 20:26 ]


    Do what people say you can't.